Olen 40v, suojaamaton yhdyntä 6pv ennen ovista. Raskaana?
Mies 45v. Ajattelin, ettei tällä ikää raskaudu kovin helposti. Meillä molemmilla ikää jo yli 40v ja tosiaan YKSI yhdyntä ilman ehkäisyä kuusi päivää ennen ovista. Nyt raskaustesti näyttää kahta viivaa... en vain voi uskoa todeksi?
Ihan kiva asia tämä on :)
Kommentit (10)
Luulisi sun iässä tietävän, että siittiöt voi säilyä sisälläsi elossa jopa 7pv. Paljon onnea <3 ja kantakaa vastuunne hyvin.
Ruuti on kuivaa ja maaperä multavaa. Onneksi olkoon.
Niin. Minä tulin raskaaksi kp 4 yhdynnästä, ja olemme samanikäisiä kuin te. Meillä tosin ehkäisy jätettiin ihan tarkoituksella pois, ja ekasta kierrosta tärppäsi, vieläpä niin että menkkojen aikaan (ja säännöllinen kierto on siis)..
Kiitos onnitteluista.  Isosiskot ovat jo 11v ja 10v. Ihan tervetullut tämä iltatähti on.
Silloin nuorempana yritimme neitokaisiamme yli vuoden. Joka paikassa toitotetaan, että hedelmällisyys on jo merkittävästi alentunut 35 vuotiaana, kun nuoremmillakaan ihmisillä se raskauden todennäköisyys ole kuin noin 20% per kierto. Asuessamme vielä Briteissä lääkäri sanoi mulle, että yli 38v raskauden todennäköisyys per kierto olisi enää viitisen prosenttia. Aika ihmeenä tätä pidän.
? Kyllä monet tekevät lapsia 40 iässä, meilläkin tuli toinen 39 vuotiaana ja ekasta kerrasta raskaaksi, että en kyllä ymmärrä noita apn juttuja, jos ikää oli 49 niin silloin menisi läpi.
Meilläkin tuli lapsi tuossa iässä ja samassa kierron vaiheessa, toivottuna.
No kyllä nyt olet uniikki lumihiutale.
Tietty, jo apllä on ollut aina vaikeaa tulla raskaaksi, niin on voinut luulla, että vanhempana vielä vaikeampaa
On todennököisempää, että ei tule raskaaksi, kuin se, että tulee. Jos joka kierrolla se todennäköisyys on sen about 20%. En silti ymmärrä miksi esim yläasteen terveystiedon tunneilla annetaan ymmärtää, että varman päivät tulla raskaaksi on pari päivää kuussa, joka kuukausi ei nainen edes ovuloi jne..
Kun se raskaaksi tulo on aina mahdollista. Oli yhdyntöjä yksi tai sata.
Miten ihmeessä niin ajattelit?