Hesari tylynä Aallon esityksestä
Aalto itse ei ota paineita viisumenestyksestä: pääasia että on hauskaa ja saan sanomani perille.
Minkä sanoman?
Kommentit (933)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun Monsters-video ilmestyi, Suomessa alettiin heti parjata meikattuja miestanssijoita, Saaran vaatteita, Saaran ilmeitä, ehtoollipöytä-juttua ja erityisesti lapsikuoroa, joka ei kuulemma sitten mitenkään sopinut asiaan.
Nämä kaikki poistettiin live-esityksestä, vaikea sanoa johtuiko kitkerästä palautteesta vai mistä.
Ja kuinka kävikään: riisuttu versio on haukuttu lyttyyn, lapsikuoro halutaan ehdottomasti taustalla, miestanssijoita pitää olla enemmän ja Saaralle joku ihana mekko päälle.
Ei käy kateeksi tuotantoryhmää. Odotan vielä Hesarin pääkirjoitusta aiheesta.
Se lapsikuoro on oikeasti kaksi aikuista naista.
Jos kyseinen osuuden laulavat Linnea ja Joy Deb, niin nainen ja mies (Joy Deb on mies).
https://en.wikipedia.org/wiki/Joy_Deb
Niin on mies. Laulaako hän sen osuuden vai kuka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katselin pitkästä aikaa viime vuoden X-Factoria ja jokainen Saaran esitys pitäisi kyllä pistää kaikkiin taidealan kouluihin opetusmateriaaliksi, suoraan oppikirjasta kuinka hommat hoidetaan.
Tämä ei ole "vain mun mielipide" vaan tosiaan pyrstö nousi tasaisesti penkistä kaikilla tuomareilla ja usein yleisölläkin kun Aallon neiti pamahti paikalle laulelemaan. Hitto mikä muija :D
Kenenkään muun kohdalla se pyrstö ei noussu penkistä vai...eikun ootas...Aallon faneilla on joku pakkomielle esittää suosikkinsa universumin suurinpana tähtenä. Mitä hän ei ole.
Yleisön peput nousi, fanit taputti hulluna huusi jne ja tuomarit nousi monessa live-lähetyksessä ylös ja haippasi lisää yleisöä. oletko katsonut youtubesta? katso?
Aika harva välittää kuitenkaan nouseeko sinun peppusi vai ei ... :-)
Kuunelkaa Norma Johnin uusi biisi. Ei paha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katselin pitkästä aikaa viime vuoden X-Factoria ja jokainen Saaran esitys pitäisi kyllä pistää kaikkiin taidealan kouluihin opetusmateriaaliksi, suoraan oppikirjasta kuinka hommat hoidetaan.
Tämä ei ole "vain mun mielipide" vaan tosiaan pyrstö nousi tasaisesti penkistä kaikilla tuomareilla ja usein yleisölläkin kun Aallon neiti pamahti paikalle laulelemaan. Hitto mikä muija :D
Kenenkään muun kohdalla se pyrstö ei noussu penkistä vai...eikun ootas...Aallon faneilla on joku pakkomielle esittää suosikkinsa universumin suurinpana tähtenä. Mitä hän ei ole.
Yleisön peput nousi, fanit taputti hulluna huusi jne ja tuomarit nousi monessa live-lähetyksessä ylös ja haippasi lisää yleisöä. oletko katsonut youtubesta? katso?
Aika harva välittää kuitenkaan nouseeko sinun peppusi vai ei ... :-)
Ko tositeeveestä on 1,5 vuotta. Nykyisen tositeeveensä katsojaluvut ovat romahtaneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säälittävä kappale voitti. Siinä ei ole häivähdystäkään persoonallisuutta ja vielä lapsikuoro keräämässä pisteitä, joita ei kylläkään saada kovasta yrityksestä huolimatta. Myötähäpeää aiheuttava valinta kerrassaan.
Miten ihmeessä tämä ei mene jakeluun???? EI OLE LAPSIKUORO, vaan Saara itse ja Linnea Deb, joiden äänet on autotunetettu lapsellisesti lässyttäviksi:
http://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/201803042200786985_vd.shtml
Kirjoitetaan sitten aina "lapsikuoro". Kelpaako?
" Saraaa Altoooo "
Hieno kun Euroviisut tulee ja kerrankin voi luottaa että esiintyjällä ei pää prakaa vaan vetää jutun himaan kävi miten kävi. Voi siis nauttia jo valmiiksi :)
Vierailija kirjoitti:
Alma on lihava. Ei mulla muuta.
Tää on tätä Saaran fanien todellista positiivisuuskampanjaa. 😄 Totahan sieltä tulee kun vähä pintaa raaputtaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun Monsters-video ilmestyi, Suomessa alettiin heti parjata meikattuja miestanssijoita, Saaran vaatteita, Saaran ilmeitä, ehtoollipöytä-juttua ja erityisesti lapsikuoroa, joka ei kuulemma sitten mitenkään sopinut asiaan.
Nämä kaikki poistettiin live-esityksestä, vaikea sanoa johtuiko kitkerästä palautteesta vai mistä.
Ja kuinka kävikään: riisuttu versio on haukuttu lyttyyn, lapsikuoro halutaan ehdottomasti taustalla, miestanssijoita pitää olla enemmän ja Saaralle joku ihana mekko päälle.
Jos kyseinen osuuden laulavat Linnea ja Joy Deb, niin nainen ja mies (Joy Deb on mies).
Ei, vaan siinä laulaa Saara ja Linnea Deb. Äänet on käsitelty autotunella. Erikoisluvalla voisi tuota käyttää viisuissakin.
Minusta jossain luki, että siinä laulavat Linnea ja Joy Deb mutta kai se on sitten väärä tieto.
Alman fani kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on tätä Saaran fanien todellista positiivisuuskampanjaa. 😄 Totahan sieltä tulee kun vähä pintaa raaputtaa...
Juuri näin. Kun ei muuta enää keksitä aletaan solvata Almaa joka ei koko asiaan liity mitenkään. Seuraavaksi haukutaan Jenni Vartiainen kuten mammoilla on tapana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan siinä laulaa Saara ja Linnea Deb. Äänet on käsitelty autotunella. Erikoisluvalla voisi tuota käyttää viisuissakin.
Minusta jossain luki, että siinä laulavat Linnea ja Joy Deb mutta kai se on sitten väärä tieto.
Ja Mikko selitti, että nämä kaksi taustalaulajaa osaa muuttaa äänensä. Hmm
Ihana Saara potensiin triljoona! <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla toimittaja Juuso Mättäsellä huono aamu. tuliko otettua liikaa kuppia eilen ja krapula vai mistä kiikastaa?
Täytyyhän ihmisen vähän sekasin olla jos kisan ainutta kilpailijaa ja voittajaa ( niin ylivoimainen ettei muita otettu edes kisaan... ) pitääkin häviäjänä. ettei vain olisi nyt Juusolla huono päivä ja se epäammatillisesti heijastuu "omaan työhön"
Kiva lukea toisen AMMATTILAISEN aamuhesaria kun kaikkensa taitelijana eilen antoi ja viihdytti ,mutta Juuso ei tykännyt. Semmosta se on viihdebisnes,
Ei HS:n toimittaja ollut suinkaan ainoa, joka ei tykännyt. Aika lapsellista ajatella, että kaikilla, jotka kritisoivat Saaran esitystä on joku alkoholiongelma tms.
Kiitos korjauksesta...
Näin meidän kesken, mulle on aivan sama mitä media piti eilisestä esityksestä. Siinä on niin paljon kyse muusta kuin itse Saaran esityksestä. niin paljon muusta.
Musta meni hienosti, nautin, hoilotin mukana ja pidän peukkuja jatkossa. Yhtään kriittistä sanaa en lausu, vaikka huomasin jotain pientä siellä silloin tällöin.
