Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua seksuaalisesti lapsena hyväksikäyttäneen hautajaiset. Miten selviydyn?

Vierailija
04.03.2018 |

Sukulaismies käytti minua seksuaalisesti hyväkseen ollessani lapsi ja teini. Hyväksikäyttö rajoittui rintojen kourimiseen ja muutamaan kerran hän tunki kätensä pikkuhousuihini. En kertonut asiasta kenellekään, koska minua hävetti niin valtavasti ja pelkäsin myös että minua ei uskottaisi. Nyt mies on kuollut ja minun oletetaan menevän hautajaisiin kun olen lähisukua. En käsitä miten selviän kasassa hautajaisissa. Kaikki puhuvat kuinka hyvä mies kyseessä jne.. Saatan napsahtaa ja kertoa totuuden. Sitten on välit sukuun iäksi pilalla.

Kommentit (85)

Vierailija
1/85 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mene.

Vierailija
2/85 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä vaikeeta tossa on? Älä mene? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/85 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mene. Jos kysyvät syytä niin kerrot.

Vierailija
4/85 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkohan ei ole mennä. Maalaisjärjen käyttö sallittu.

Vierailija
5/85 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mene hautajaisiin, so simple. Mitä se kenellekään kuuluu jos et mene, sun päätös.

Vierailija
6/85 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mene ja jos joku kysyy niin sanot suoraan että sulla on hänestä huonoja muistoja.

Vierailija
7/85 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinun tarvitse mennä. Ja jos et halua kertoa todellista syytä, voit sanoa vaikka että olet kipeä tms.

Vierailija
8/85 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi ja tässä tapauksessa turvautuisin valkoiseen valheeseen, eli kuume nousee tai vatsa sekaisin. Ajan kuluttua saattaisin paljastaa suvullekin asioita.

Vierailija
9/85 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tiivis suku ja asun lähellä hautajaispaikkakuntaa. Ei oikein keksi mitään sopivaa tekosyytä... Paitsi jos muka sairastuisin esim. oksennustautiin.

Vierailija
10/85 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsin todennäköisesti on tehnyt saman jollekin muullekin. Voisit varovasti kysyä jos on jotain serkkuja tms että onko käyttäynyt epäasiallisesti heitä kohtaan, et ole sitten yksin todistelemassa jos jotain tulee.

Vierailija
11/85 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko menet ja olet hiljaa, tai sitten et mene ollenkaan. Voit kertoa asiasta, jos haluat, mutta hautajaiset on väärä paikka tuoda se päivänvaloon. Anna läheisten surra rauhassa.

Vierailija
12/85 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mene hautajaisiin. Jos joku kysyy syytä, kerrot totuuden tai väität olevasi flunssassa, jos sisu ei riitä totuuden kertomiseen.

Jos pystyt kertomaan, miten sinua on kohdeltu, voi suvusta yllättäen löytyä muitakin kohtalotovereitasi.

Vierailija
13/85 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teeskentele, että olet oksennustudissa h-hetkellä. Ja kuumeessa, 38,7 tai enemmänkin jos sulla yleensäkin nousee kuume. Tai jotain.

Vierailija
14/85 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinulla ole mitään syytä  mennä hautajaisiin ap. Jätät vaan menemättä.

En käsitä etteivät ihmiset voi omilla aivoillaan ajatella näitä asioita vaan kyselevät neuvoa täältä.

Älkää miettikö mitä suku teistä mahdollisesti ajattelee, se on täysin sukulaisten oma häpeä.

Vierailija
15/85 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö pysty puhumaan esim. äidillesi? Ehkä sukulaismiehen taipumukset on suvun vaiettu salaisuus.

Vierailija
16/85 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on tiivis suku ja asun lähellä hautajaispaikkakuntaa. Ei oikein keksi mitään sopivaa tekosyytä... Paitsi jos muka sairastuisin esim. oksennustautiin.

Sanot vaan että et ole tulossa, ei mitään selittelyjä nyt eikä  myöhemmin.

Vierailija
17/85 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oksennustauti on hyvä. Kukaan ei arvaa, että se on tekosyy, koska kellään ei ole hajuakaan, ettet haluaisi mennä, right? Ja kukaan ei halua oksentelevaa ihmistä muistotilaisuuden kakkujen äärelle.

Oikeasti oksennustautiin voi liittyä myös kuume, sulla on sitten myös sitä 😇

Vierailija
18/85 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sukulaismies käytti minua seksuaalisesti hyväkseen ollessani lapsi ja teini. Hyväksikäyttö rajoittui rintojen kourimiseen ja muutamaan kerran hän tunki kätensä pikkuhousuihini. En kertonut asiasta kenellekään, koska minua hävetti niin valtavasti ja pelkäsin myös että minua ei uskottaisi. Nyt mies on kuollut ja minun oletetaan menevän hautajaisiin kun olen lähisukua. En käsitä miten selviän kasassa hautajaisissa. Kaikki puhuvat kuinka hyvä mies kyseessä jne.. Saatan napsahtaa ja kertoa totuuden. Sitten on välit sukuun iäksi pilalla.

Et tietenkään mene.

Saat sopivasti vatsataudin ja kotona korkkaat shampanjapullon kun 1 mulkku on maan päällä vähemmän.

Vierailija
19/85 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sinulla ole mitään syytä  mennä hautajaisiin ap. Jätät vaan menemättä.

En käsitä etteivät ihmiset voi omilla aivoillaan ajatella näitä asioita vaan kyselevät neuvoa täältä.

Älkää miettikö mitä suku teistä mahdollisesti ajattelee, se on täysin sukulaisten oma häpeä.

Miten se olisi heidän häpeänsä, kun heillä ei ole aavistustakaan oikeista syistä? Ihmiset oikeuttavat sen syyn, jonka itse keksivät ja syyllistävät uhrin.

t.kristallikissa

Vierailija
20/85 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sanot vaan että on "oksettava olo" et edes valehtelisi, koska etovaahan se olisi kuulla niitä ylistäviä puheita. Voit joskus myöhemmin kertoa mistä se ällötys johtui.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi