Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis vaikuttaako kiinnostukseesi miestä kohtaan oikeasti se, millainen auto hänellä on?

Vierailija
04.03.2018 |

Merkki, vuosimalli, hinta? Tertkö tästä johtopäätöksiä siitä, haluatko kyytiin vai et?

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auto ei lisää kiinnostusta mutta voi sen sammuttaa. Autolla pröystäileminen on turn-off, samoin likainen, roskainen auto.

Vierailija
42/62 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa. BMW-miehen/naisen kyytiin en lähtisi, sama taitaa olla myös Audin kanssa. Ihmeen asenneongelmaisia, röyhkeitä kaahareita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Merkki, vuosimalli, hinta? Tertkö tästä johtopäätöksiä siitä, haluatko kyytiin vai et?

No ei todellakaan vaikuta vähääkään! En tietenkään mitään Saab-miestä alkaisi tapailemaan, mutta oli auto BMV tai Mersu, niin luonne ratkaisee enemmän.

Vierailija
44/62 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa ei, mutta jos ois Jagge tai kalliimpi Mersu, niin pakko sanoa, että jaksaisin varmaan kaverin jonkun vian, joka muuten aiheuttaisi harmittelua. Tai jos ois Ford Focus RS.

Vierailija
45/62 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minullapa ei ole ajokorttia, en ole koskaan ajanut enkä luultavasti koskaan ijokkaan. Mitäpäs mammat siihen sanoo?

Mies 22v

Ja syynä on päihdeongelma.

Kun mieheltä löytyy ajokortti, luottokortti ja aseen hallussapitolupa, niin kyseessä on valioluokan mies.

Sinulla on aita todella matalalla sille, minkä määrittelet "valioluokan" ominaisuuksiksi miehellä. Nuo mainitut asiathan voivat löytyä keneltä tahansa apukoulun läpi rämpineeltä hyypiöltä.

Vierailija
46/62 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa uusista autoista on hankittu kovalla velkarahalla. Naurettavaa touhua.

Tiedätköhän asiasta yhtään mitään? Kovalla velkarahalla? :D

Mitä vikaa ostaa lähes nollakorolla uusi auto, jonka maksaa esim. kolmessa vuodessa pois, takuukin sen ajan voimassa? Eipä tarvitse käyttää rahaa korjauksiin ja saa ajella uudella, mukavalla autolla. Mikäs sen parempaa. Jotkut tykkäävät maksaa ylimääräistä uuden mukavuudesta, mitä se on sinulta pois? Ettet olisi vähän katkera.

Vierailija
47/62 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaikuttaa.

Vierailija
48/62 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maasturi on ok vaan jos sillä oikeesti ajetaan myös maastossa. Auton esittely on aika ällöä. Liian näkyvä auto myös aika ällöä. Tunnen kyllä mm. ihan sympaattisen urheiluauton omistajan kaveripiiristä, mutta alkureaktio moiseen autoon on hyvin kielteinen.

Vierailija
49/62 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auto on miehen signaali toisille miehille.

Useimmille naisille auto on vain kulkuväline.

Vierailija
50/62 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy sanoa, että ainoa auto, jolla en itse suostuisi ajamaan, on farmari. Sama koskee miestä, farmarit on nounou.

Ohis, mutta farmari on kyllä erinomaisen kätevä malli näin perheellisen naisen näkökulmasta, taakse mahtuu ongelmitta lastenvaunut ja viikonlopun vaate- ja ruokatavarat esim. sukulointireissulla toiselle puolelle maata. En ole itse mikään himoautoilija vaan ratin takana istuminen on lähinnä pakollinen rutiinihomma, mutta vähän isompi auto nelivedolla on kyllä miellyttävä ajettettava esim. motareilla ja mökin metsätiellä.

Vierailija
51/62 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei juurikaan vaikuta. Joku amisten maata hipova rämisevä bemari on kyllä turn off. Periaatteessa myös joku äärimmäisen naisellinen auto, mutta käytännössä tuskin vaikuttaisi jos mies muuten on kiinnostava.

Se onkin sitten toinen juttu, jos ei ole ajokorttia. Se olisi vähän turn off. En ole sinkku enkä tiedä mitään parempaa kuin yhteiset reissut mieheni kanssa joilla ajellaan jonnekkin kauas minne huvittaa. Se olisi tylsää, jos joutuisi itse ajamaan koko ajan, kun kyse on oikeasti pitkästä matkasta. Mutta jos olisi valmis mahdollisesti kortin hankkimaan joskus ei se olisi ongelma.

Mitään täysin autoiluvastaista en jaksaisi katsella, vaikka turhaa autoilua pitäisikin välttää.

Sama juttu ajokortin suhteen. Mussa asuu pieni karavaanari, ja olisi mukavaa, jos kumppani pitäisi samoista asioista, vähintään viikkokausien rymistelystä pitkin puskia (tällainen on jo löytynyt, hän valloitti minut aikanaan vanhalla Nissan Micralla, jossa oli vaaleanpunaiset vanteet).

Vierailija
52/62 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy sanoa, että ainoa auto, jolla en itse suostuisi ajamaan, on farmari. Sama koskee miestä, farmarit on nounou.

Siinä vaiheessa kun haluat kuljettaa lastenvaunut, pari jääkiekkokassia ja viisihenkisen perheen viikon ruuat samalla kertaa, rupeaa farkulla ajaminen miellyttämään.

Vierailija
53/62 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ehkä en sitten muutenkaan olisi pyytänyt farmarimallisen Jaguar XF:n kyytiin.

Vierailija
54/62 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hävettäisi joku nolo öky- tai pilluralliauto mutta sietäisihän sen jos mies on muuten oikea. Toki tuollaiset kertoo monesti jotain luonteestakin joten epätodennäköistä että olisi. Paskaisuus inhottaisi ja jos sitä ei saisi kitkettyä pois niin voisi lähteä mies vaihtoon. Aikaa antaisin kyllä, vanhoista tavoista voi olla vaikea päästä eroon. 

Neuroottisesti autoonsa/mihin tahansa suhtautuvaan mieheen en koskisi pitkällä tikullakaan. Ovat pelottavia. 

Vierailija
55/62 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies on jostain käsittämättömästä syystä hankkinut itselleen pilluralliauton, vaikka ei ole mikään amis eikä pillurallityyppi muutenkaan. Alussa se auto oli minulle vähän ongelma, mutta koska mies on ihana, niin siedin sen auton. Tosin edelleen minua nolottaa hänen puolesta aika paljon, kun hän vaikka tulee hakemaan minut sillä töistä.

Vierailija
56/62 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran jätin miehen jo eka treffien jälkeen sen takia, kun hänen autonsa oli ihan saastaisen siivoton. Auto oli täynnä rojua ja roskia, penkit järkyttävän lähmälänttiset ja koko auto haisi hirveälle.

Tämä on ainoa kerta, jolloin miehen auto on vaikuttanut kiinnostukseeni jollain tavalla.

Mikä helvetin LÄHMÄLÄNTTINEN?

Vierailija
57/62 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hävettäisi joku nolo öky- tai pilluralliauto mutta sietäisihän sen jos mies on muuten oikea. Toki tuollaiset kertoo monesti jotain luonteestakin joten epätodennäköistä että olisi. Paskaisuus inhottaisi ja jos sitä ei saisi kitkettyä pois niin voisi lähteä mies vaihtoon. Aikaa antaisin kyllä, vanhoista tavoista voi olla vaikea päästä eroon. 

Neuroottisesti autoonsa/mihin tahansa suhtautuvaan mieheen en koskisi pitkällä tikullakaan. Ovat pelottavia. 

Hyvä testi miehen laadusta suhteen alkuvaiheessa on aiheuttaa pikkuinen peltivaurio miehen autoon. Itse ajoin vahingossa nurtsin reunaan pystyyn pistettyyn 35 cm korkeaan harjaterästankoon.Ei mitään hajua , miksi se oli siinä, mutta rumaa jälkeä tuli.

Vierailija
58/62 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Auto kuin auto, kunhan on.

Polkupyörällä ja julkisilla liikkuva aikuinen mies on melko huvittava ja seksitön.

Polkupyörällä ja julkisilla liikkuva aikuinen on ainakin täällä pääkaupunkiseudulla ihan normaali, fiksu ihminen. En sitten tiedä miten siellä jumalan selän takana liikenneasiat pitää ratkaista...

Kyllä, olen valmis myöntämään, että ehkä pääkaupungin asukille auton omistaminen ei ole niin pakollista. Sen voisin hyväksyä. Muualla auto on kuitenkin melkein välttämättömyys ja kertoohan auto jo jotain omistajansa onnistumisesta elämässä ja statuksesta. Köyhyys ei ole yleensä viehättävä piirre.

Vierailija
59/62 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohis, mutta farmari on kyllä erinomaisen kätevä malli näin perheellisen naisen näkökulmasta, taakse mahtuu ongelmitta lastenvaunut ja viikonlopun vaate- ja ruokatavarat esim. sukulointireissulla toiselle puolelle maata. En ole itse mikään himoautoilija vaan ratin takana istuminen on lähinnä pakollinen rutiinihomma, mutta vähän isompi auto nelivedolla on kyllä miellyttävä ajettettava esim. motareilla ja mökin metsätiellä.

Mä tiedän että ne on käteviä. Silti niissä on jotain sellaista etten vaan :P

Makuasioita.

Vierailija
60/62 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Auto kuin auto, kunhan on.

Polkupyörällä ja julkisilla liikkuva aikuinen mies on melko huvittava ja seksitön.

Polkupyörällä ja julkisilla liikkuva aikuinen on ainakin täällä pääkaupunkiseudulla ihan normaali, fiksu ihminen. En sitten tiedä miten siellä jumalan selän takana liikenneasiat pitää ratkaista...

Kyllä, olen valmis myöntämään, että ehkä pääkaupungin asukille auton omistaminen ei ole niin pakollista. Sen voisin hyväksyä. Muualla auto on kuitenkin melkein välttämättömyys ja kertoohan auto jo jotain omistajansa onnistumisesta elämässä ja statuksesta. Köyhyys ei ole yleensä viehättävä piirre.

Näin helsinkiläisenä sanoisin, että ystäväpiirissäni on useita urallaan menestyneitä ja varallisuutta kerryttäneitä miehiä, joilla ei ole korttia eikä autoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän