Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hesari tylynä Aallon esityksestä

Vierailija
04.03.2018 |

Aalto itse ei ota paineita viisumenestyksestä: pääasia että on hauskaa ja saan sanomani perille.

Minkä sanoman?

Kommentit (933)

Vierailija
401/933 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautinto ja hauskuus on suuri tabu suomalaisessa kulttuurissa. Sille on samat raamit kuin seksille ennen, saunan jälkeen tv.n ääressä saa nauraa viihdeohjelmalle, muuten sitten pitäs "olla ihmisiksi"

Vierailija
402/933 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noustaas taas kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katselin pitkästä aikaa viime vuoden X-Factoria ja jokainen Saaran esitys pitäisi kyllä pistää kaikkiin taidealan kouluihin opetusmateriaaliksi, suoraan oppikirjasta kuinka hommat hoidetaan.

Tämä ei ole "vain mun mielipide" vaan tosiaan pyrstö nousi tasaisesti penkistä kaikilla tuomareilla ja usein yleisölläkin kun Aallon neiti pamahti paikalle laulelemaan. Hitto mikä muija :D

Kenenkään muun kohdalla se pyrstö ei noussu penkistä vai...eikun ootas...Aallon faneilla on joku pakkomielle esittää suosikkinsa universumin suurinpana tähtenä. Mitä hän ei ole.

Yleisön peput nousi, fanit taputti hulluna huusi jne ja tuomarit nousi monessa live-lähetyksessä ylös ja haippasi lisää yleisöä. oletko katsonut youtubesta? katso?

Aika harva välittää kuitenkaan nouseeko sinun peppusi vai ei ... :-)

Ne nousi ihan jokaisen esiintyjän kohdalla. Se kuuluu ohjelmaformaattiin. Siellä yleisöllä on tuo tehtävä huutaa ja mölistä. Kato muitakin kuin Saaran esityksiä. Saaran yksinkertaiset fanit ilm.luulee että yleisön reaktiot on joku poikkeus Saaran kohdalla. Jotain realismia peliin nyt... 😁

Mut hei tosta on jo mennyt uusikin kausi! Siellä on nousseet peput jo uusille tähdille ja Saara on menneen talven lumia ja unohdettu. Ja vielä suositumpi Factoria on Britain's got talent. Tosi-tv on julmaa kun sut unohdetaan heti kun tulee uudet naamat noissa viihteen suurvalloissa.

Ja Simon Cowellin peppu nyt nousee harvemmin yhtään kellekään. Laita klippiä missä hän nousee muina miehinä jokaiselle, niitä ei todellakaan ole.

Ekat 10 vuotta mies haukkui jokaisen talentin, sittemmin tyyli on vähän pehmentynyt. Varmaan Saaran aikaansaannosta se, kun huomasi että pakkohan näiden laulaessa on nousta ylös!!! :D

Höpö höpö, kyllä Simon Cowell on noussut ylös taputtamaan esityksille ennen Saaraa ja myös hänen jälkeensä. Hieman liioittelua taas pelissä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/933 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Almalla on keikkarundi Jenkeissä ja Kanadassa. Keikkakalenterissa lukee Los Angeles, Toronto, San Francisco, Chigaco. Käy väliin myös Briteissä ja Ruotsissa, Sveitsissä, Saksassa. Striimauksia satoja miljoonia.

Saara on omien sanojensa mukaan maailmantähti. Laaja konserttikiertue Suomessa jo syksyllä. Tosin Oulua myöten. Albumeita piti tulla 5 jo kaksi vuotta sitten.

Yhtäkään ei ole vielä ilmestynyt. Striimauksia lähes yhtä paljon kuin Tarja Lunnaksella, joka tuli Syksyn Sävelessä neljänneksi vuonna 1987. Onnittelut siitä. Maailmantähti -määritelmä on pistetty uusiksi.

Alman keikat on maksettu. Ei silläkään ole oikeaa menestystä.

Eiks Yle maksanu just Saaran keikan? Mistä Alman keikkojen maksajat tiedät? Kai uran alussa kun ei vielä tunneta artistia, joudutaankin maksamaan että saa näkyvyyttä, mutta eiköhän Almalla oo jo fanikuntaa kun on jo Rapakon takana esiintymässä. Striimaukset ainakin kertoo musiikin kuuntelusta. Miksi satoja miljoonia?

Jos Saaralla olis edes murto-osa tosta niin sitä pidettäis kansainvälisen tähteyden merkkinä kun jo neljä keikkaa homobändin lämppärinäkin kelpaa siihen. Ties vaikka Saara joutu maksamaan niistä että pääsis esiintymään? Joutuuko roudaamaan bändin kamoja palkkioksi?