Se ei ole oleellista tässä. se mikä on oleellista,, arvaatko mikä on oleellisinta siinä kun haluaa menestyä?
Moi Meri!
Vierailija kirjoitti:
Oletteko superfanit huomanneet, että Brian Friedman on jo luvannut että koreografiaa uudistetaan, ja Saara itsekin on vihjannut että haluaisi show'hun muutoksia.
Eikö tämä ole vähän outoa? Ensin esitetään biisit. Sitten kerrotaan asut. Ja sitten on liveshöy.
Suomi äänestää, biisi valitaan.
Tämän jälkeen muutetaan biisiä, vaihdetaan kuoro-osuudet (tai vaihdettiin jo shöyhyn), muutetaan koko esitys.
Voisi ajatella, että vau, nyt tulee jotain parempaa. Mutta se ei kuulkaa ole taattua. Sieltä voi tulla jotan ihan kauheaa paskaakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla toimittaja Juuso Mättäsellä huono aamu. tuliko otettua liikaa kuppia eilen ja krapula vai mistä kiikastaa?
Täytyyhän ihmisen vähän sekasin olla jos kisan ainutta kilpailijaa ja voittajaa ( niin ylivoimainen ettei muita otettu edes kisaan... ) pitääkin häviäjänä. ettei vain olisi nyt Juusolla huono päivä ja se epäammatillisesti heijastuu "omaan työhön"
Kiva lukea toisen AMMATTILAISEN aamuhesaria kun kaikkensa taitelijana eilen antoi ja viihdytti ,mutta Juuso ei tykännyt. Semmosta se on viihdebisnes,
Ei HS:n toimittaja ollut suinkaan ainoa, joka ei tykännyt. Aika lapsellista ajatella, että kaikilla, jotka kritisoivat Saaran esitystä on joku alkoholiongelma tms.
Kiitos korjauksesta...
Näin meidän kesken, mulle on aivan sama mitä media piti eilisestä esityksestä. Siinä on niin paljon kyse muusta kuin itse Saaran esityksestä. niin paljon muusta.
Musta meni hienosti, nautin, hoilotin mukana ja pidän peukkuja jatkossa. Yhtään kriittistä sanaa en lausu, vaikka huomasin jotain pientä siellä silloin tällöin.
Se ei ole oleellista tässä. se mikä on oleellista,, arvaatko mikä on oleellisinta siinä kun haluaa menestyä?
Kiva että nautit ja hoilotit mukana. Tätä esitystä ollaan nyt kuitenkin viemässä Euroviisuihin Suomen edustajana, ja siksi sitä pitää parantaa ja reippaasti.
Niinpä, ja he jotka suunnittelevat Saaran koreografiaa sinunkin iloksesi kuuntelevat varmasti erittäin tarkalla korvalla niitä korjausehdotuksia mitä täällä annetaan. Aika ympäripyöreitä ja yksittäisen olemattomia ne ovat, mutta sehän kertoo sanojan kokonaiskuvasta kaiken oleellisen, eikö! :D
Mutta niillä on varmasti suuri painoarvo kun mietitään showta paremmaksi! nehän tulevat alan itseoikeutetuilta itseoppineilta AMMATTILAISILTA
Kannattaisi kuunnella. Täällä av:lla on ollut aivan h***n hyviä parannusehdotuksia, ainakin huomattavasti paremmalta kuulostavia kuin se eilinen sähellys.
Neonvalot ja tuulikone olis kova juttu. Niitä täällä ehdotettu ja näistä vois Saara saada vinkkiä esityksen parantamiseen. Edestä auki oleva pitkä mekko ja verkkosukkahousut olis hyvä idea. Ja vähä keijutyyppinen harso missä glitteriä ehkä. Sitte tanssijat vois lopussa nostaa niinku Saaran käsivarsilleen. Mä ajattelin jo etukäteen että pyrot vois olla hyvät ja ne tulikin sitten esitykseen. Pyrot vois välkkyä silleen musiikin tahdissa ja lopussa tulis oikeen huipennus missä lieskat lentää melkein kattoon samalla kun tanssijat nostaa Saaran ylös. Sitten Saara vois vaik roikkua isosta pallosta tai seista jollain jalustalla.
