Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurilla yli 70 000e vuositulot, tuli kotiin kahdella LIDL-kassilla!

Vierailija
04.03.2018 |

Siis ihan oikeesti, seurasin ikkunasta. Naapuri ajoi autolla pihaansa ja otti takakontista kaksi täysnäistä LIDL-kassia. Miksi naapuri shoppailee edullisimmassa kaupassa 70 000e vuosituloilla? Hautaanko hän näitä rahoja säästelee? En kerta kaikkiaan voi ymmärtää... on käynyt mielessä, että valehtelee tuloistaan ja on pakko ostaa LIDListä ja kaikki kalliimmat ostokset joita tuovat kotiinsa ovat luotolla ostettuja. Outoa!

Kommentit (95)

Vierailija
41/95 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, naapuri, olen paljastunut. Pitkään olen yrittänyt hämätä 70 000 vuositulojani pakkaamalla Stockmann Herkun ostokseni Lidl'n muovikasseihin, jotka kerran kävin valepuvussa ostamassa naapurikaupundin Lidl'stä. Mutta nyt näyn paljastuneeni, pahuksen stalkkerinaapuri...

Vierailija
42/95 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot oikein vaivautunut selvittämään naapurin tulot ja sitten kyyläilet ikkunasta naapurin rahankäyttöä. Pitäskö sun tehdä kyyläilyn ja netissä kyräilyn sijaan töitä, että saisit enemmän tuloja ja pääsisit Stockan Herkkuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/95 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla vuositulot noin 55k€ ja käyn usein lähi-Alepassa klo 21 jälkeen ostamassa -60% tuotteita! :)

Tuleeko palkka kolikoina vai seteleinä? Itse en ole koskaan punninnut rahoja.

Miksi kuvittelet kilon tarkoittavan painoa? Kilo (k) on SI-järjestelmän mukainen kerrannaisyksikkö tuhannelle, eikä se liity mitenkään painoon tai massaan.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Kansainv%C3%A4linen_yksikk%C3%B6j%C3%A4rj…

Vierailija
44/95 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika törkee naapuri kyllä, valita jollekin viranomaiselle. Vaikuttaa hämärältä.

Vierailija
45/95 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä tosta summasta menee veroa niin paljon ettei mikään ihme kun joutuu käymään lidlissä. Mä käyn myös Tokmannilla hakemassa aletuotteita. Normihintaan sieltäkään ei kannata ostaa mitään.

Vierailija
46/95 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä outoa tuossa on? Sairaalloinen nuukuus ja saituus on asia erikseen. Mutta en ole ikinä ymmätänyt sitä, että rikkaiden ja parempi tuloisten olisi jokin velvollisuus tuhlata ja kuluttaa, jotenkin suunnittelemattomasti ja maksaa, jostain "ylimääräistä." - Ehkä osa heistä on jopa rikas tai paremi tuloinen juuri siksi, että osaa ja hallitsee rahankäyttönsä. Köyhyydessä on usein tylsintä se, ettei ole vaihtoehtoja tai vaihtoehtoja on vain vähän. Saatetaan, jopa ajatella, että jos tai kun on köyhä, niin olisi velvoitettu ja pakotettu ottamaan vastaan ihan mitä tahansa, mitä joku haluaa antaa ja lahjoittaa. - Jos sitten köyhä kieltäytyy sanoo kiitos ei. - Niin hän saa tai voi saada kuulla haukut ja moitteet, että ei voi olla oikeasti köyhä jos ja kun tuollain kieltäytyy; tosin sanoen ikäänkuin köyhällä (tai köyhemmällä) ei olisi lainkaan oikeutta itsenäiseen päätöksen tekoon ja suorittaa valintoja oman elämänsä ja tarpeidensa suhteen. - Vaan kuuluisi ja pitäsi kärjistäen olemaan se roskisastia ja jätteenkuormaus paikka parempiosaiselle, jolle vielä pitäsi osata ja pystyä esittämään kiitollisuutta ja kunniaa kun hän suuressa laupeudessaan ja viisaudessaan oksentaa köyhempänsä päälle. Viisastellen siitä, että kuinka köyhemmän tulisi ja pitäisi nyt ja vasta toimia ja olla valittamatta tai tuntematta kateutta.      

Suurinta köyhyyttä on järjen köyhyys. 

Hyvin kiteytetty; ja on muuten sanonta, mitä itsekin (tulorajoitteisena) toisinaan toistelen, ennen muuta itselleni. - Yrittäen pitää itseni "henkisesti" rikkaana. Sen sijaan, että kokoajan "hokisin", että kuinka vähän rahaa tai varallisuutta minulla on käytössäni ja kuinka pal-jon enemmän muilla on, jolloin epäilemättä saataisi helposti katkeroitua.

Vierailija
47/95 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on 70 000e vuositulot ja seuraan tarjoukset prismasta ja keskon kaupoista, ostan punalapputuotteita, käyn lidl ja ostan kosmetiikat ja pesuaineet vain aleista. Sekä suurimmaksi osaksi lasten vaatteet kirpputoreilta. Itselle ole ostanut vaatteita kuin kesän/joulun alennusmyynneistä tyyliin -40/60% ale. Ja myyn kirpputoreilla. Eli hmmm.. Naapurit kyylää varmaan täysillä.