Steps on yksi Brittien kaikkien aikojen suosituimpia bändejä, todella iso juttu Briteissä, ja sitä asiaa ei pysty itkupotkuraivareilla eikä katkerilla kyynelillä muuttamaan. 

Stepsin kulta-aika oli ysärillä ja kesti muutaman vuoden. Siis ihan todella iso juttu.

vaikka olis sun mielestä pieni juttu, niin silti massiivista verrattuna sun saavutuksiisi viihdebisneksessä vai mitä?

Koen, että olen pärjännyt hyvin viihdebisneksessä. Tienaan paljon ja saan valita itse projektini. Vei vuosia päästä tähän asemaan.

Wau hienoa sulle, ihme että silti dissaat työkavereitasi... noh meitä on moneen junaan ja kaikki ei tietty aina edes lähde matkaan vaan jököttää asemalla.

Tämä siis koskee mua :)

Vierailija
404/933 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä haluaisi vedota kateuskorttiin, mutta en ymmärrä mitä muutakaan se on? Minullakin on monta artistia ja julkisuuden henkilöä, jotka ärsyttää jostain syystä, mutta ei se provosoi minua möyhöttämään suu vaahdossa ja vakuuttelemaan että KYLLÄ SE VAAN ON HUONO KUN MINÄ NIIN SANON. Puhumattakaan sellaisesta ihan maanisesta solvauksesta ja kiusaamisesta keskustelupalstalla.

Mä en ole keksinyt vielä mihin tuollaisen käytöksen luokittelisin muuta kun kateuteen. Kertokaa mitä se on?

Jos mielipiteet on noin raakoja ja ilkeitä niin ne voi kyllä jättää oman pään sisällekin, en itse ainakaan halua olla edistämässä sellaista kulttuuria että toisesta ihmisestä voi sanoa mitä tahansa törkyä. Voitaisko olla ihan vaan ihmisiä toisillemme?

Vierailija
405/933 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ijdijqi kirjoitti:

on se sitten järkyttävää tuo suomalaisten kansallissairaus! nimittäin sairaalloiset mittasuhteet saavuttava KATEUS, joka jäytää aivoissanne.

ottaako niin kaaliin, että on niin lahjakas, kovasti työtä tehnyt ja rohkea suomalainen nainen? joka kaiken lisäksi on sydämellinen ja lämmin ihminen. suomalaiselle liikaa tämä. ämpäri päähän ja vaarin hikinen sukka suuhun, niin ollaan tyytyväisiä. 

oikeasti, ihan sairasta kansaa.

Kun ei osata argumentoida, niin vedetään kateuskortti esille. Miksi näet negatiivisuutta joka paikassa? Saara oli mukavan oloinen Marian ohjelmassa ja hän on tehnyt kovasti töitä unelmiensa eteen. Saara on lahjakas monella tapaa, mutta fakta vaan on se, että hän epäonnistui eilen. Syytä löytyy myös mm. ylen äänentoistosta ja koreografiasta, ne pettivät täysin. Jos nämä asiat saadaan kuntoon, niin uskoisin Saaran pääsevän finaaliin.

onpa niin hienon upea analyysi että ihan kateeksi käy :)

Niin olikin. Harmi vaan ettet sinä pysty samaan.

Vierailija
406/933 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noustaas taas kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katselin pitkästä aikaa viime vuoden X-Factoria ja jokainen Saaran esitys pitäisi kyllä pistää kaikkiin taidealan kouluihin opetusmateriaaliksi, suoraan oppikirjasta kuinka hommat hoidetaan.

Tämä ei ole "vain mun mielipide" vaan tosiaan pyrstö nousi tasaisesti penkistä kaikilla tuomareilla ja usein yleisölläkin kun Aallon neiti pamahti paikalle laulelemaan. Hitto mikä muija :D

Kenenkään muun kohdalla se pyrstö ei noussu penkistä vai...eikun ootas...Aallon faneilla on joku pakkomielle esittää suosikkinsa universumin suurinpana tähtenä. Mitä hän ei ole.

Yleisön peput nousi, fanit taputti hulluna huusi jne ja tuomarit nousi monessa live-lähetyksessä ylös ja haippasi lisää yleisöä. oletko katsonut youtubesta? katso?

Aika harva välittää kuitenkaan nouseeko sinun peppusi vai ei ... :-)

Koska milloin missä ja kenelle? Ai niin useasti Saaralle viime vuonna :)

Ne nousi ihan jokaisen esiintyjän kohdalla. Se kuuluu ohjelmaformaattiin. Siellä yleisöllä on tuo tehtävä huutaa ja mölistä. Kato muitakin kuin Saaran esityksiä. Saaran yksinkertaiset fanit ilm.luulee että yleisön reaktiot on joku poikkeus Saaran kohdalla. Jotain realismia peliin nyt... 😁

Mut hei tosta on jo mennyt uusikin kausi! Siellä on nousseet peput jo uusille tähdille ja Saara on menneen talven lumia ja unohdettu. Ja vielä suositumpi Factoria on Britain's got talent. Tosi-tv on julmaa kun sut unohdetaan heti kun tulee uudet naamat noissa viihteen suurvalloissa.

Ja Simon Cowellin peppu nyt nousee harvemmin yhtään kellekään. Laita klippiä missä hän nousee muina miehinä jokaiselle, niitä ei todellakaan ole.

Ekat 10 vuotta mies haukkui jokaisen talentin, sittemmin tyyli on vähän pehmentynyt. Varmaan Saaran aikaansaannosta se, kun huomasi että pakkohan näiden laulaessa on nousta ylös!!! :D

Höpö höpö, kyllä Simon Cowell on noussut ylös taputtamaan esityksille ennen Saaraa ja myös hänen jälkeensä. Hieman liioittelua taas pelissä...

Vierailija
407/933 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ijdijqi kirjoitti:

on se sitten järkyttävää tuo suomalaisten kansallissairaus! nimittäin sairaalloiset mittasuhteet saavuttava KATEUS, joka jäytää aivoissanne.

ottaako niin kaaliin, että on niin lahjakas, kovasti työtä tehnyt ja rohkea suomalainen nainen? joka kaiken lisäksi on sydämellinen ja lämmin ihminen. suomalaiselle liikaa tämä. ämpäri päähän ja vaarin hikinen sukka suuhun, niin ollaan tyytyväisiä. 

Kun ei osata argumentoida, niin vedetään kateuskortti esille. Miksi näet negatiivisuutta joka paikassa? Saara oli mukavan oloinen Marian ohjelmassa ja hän on tehnyt kovasti töitä unelmiensa eteen. Saara on lahjakas monella tapaa, mutta fakta vaan on se, että hän epäonnistui eilen. Syytä löytyy myös mm. ylen äänentoistosta ja koreografiasta, ne pettivät täysin. Jos nämä asiat saadaan kuntoon, niin uskoisin Saaran pääsevän finaaliin.

Miten se on sinusta harmi, etten pysty sinusta samaan :) oksimoroni, googleta (ristiriitaisuus)

Vierailija
408/933 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä haluaisi vedota kateuskorttiin, mutta en ymmärrä mitä muutakaan se on? Minullakin on monta artistia ja julkisuuden henkilöä, jotka ärsyttää jostain syystä, mutta ei se provosoi minua möyhöttämään suu vaahdossa ja vakuuttelemaan että KYLLÄ SE VAAN ON HUONO KUN MINÄ NIIN SANON. Puhumattakaan sellaisesta ihan maanisesta solvauksesta ja kiusaamisesta keskustelupalstalla.

Mä en ole keksinyt vielä mihin tuollaisen käytöksen luokittelisin muuta kun kateuteen. Kertokaa mitä se on?

Jos mielipiteet on noin raakoja ja ilkeitä niin ne voi kyllä jättää oman pään sisällekin, en itse ainakaan halua olla edistämässä sellaista kulttuuria että toisesta ihmisestä voi sanoa mitä tahansa törkyä. Voitaisko olla ihan vaan ihmisiä toisillemme?

Raaimmat ja ilkeimmät kommentit ovat tulleet jonkun Saara fanin suusta.

Vierailija
409/933 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässähän tullaan siihen, että kiusaamisessa ei ole kysymys kiusatusta vaan kiusaajan omasta huonosta olosta, se on oireilua, joiden syyt pitäisi selvittää. Hyvin usein syynä on kateus. Me kaikki olemme olleet kateellisia joskus seon ihan inhimillistä. mutta jos velloo jatkuvassa kateudessa pitäisi alkaa vahvistamaan omia hyviä puoliaan. oma olo ei parane toisia kiusaamalla ,se vain pahentaa sitä.

Vierailija
410/933 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ijdijqi kirjoitti:

Onhan se sääli, että vellot tuossa vihassa ja katkeruudesta. Kurjaa että kaadat huonon olosi muiden niskaan. Vastaat agressiivisesti ihan asiallisiinkin viesteihin. Harmittaa Saaran puolesta, että hänellä on tuollainen fani.

Vierailija
411/933 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

fanit on harvemmin ilkeitä kellekään, koska fanit keskittyy tykkäämään. ei silloin halua olla ilkeä kellekään <3

Vierailija
412/933 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On sekin väärin... Mutta itse veikkaisin, että se on puolustusreaktio. Jos näkisin jossain, että jotain kiusattaisiin niin vaikea olis vaan kulkea ohi, saisin varmaan itsekin raivarireaktion. Mä en ole itse täällä käyttänyt rumaa kieltä, mutta pakko myöntää, että halveksun syvästi sitä puhetta mitä täällä Saarasta käydään. Mutta semmoinen ihminen mä olen.

Vierailija
413/933 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ijdijqi kirjoitti:

Miten se on sinusta harmi, etten pysty sinusta samaan :) oksimoroni, googleta (ristiriitaisuus)

Heippa sitten Meri! Koittakaa löytää jostakin valoa elämäänne, älkääkä ryvetkö tuossa negatiivisuudessa.

Vierailija
414/933 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

fanit on harvemmin ilkeitä kellekään, koska fanit keskittyy tykkäämään. ei silloin halua olla ilkeä kellekään <3

Niin varmaan. Olette siis sokeita omalle käytöksellenne.

Vierailija
415/933 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko porukoilla nyt kevyt ja hyvä olo kun ovat saaneet purkaa kaiken pettymyksensä ja pahan olonsa Saaraan?

Vierailija
416/933 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On sekin väärin... Mutta itse veikkaisin, että se on puolustusreaktio. Jos näkisin jossain, että jotain kiusattaisiin niin vaikea olis vaan kulkea ohi, saisin varmaan itsekin raivarireaktion. Mä en ole itse täällä käyttänyt rumaa kieltä, mutta pakko myöntää, että halveksun syvästi sitä puhetta mitä täällä Saarasta käydään. Mutta semmoinen ihminen mä olen.[/quote

Olet ihana!

Vierailija
417/933 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko porukoilla nyt kevyt ja hyvä olo kun ovat saaneet purkaa kaiken pettymyksensä ja pahan olonsa Saaraan?

Olisikin, mitä mieltä olette helpottaako toisen kiusaaminen omaa oloa? Ainoa mikä tuo hyvää oloa , on toisten kohtaaminen, heiltä saatu huomio ja kannustus mukavat kommentit, ja hyvyys. omien hyvien puolien ja taitojen ymmärtäminen ja kehittäminen.

Jos annat sitä, saat sitä .Jos annat jotain muuta, saat jotain muuta. Sinä valitset.

Vierailija
418/933 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania kommentteja Saaran puolesta! Mukava lukea kun ihmiset puolustaa ja tykkää. 

Vierailija
419/933 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saara veteli paikoin sieltä, missä on parhaiten tilaa eli nuotin vierestä, paikoin laulu oli kimitystä taikka huutoa.

Mutta tsemppiä Saara, vielä ehtii treenata, toivon sinulle menestystä!

Katsokaa miten kauniisti osaat, se tuli varmasti oikein SYDÄMESTÄ! ;D

Kyllä se tuli ihan korvista ja aivoista. Sitähän tuo esitys oli, ei lähelläkään sitä, mihin Saara ylsi esimerkiksi brittien X-faktorissa, huikeita maailmanluokan vetoja lähes jokainen.

Tää oli vaatimaton esitys mutta toivottavasti Saara saa esityksen vielä kondikseen ennen kisoja.

Vierailija
420/933 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saara veteli paikoin sieltä, missä on parhaiten tilaa eli nuotin vierestä, paikoin laulu oli kimitystä taikka huutoa.

Mutta tsemppiä Saara, vielä ehtii treenata, toivon sinulle menestystä!

Katsokaa miten kauniisti osaat, se tuli varmasti oikein SYDÄMESTÄ! ;D

Kyllä se tuli ihan korvista ja aivoista. Sitähän tuo esitys oli, ei lähelläkään sitä, mihin Saara ylsi esimerkiksi brittien X-faktorissa, huikeita maailmanluokan vetoja lähes jokainen.

Tää oli vaatimaton esitys mutta toivottavasti Saara saa esityksen vielä kondikseen ennen kisoja.

Kirjoita sä korvista ja aivoista niin mä kirjoitan Sydämestä..

Toivotaan Saaralle parasta <3