Hesari tylynä Aallon esityksestä
Aalto itse ei ota paineita viisumenestyksestä: pääasia että on hauskaa ja saan sanomani perille.
Minkä sanoman?
Kommentit (933)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saarasta näkee valitettavan monesti epäonnistuneita valokuvia, on jäänyt suu ihan auki! Ihme ettei mitenkään hyväksy/hylkää julkistettavia kuvia.
Tarkoitan tietenkin silloin kun ei laula, ei tarvitse kommentoida että hankala laulaa suu kiinni. Niissä tilanteissa monesti jäänyt suu auki, kun pitäisi hymyillä.
Tuossa iltasanomien jutussakin on 2 kuvaa, molemmissa suu ammollaan auki. Toisessa "tuulettaa" suu auki, toisessa antaa haastattelua suu auki pyöreänä.
Antaa aina niin vähäjärkisen kuvan, kun sama poseeraus. Suu ammollaan, ylähampaat näkyen. Missä on ILMEET, tilannekuvat? Ja silmät, ne ei koskaan kerro mitään. t. Team stop ly.jne
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt oli jotain viisuasiantuntijaa haastateltu, joka myös sanoi, että esitys oli fiasko. Hänen mukaansa Saara on erinomainen laulaja ja esiintyjä, mutta esityksessä oli vikaa. On jotenkin outoa, että Saaraa pidetään syyttömänä tähän epäonnistumiseen. Eiköhän tämä ollut juuri sitä, mitä hän halusi. Outoja asuja ja pää alaspäin laulantaa. Ja niiden kappalaiden paljastus yksi kerrallaan, kun se on niin jännää.
En muista ketään toista artistia, joka olisi niin ammattitaitoinen ja erinomainen laulaja ja jonka esiintymisiä pitäisi niin paljon selitellä. Yleensä esiintyjästä joko tykätään tai ei. Saaran omaehtoisissa esiintymisissä on aina jotain suurinta osaa ärsyttävää. Ja siltä häntä hehkutetaan. En ymmärrä. Aina jossain on jotain vikaa, paitsi Saarassa.
Hän teki nämä esitykset ja pieleen meni. Jos ei olisi tullut tällaista vastaanottoa showsta, olisi ollut mielenkiintoista kuulla, miten meni Saaran mielestä. Olihan näitä harjoiteltu.
No, toivottavasti hänen konserttiinsa menijät voivat istua tuoleissaan nauttien esityksistä, toisin kuin tuossa kuolettavan tylsässä UMK-kisassa., krooh...zzZZZZ
Onks linkkiä? Ton mäkin haluun nähdä!
https://www.is.fi/euroviisut/art-2000005593451.html
Lyttää siis YLEn toiminnan. Asiaa.
Asserii! Lyttää myös Saara Aallon kuten kuuluukin.
"Gould kritisoi podcastissa sekä koreografiaa että Aallon vaatetusta. Saara Aallon esiintymisasusta vastasi suomalaisstylisti Vesa Silver sekä Saara itse. Asut oli toteutettu Brian Friedmanin ideoiden pohjalta, jotka Saara hyväksyi. Gould toteaa, että Monstersin esiintymisasun vuoksi Aalto näyttää aivan ”katuräppäriltä", mutta tämän kokonaisuuden Saara itse hyväksyi ja tämä oli se mitä haluttiin.
– Esityksessä oli paljon liikettä, mikä ei välttämättä ollut hyväksi Saaran laululle ja esitykselle, mutta ei kukaan Saaraa siihen pakottanut hän itse hyväksyi kaiken. Kyllä Saaralla on peiliin katsomisen paikka Gould päättää."
Miksi vääristelet ihmisten sanomisia? Olet keksinyt puolet omasta päästäsi. Aika törkeää, kun mainitset vielä kyseisen tyypin nimeltä. Tämä menee jo rikoksen puolelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt oli jotain viisuasiantuntijaa haastateltu, joka myös sanoi, että esitys oli fiasko. Hänen mukaansa Saara on erinomainen laulaja ja esiintyjä, mutta esityksessä oli vikaa. On jotenkin outoa, että Saaraa pidetään syyttömänä tähän epäonnistumiseen. Eiköhän tämä ollut juuri sitä, mitä hän halusi. Outoja asuja ja pää alaspäin laulantaa. Ja niiden kappalaiden paljastus yksi kerrallaan, kun se on niin jännää.
En muista ketään toista artistia, joka olisi niin ammattitaitoinen ja erinomainen laulaja ja jonka esiintymisiä pitäisi niin paljon selitellä. Yleensä esiintyjästä joko tykätään tai ei. Saaran omaehtoisissa esiintymisissä on aina jotain suurinta osaa ärsyttävää. Ja siltä häntä hehkutetaan. En ymmärrä. Aina jossain on jotain vikaa, paitsi Saarassa.
Hän teki nämä esitykset ja pieleen meni. Jos ei olisi tullut tällaista vastaanottoa showsta, olisi ollut mielenkiintoista kuulla, miten meni Saaran mielestä. Olihan näitä harjoiteltu.
No, toivottavasti hänen konserttiinsa menijät voivat istua tuoleissaan nauttien esityksistä, toisin kuin tuossa kuolettavan tylsässä UMK-kisassa., krooh...zzZZZZ
"Gould kritisoi podcastissa sekä koreografiaa että Aallon vaatetusta. Saara Aallon esiintymisasusta vastasi suomalaisstylisti Vesa Silver sekä Saara itse. Asut oli toteutettu Brian Friedmanin ideoiden pohjalta, jotka Saara hyväksyi. Gould toteaa, että Monstersin esiintymisasun vuoksi Aalto näyttää aivan ”katuräppäriltä", mutta tämän kokonaisuuden Saara itse hyväksyi ja tämä oli se mitä haluttiin.
– Esityksessä oli paljon liikettä, mikä ei välttämättä ollut hyväksi Saaran laululle ja esitykselle, mutta ei kukaan Saaraa siihen pakottanut hän itse hyväksyi kaiken. Kyllä Saaralla on peiliin katsomisen paikka Gould päättää."
Miksi vääristelet ihmisten sanomisia? Olet keksinyt puolet omasta päästäsi. Aika törkeää, kun mainitset vielä kyseisen tyypin nimeltä. Tämä menee jo rikoksen puolelle.
Ei tuossa mitään vääristellä. Ketä ei olisi saanut mainita nimeltä? Kaikki nuo nimet mainitaan Ilta-Sanomien jutussa. Ja jutussa mainitun Daniel Goldin haastattelun voi jokainen kuunnella ihan itse youtubesta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuossa mitään vääristellä. Ketä ei olisi saanut mainita nimeltä? Kaikki nuo nimet mainitaan Ilta-Sanomien jutussa. Ja jutussa mainitun Daniel Goldin haastattelun voi jokainen kuunnella ihan itse youtubesta
Lumihiutalejengi syyttää muita vääristelystä kun he vääntävät jokaisen asian päälaelleen ja idolinsa on vääristelijöiden kuningatar :D
Mua huvittaa tuo manageri, kun häntä täällä nimiteltiin viime vuonna Tarrapalloksi.
1,5-metrinen rasittava lässyttäjä.
Kuka tulee mieleen?
Vaikka Yleä voi syyttää paljosta, eihän kaikki nyt kuitenkaan voinut olla täysin Ylen vikaa. Äänentoisto ja miksaus Portugalissa eivät sitä paitsi ole sitten Ylen vastuulla eli siltä kannalta ei tarvitse huolehtia. Saaran asut ja muu kaamea puvustus ja sekava koreografia ei kuitenkaan ole pelkästään Ylen vika eikä stailaus voi olla pelkästään Vesa Silverin vika, koska onhan kaikki tehty yhteistyössä koreografin kanssa. Varmasti koreografilta on tullut jonkinlaiset linjaukset esimerkiksi sen suhteen millaiset asut hän haluaa mihinkin esitykseen. Ei tämä nyt niin voi mennä että kaikki on Ylen ja suomalaisten syytä. Esityksessä näkyi mielestäni myös harjoittelun puute, mutta se on onneksi korjattavissa sillä että treenataan ihan mielettömästi ennen Portugalia.