Kulutustuotteisiin ihan turha investoida yhtään ekstraa. Sen sijaan säästän ja sijoitan. Ja nyt ollut muutamia juhlia, häitä, kastejuhlaa yms joiden lahjahankintoihin jne mennyt rahaa.

Vierailija
48/95 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ehkä pitäisi tutkia naapurin tekemisiä näin paljoa, mutta onhan tuo outoa noin rikkaan ihmisen tehdä ostoksia LIDLissä. :D

ap

Aha. Vaikutat ap ihmiseltä, joka ikinä pääsisi rikastumaan. Jos saisit äkkiseltään ison summan rahaa, hassaisit kaiken, ja kohta ihmettelisit että mihin ne rahat katosivat.

Vierailija
49/95 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kahden aikuisen talouden nettotulot on yli 120 000 vuodessa ja asioidaan kyllä Lidlissä (ei tosin käytetä muovikasseja vaan aina on kestokassit mukana). Ostetaan myös punaisella laputettuja tuotteita jos osuu kohdalle.

Vierailija
50/95 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on niin suuret tulot, että olen hankkinut negatiivisen bonuskortin lähikauppani. Näin voin tehdä ostokset ja maksaa kaikesta tuplahinnan!

Köyhät naapurit käy Lidlissä kun se on paljon halvempi ja varmasti ovat kateellisia kun ei heillä olisi varaa maksaa näin paljoa ihan tavallisesta ruoasta!

Vierailija
51/95 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roopertti kirjoitti:

Oot oikein vaivautunut selvittämään naapurin tulot ja sitten kyyläilet ikkunasta naapurin rahankäyttöä. Pitäskö sun tehdä kyyläilyn ja netissä kyräilyn sijaan töitä, että saisit enemmän tuloja ja pääsisit Stockan Herkkuun.

Herkussa on jotkut tuotteet halvempia kuin muualla. Itse tosin käytän sitä samasta syystä kuin Lidliä. Sieltä saa sellaisia tuotteita mitä harvoin on muualla.

Sinkkumies

Vierailija
52/95 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lentävät taikakassit! Vau .. mahtoi olla kalliit.

Sinkkumies

Jaa taikakasseja kaipailisit sinäkin. Dream on!

Vierailija
53/95 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla vuositulot noin 55k€ ja käyn usein lähi-Alepassa klo 21 jälkeen ostamassa -60% tuotteita! :)

Tuleeko palkka kolikoina vai seteleinä? Itse en ole koskaan punninnut rahoja.

Miksi kuvittelet kilon tarkoittavan painoa? Kilo (k) on SI-järjestelmän mukainen kerrannaisyksikkö tuhannelle, eikä se liity mitenkään painoon tai massaan.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Kansainv%C3%A4linen_yksikk%C3%B6j%C3%A4rj…

Montako kiloa painat?

Vierailija
54/95 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverin isä on miljonääri, omaisuutta valtavasti ja hän käy Lidlissä.

Vanhempani ovat varakkaita ja he käyvät Lidlissä.

Miehen kanssa ollaan hyvätuloisia ja käymme Lidlissä.

Valehtelet.

Vierailija
55/95 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin olen monimiljonääri, varallisuus 10milj+. tulot ovat nolla koska köyhäthän ne vaan veroja makselee. käyn ruokajonossa, pyöräilen ja matkustelen pummilla. liittymä on elisan moi-tarjous. lidlissä käyn useimmiten ostoksilla. teen kaikkeni ettei kukaan vaurastu kustannuksellani. niin paljon vihaan itsekkäitä kanssaihmisiä täällä suomessa. monilta menis heti välit poikki jos tietäisivät varallisuuteni sellaisi kateellisia mulkvistejä kun ovat.

Vierailija
56/95 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten NOIN rikas asuu ap:n naapurissa????

Vierailija
57/95 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ihan oikeesti, seurasin ikkunasta. Naapuri ajoi autolla pihaansa ja otti takakontista kaksi täysnäistä LIDL-kassia. Miksi naapuri shoppailee edullisimmassa kaupassa 70 000e vuosituloilla? Hautaanko hän näitä rahoja säästelee? En kerta kaikkiaan voi ymmärtää... on käynyt mielessä, että valehtelee tuloistaan ja on pakko ostaa LIDListä ja kaikki kalliimmat ostokset joita tuovat kotiinsa ovat luotolla ostettuja. Outoa!

MItäpä se sinulle kuuluu, missä kaupassa he käyvät? Kannattaa hankkia elämäänsä ihan oikeaa tekemistä, niin ei jää kyyläämiseen aikaa. Vai pitäisikö heidän toimittaa sinulle tilitietonsa ja kauppakuittinsa?

Provohan tämä on, mutta kuitenkin...

Vierailija
58/95 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Lidlin kassalla tarvitse muka todistaa olevansa vähävarainen?

Vierailija
59/95 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika härskiä kyllä tuolla tavalla ihan näkyvästi heilutella Lidlin kasseja.

Vierailija
60/95 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ehkä pitäisi tutkia naapurin tekemisiä näin paljoa, mutta onhan tuo outoa noin rikkaan ihmisen tehdä ostoksia LIDLissä. :D

ap

Pitäisikö rikkaana sitten elää tuhlaten varautumatta tulevaisuuteen? Tuossa ajattelussasi on syy miksi sä todennäköisesti olet 'köyhä'

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi