Minua seksuaalisesti lapsena hyväksikäyttäneen hautajaiset. Miten selviydyn?
Sukulaismies käytti minua seksuaalisesti hyväkseen ollessani lapsi ja teini. Hyväksikäyttö rajoittui rintojen kourimiseen ja muutamaan kerran hän tunki kätensä pikkuhousuihini. En kertonut asiasta kenellekään, koska minua hävetti niin valtavasti ja pelkäsin myös että minua ei uskottaisi. Nyt mies on kuollut ja minun oletetaan menevän hautajaisiin kun olen lähisukua. En käsitä miten selviän kasassa hautajaisissa. Kaikki puhuvat kuinka hyvä mies kyseessä jne.. Saatan napsahtaa ja kertoa totuuden. Sitten on välit sukuun iäksi pilalla.
Kommentit (85)
Mene, osoita hautaa, hypi tasajalkaa ja huuda: viimeinkin tuo pedofiilipaska kuoli, hahahahahah!!!
Älä mene, ole vaikka kipeänä. Ja jos päätätkin mennä, niin voimia ❤ Oletko puhunut traumoista ikinä esimerkiksi psykologille?
Vierailija kirjoitti:
En ole kuullutkaan, että hautajaisiin olisi kenenkään pakko mennä. Paitsi ehkä jossain porvoossa.
No, jos et ole kuullut käytöstavoista, niin sille ei voi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sinulla ole mitään syytä mennä hautajaisiin ap. Jätät vaan menemättä.
En käsitä etteivät ihmiset voi omilla aivoillaan ajatella näitä asioita vaan kyselevät neuvoa täältä.
Älkää miettikö mitä suku teistä mahdollisesti ajattelee, se on täysin sukulaisten oma häpeä.
Miten se olisi heidän häpeänsä, kun heillä ei ole aavistustakaan oikeista syistä? Ihmiset oikeuttavat sen syyn, jonka itse keksivät ja syyllistävät uhrin.
t.kristallikissa
Onhan se nyt valtava häpeä että tällaisessa asiassa koetaan tarvetta puuttua, kontrolloida ja painostaa toisia. Minä arvostan ihmisiä, jotka ymmärtävät ja pitävät mielessä sen, etteivät kaikki toisten asiat heille kuulu ja että he eivät niitä tiedä, kunnioittavat toisten itsenäisyyttä, ja perustelujen vaatimisen sijaan oletusarvoisesti hyväksyvät toisten valinnat ja olettavat että niihin on hyvät syyt jotka heille kerrotaan jos katsotaan heille kuuluvaksi.
Vierailija kirjoitti:
Provo
Miksi olisi? Tuo on yllättävän yleistä että suvusta löytyy se yksi (tai jopa useampi) ällötys jotka kopeloi nuoria tyttöjä, jopa omia sukulaisiaan. Usein viina mukana kuvioissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole kuullutkaan, että hautajaisiin olisi kenenkään pakko mennä. Paitsi ehkä jossain porvoossa.
Eihän nyt hölmö tarvitse olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sinulla ole mitään syytä mennä hautajaisiin ap. Jätät vaan menemättä.
En käsitä etteivät ihmiset voi omilla aivoillaan ajatella näitä asioita vaan kyselevät neuvoa täältä.
Älkää miettikö mitä suku teistä mahdollisesti ajattelee, se on täysin sukulaisten oma häpeä.
Miten se olisi heidän häpeänsä, kun heillä ei ole aavistustakaan oikeista syistä? Ihmiset oikeuttavat sen syyn, jonka itse keksivät ja syyllistävät uhrin.
t.kristallikissaOnhan se nyt valtava häpeä että tällaisessa asiassa koetaan tarvetta puuttua, kontrolloida ja painostaa toisia. Minä arvostan ihmisiä, jotka ymmärtävät ja pitävät mielessä sen, etteivät kaikki toisten asiat heille kuulu ja että he eivät niitä tiedä, kunnioittavat toisten itsenäisyyttä, ja perustelujen vaatimisen sijaan oletusarvoisesti hyväksyvät toisten valinnat ja olettavat että niihin on hyvät syyt jotka heille kerrotaan jos katsotaan heille kuuluvaksi.
Sä voit aivan rauhassa "arvostaa ihmisiä" jotka jne, mutta miten sä muutat sukulaisesi sellaisiksi, kerropa?
t.kristallikissa
Eipä kelpaa vastaukset. Mene siis ja uhriudu ja tee hautajaisista sinun oma show, sitä tässä nyt tunnut haluavan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillä ei ole mitään tekemistä hölmöyden kanssa, millaisessa ilmapiirissä ihminen kasvaa. Eli, että kuuluuko hautajaisiin osallistua osana tapakulttuuria vai ei jne.
Vierailija kirjoitti:
Älä mene. Jos kysyvät syytä niin kerrot.
No et todellakaan kerro tässä tilanteessa kun ihmiset ovat muutenkin herkimmillään. Kerrot joskus sitten paremmalla ajalla ja nyt et mene kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on tiivis suku ja asun lähellä hautajaispaikkakuntaa. Ei oikein keksi mitään sopivaa tekosyytä... Paitsi jos muka sairastuisin esim. oksennustautiin.
Vatsatauti on hyvä selitys. Kukaan ei tule vessaan tarkistamaan, onko sinulla oikeasti ripuli tai oksennatko.
Vierailija kirjoitti:
Eipä kelpaa vastaukset. Mene siis ja uhriudu ja tee hautajaisista sinun oma show, sitä tässä nyt tunnut haluavan.
Miten niin "uhriudu"? Aloittajahan on kärsinyt uhri. Miksi tämä haittaisi sukua?
t.kristallikissa
Vierailija kirjoitti:
Mene, osoita hautaa, hypi tasajalkaa ja huuda: viimeinkin tuo pedofiilipaska kuoli, hahahahahah!!!
Tämä on itsekkään paskan tapa toimia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillä ei ole mitään tekemistä hölmöyden kanssa, millaisessa ilmapiirissä ihminen kasvaa. Eli, että kuuluuko hautajaisiin osallistua osana tapakulttuuria vai ei jne.
Hyppäät vaikka kaivoon jos tapakulttuuri niin sanoo. Siitä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin "uhriudu"? Aloittajahan on kärsinyt uhri. Miksi tämä haittaisi sukua?
t.kristallikissa
Siis tieto siitä. Se haittaa tietenkin, että vainaja on satuttanut aloittajaa.
t.kristallikissa
Vierailija kirjoitti:
Provo
Voihan se olla ap:n kohdalla, mutta monelle on käynyt juuri näin, myös minulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyppäät vaikka kaivoon jos tapakulttuuri niin sanoo. Siitä vaan.
Hautajaisiin osallistuminen on sulle paha asia? Vooooi.....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on itsekkään paskan tapa toimia.
Ei vaan se, että suku oikeuttaa saavansa olla tyhmän tietämättömiä vainajan puuhista.
t.kristallikissa