Minua seksuaalisesti lapsena hyväksikäyttäneen hautajaiset. Miten selviydyn?
Sukulaismies käytti minua seksuaalisesti hyväkseen ollessani lapsi ja teini. Hyväksikäyttö rajoittui rintojen kourimiseen ja muutamaan kerran hän tunki kätensä pikkuhousuihini. En kertonut asiasta kenellekään, koska minua hävetti niin valtavasti ja pelkäsin myös että minua ei uskottaisi. Nyt mies on kuollut ja minun oletetaan menevän hautajaisiin kun olen lähisukua. En käsitä miten selviän kasassa hautajaisissa. Kaikki puhuvat kuinka hyvä mies kyseessä jne.. Saatan napsahtaa ja kertoa totuuden. Sitten on välit sukuun iäksi pilalla.
Kommentit (85)
Mikä tää kristallikissa-juttu on?
Vierailija kirjoitti:
Meillä on tiivis suku ja asun lähellä hautajaispaikkakuntaa. Ei oikein keksi mitään sopivaa tekosyytä... Paitsi jos muka sairastuisin esim. oksennustautiin.
Akuutti vatsatauti, kyllä! Nehän paranevatkin yleensä päivässä parissa.
On aivan eri asia menettää elossa olevia sukulaisia, kuin olla joku vit@n orpo tai muu rääpäle, jota ei kukaan ole alualkaenkaan koskaan rakastanut. Eihän sellaista nyt satu, vaikka sukulaiset syljeskelisivät hänen niskaansa, kun ei mene hautajaisiin.
t.kristallikissa
Vierailija kirjoitti:
Jos totuudesta menee välit sukuun poikki, niin et ole mitään menettänyt. Siellä voi olla jollain toisellakin vastaavanlaisia kokemuksia.
Ihmisten ei välttämättä tarvitse olla mitenkään huonoja tai omituisia asettuakseen tuossa "sedän puolelle" ja pitääkseen aloittajaa syyllistyneenä jonkinlaiseen katteettomaan loukkaukseen.
t.kristallikissa
Sä et ilmeisesti sitten tajua, että sillä on paljonkin merkitystä, onko sukunsa rakastama ja hyväksymä, vaiko ei.
t.kristallikissa