Jag vill äta choklad hela tiden!!! Jag är sååå beroende av den
Kommentit (17)
Jag hoppas att du ska avara mig på svenska darför att jag förstå inte finska.
Vierailija kirjoitti:
Tråll, du är inte svenskspråkig.
Varför är du sä avog på mig??
Vierailija kirjoitti:
Jag tor att du inte förstår svenska heller.
Vierailija kirjoitti:
Opettele siitä pois. Sitten ei tee enää mieli. Tai syö Fazeria, sitten menee maku koko suklaaseen.
Jag förstå inte finska. Kan du svara på svenska? Tack så mycket.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jag tor att du inte förstår svenska heller.
I do understand Swedish because it is my native language! Don't be silly.
Om svenska är din modersmål, varför skriver du alttid 'förstå' när du skulle skriva förstår? Jag förstår inte.
Syö välillä mansikoita. Elina Kaisanlahtikin syö. https://www.instagram.com/p/BV9SbaWHYXs/?taken-by=kaielina
Du menar väl att du är beroende av det, inte den..? Nå ja, det var ju ett bra försök ändå...
Vierailija kirjoitti:
Om svenska är din modersmål, varför skriver du alttid 'förstå' när du skulle skriva förstår? Jag förstår inte.
Det heter DITT modersmål, inte DIN. Och det heter alltid. Och du skall skriva, inte skulle.
Vierailija kirjoitti:
Are you trying to say that you don't ever do misspellings in Finnish?? I am tired so that's why I did it. And that's why I switched into English as well. I don't know why but it comes out so easily even though it's not my native language.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Det heter DITT modersmål, inte DIN. Och det heter alltid. Och du skall skriva, inte skulle.
Jag är inte svenskspråkigt och har inte använt det för många år, tjugo år. Förlåt.
Of course it is förstår inte! Jag är inte en idiot.
Kerro suomeksi, mikä on nyt hätänä. Ei kaikki ihmiset osaa eri mongerrusta.
Opettele siitä pois. Sitten ei tee enää mieli. Tai syö Fazeria, sitten menee maku koko suklaaseen.