Huom! Aloitus teksti on väärä ! Hesari mitää tylytä vaan on YHDEN mielipide !!!! Lopettakaa nyt jo. Kuka muistaa sen flikan joka esiintyi Nykäsen vanhas hyppyhaalaris säälittävästi kiemurrellen ...sekin varmaan oli teidän mielestä parempi joka kantilta..suorastaan SHOW! Ai nii ,siinähän oliki se plussa et saitte ihan ite äänestää parhaan esiintyjän ja kappaleen ,kauneimman ...ja hyvin meni ..hah hah haa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos korjauksesta...
Moi Meri!
Moi!
Kenen kanssa mulla on kunnia jutella? :D
Alman fani kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä palikka päättelet, että olen Saarean fani? Olet apukoulun kasvatteja?
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo ole edes mikään oikea musiikkitoimittaja. Kun ei osaa asiaansa, on turvallisinta olla nuiva. Nuivuuteen voi yrittää piilottaa taitamattomuutensa.
Saa käyttää mun ideoita kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos korjauksesta...
Kiva että nautit ja hoilotit mukana. Tätä esitystä ollaan nyt kuitenkin viemässä Euroviisuihin Suomen edustajana, ja siksi sitä pitää parantaa ja reippaasti.
Niinpä, ja he jotka suunnittelevat Saaran koreografiaa sinunkin iloksesi kuuntelevat varmasti erittäin tarkalla korvalla niitä korjausehdotuksia mitä täällä annetaan. Aika ympäripyöreitä ja yksittäisen olemattomia ne ovat, mutta sehän kertoo sanojan kokonaiskuvasta kaiken oleellisen, eikö! :D
Mutta niillä on varmasti suuri painoarvo kun mietitään showta paremmaksi! nehän tulevat alan itseoikeutetuilta itseoppineilta AMMATTILAISILTA
Kannattaisi kuunnella. Täällä av:lla on ollut aivan h***n hyviä parannusehdotuksia, ainakin huomattavasti paremmalta kuulostavia kuin se eilinen sähellys.
Neonvalot ja tuulikone olis kova juttu. Niitä täällä ehdotettu ja näistä vois Saara saada vinkkiä esityksen parantamiseen. Edestä auki oleva pitkä mekko ja verkkosukkahousut olis hyvä idea. Ja vähä keijutyyppinen harso missä glitteriä ehkä. Sitte tanssijat vois lopussa nostaa niinku Saaran käsivarsilleen. Mä ajattelin jo etukäteen että pyrot vois olla hyvät ja ne tulikin sitten esitykseen. Pyrot vois välkkyä silleen musiikin tahdissa ja lopussa tulis oikeen huipennus missä lieskat lentää melkein kattoon samalla kun tanssijat nostaa Saaran ylös. Sitten Saara vois vaik roikkua isosta pallosta tai seista jollain jalustalla.
Hah hah! NOh mutta onhan tossa aina hyvä tuulikone, joka itse Beyoncellakin oli edessään joka showssa kymmenen vuotta. Varmasti Saarallekin sopisi hiukset auki ja vetää täysillä voimaballadia!
Monsters oli paras biisi, mutta siinä oli huonoin lavashow ja Saarakin lauloi todella epävireisesti esityksessä. Qeensissa oli paras show, mutta biisi oli paska. Valitse nyt siinä sitten. Ei voi kuin toivoa, että Saara pysyy Lissabonissa vireessä ja pystyy antamaan oikealla hetkellä 100% itsestään. Nyt se ei onnistunut.