Noo tuossa jutussa sanottiin myös että Saara on tunnettu Briteissä ja että hänellä on faneja.
Ei mennyt hukkaan X-factor niin kuin täällä toivotaan/ väitetään
Muistakaa ottaa lääkkeenne hyvät ihmiset.
Ja jutussa mainittiin Saaran olevan yksi ennakkosuosikeista.
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa ottaa lääkkeenne hyvät ihmiset.
Saara vihaaja kuulema vasta harkitsee hoitoon hakeutumista eli on omillaan vielä, kuten huomaamme.
olen lukuisat kerrat toivottanut hänelle hyvää ja parempaa vointia, joten taas kerran " tsemppiä sinulle " pidä huolta itsestäsi. kun kirjoittelu tänne helpottaa oloasi niin jatka ihmeessä. kukaan ei toivo että sekoat enää tuosta enempää.
Sinänsä huvittavaa, että ruotsalaiset myivät tänne Suomeen kaksi jumppakappaletta ja itse tod näk lähettävät herkän ja eleettömän pianoballadin.
Näinköhän ne Saaran laulut tosiaan oli viime vuodelta ylijääneitä?
Luottakaa itseenne hyvät ihmiset, jos tykkäätte niin tykätkää. Ei sillä ole väliä mitä joku toimittaja tai media hänestä sanoo. Tehköön jokainen itse paremmin joka toista alati haukkuu. Tuskin tekee, joten mitä väliä on kateiden pauhauksesta
Ei mitään :D
Miksei se Merirakas voi kimittää niitä ns lapsikuoro-osuuksia?
Äänikin täydellinen ja tunku lavalle kova.
Vierailija kirjoitti:
Ja jutussa mainittiin Saaran olevan yksi ennakkosuosikeista.
Saara oli yksi ennakkosuosikeista. Siksi UMK-esitykseen petyttiin niin pahasti, niinhän tuossa jutussa juuri sanotaan että odotukset oli korkealla ja siksi pettymys oli niin suuri. Youtubessa on aika karuja kommentteja, mutta useimmissa niistä kritisoidaan nimenomaan lavashow'ta eikä niinkään Saaraa. Eli nyt vaan pitää ottaa kritiikki vakavasti ja show uusiksi, niin ihan hyvät mahdollisuudet Lissabonissa.
Aurinkoista päivää kaikille! Kevät tulee, nautitaan sen odotuksesta!
Mun kevääseen tuo suurta iloa Saara. Parin kk sisällä ilmestyy levy. Euroviisuhuuma on piristävää. Ja tuskin maltan odottaa syksyn konserttia. :)
Vierailija kirjoitti:
Nehän vois kehittää jonkin yhteisen koreografiankin!
Vierailija kirjoitti:
Mun kevääseen tuo suurta iloa Saara. Parin kk sisällä ilmestyy levy. Euroviisuhuuma on piristävää. Ja tuskin maltan odottaa syksyn konserttia. :)
Kiva juttu! :)
minäkin saan voimaa Saaran laulusta ja esityksistä, siinä on taistelija joka ei vastoinkäymisistä hätkähdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nehän vois kehittää jonkin yhteisen koreografiankin!
Kuulostaa hyvältä! Tulisitko suunnittelemaan sitä koreografiaa? Oletko tehnyt vastaavaa aiemmin vai ootko luonnonlahjakkuus?
Saarahullun vakiokommentteja (itsensä kanssa keskustellessaan) on koittaa vakuuttaa lukijat että koko palstalla on vain yksi saarasta pitävä ja kaikki muut (eli yleensä se hullu spämmijä yksinään) ovat vastaan.