Hesari tylynä Aallon esityksestä
Aalto itse ei ota paineita viisumenestyksestä: pääasia että on hauskaa ja saan sanomani perille.
Minkä sanoman?
Kommentit (933)
Vierailija kirjoitti:
Oletteko superfanit huomanneet, että Brian Friedman on jo luvannut että koreografiaa uudistetaan, ja Saara itsekin on vihjannut että haluaisi show'hun muutoksia.
en ole superfani, enkä ole siis huomannut :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikookohan Saara joskus vielä lähteä Vegasiin Mirageen vetämään näitä vuosien kiertueita kuten Celine ja Britney? Unelmoikohan hän siitä? Olisi hienoa mennä katsomaan suomalaista maailmankuulua laulajaa sinne asti :D
Saaralla on vielä hyvin pitkä matka Britneyn ja Celinen tasolle. Saara ei saa myytyä keikkojaan edes suomessa, miten luulet että vuosien kiertueille vegasissa olis kysyntää?
Tiedän, että hyvin on kysyntää.
Hänellä siis kysyntää Jenkeissä mutta hän haluaa Ylivieskaan?
Okei. Selitys se on tuokin. Naurettava selitys.
Saara oli upea. Miksette hauku sitä lespaavaa Papanapillua, joka sönkötti heti lähetyksen alussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsokaa hiihtoa. Saaran asut ja neonvärit.
Kiusalliselta tuntuu, jos Saara ei menesty viisuissa. Kyproksella ainakin samanlainen biisi. Joku kirjoitti, ettei halua Suomen voittavan. Suomella ei ole kavereita. Venäjältä ei varmasti heru lesbolle pisteitä. Ehkä Ruotsilta muutama, kun ruotsalaiset tekijät. Briteillä hyvä edustaja.
älä häpeä itseäsi, kukaan muukaan ei häpeä sua. tsemppiä!
Sienet syödään yleensä syksyllä. Niin cornia. Popcornia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menestyt kun olet hyvä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla toimittaja Juuso Mättäsellä huono aamu. tuliko otettua liikaa kuppia eilen ja krapula vai mistä kiikastaa?
Täytyyhän ihmisen vähän sekasin olla jos kisan ainutta kilpailijaa ja voittajaa ( niin ylivoimainen ettei muita otettu edes kisaan... ) pitääkin häviäjänä. ettei vain olisi nyt Juusolla huono päivä ja se epäammatillisesti heijastuu "omaan työhön"
Kiva lukea toisen AMMATTILAISEN aamuhesaria kun kaikkensa taitelijana eilen antoi ja viihdytti ,mutta Juuso ei tykännyt. Semmosta se on viihdebisnes,
Ei HS:n toimittaja ollut suinkaan ainoa, joka ei tykännyt. Aika lapsellista ajatella, että kaikilla, jotka kritisoivat Saaran esitystä on joku alkoholiongelma tms.
Kiitos korjauksesta...
Näin meidän kesken, mulle on aivan sama mitä media piti eilisestä esityksestä. Siinä on niin paljon kyse muusta kuin itse Saaran esityksestä. niin paljon muusta.
Musta meni hienosti, nautin, hoilotin mukana ja pidän peukkuja jatkossa. Yhtään kriittistä sanaa en lausu, vaikka huomasin jotain pientä siellä silloin tällöin.
Se ei ole oleellista tässä. se mikä on oleellista,, arvaatko mikä on oleellisinta siinä kun haluaa menestyä?
Olemalla paras. Keskinkertaiset ei menesty! Monstersin show oli jopa keskivertoa huonompi...
Kiitos arvauksestanne ja yrityksestä!
väärin meni silti. voin paljastaa että voittajaksi tullaan kun on synnynnäinen lahjakkuus ja mieletön halu ja draivi itseensä. Pitää uskoa, olla yltiöpositiivinen asenne, ja erittäin vahva. Saara jos kuka sen tietää vuosia maailmaa kiertäneenä ja paljon nähneenä. Saara ei todellakaan ole keskinkertainen vaan erittäin lahjakas maailmankin mittakaavassa, kertoohan hänen kansainvälinen uransakin siitä.
mutta joo vastasin liian pitkästi ja varmaan väsytin sut tällä :D
Arvaa mikä on oikeasti oleellista kun haluaa menestyä?
Että ei koskaan kuvittele olevansa niin valmis ja niin täydellinen, ettei voisi oppia virheistään, kuunnella palautetta ja kehittyä lisää. Ne jotka todella menestyvät maailmalla osaavat oppia virheistään, ovat avoimia palautteelle, uskaltavat myöntää jos ovat olleet väärässä, ja uskaltavat myös kuunnella kritiikkiä.
Itse otin kantaa viihdemaailmassa menestymiseen. Noista on paljon hyötyä ,ja se on aika itsestäänselvyys kaikilla alalla olijoille, eikö vaan
Säälittävä kappale voitti. Siinä ei ole häivähdystäkään persoonallisuutta ja vielä lapsikuoro keräämässä pisteitä, joita ei kylläkään saada kovasta yrityksestä huolimatta. Myötähäpeää aiheuttava valinta kerrassaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsokaa hiihtoa. Saaran asut ja neonvärit.
Kiusalliselta tuntuu, jos Saara ei menesty viisuissa. Kyproksella ainakin samanlainen biisi. Joku kirjoitti, ettei halua Suomen voittavan. Suomella ei ole kavereita. Venäjältä ei varmasti heru lesbolle pisteitä. Ehkä Ruotsilta muutama, kun ruotsalaiset tekijät. Briteillä hyvä edustaja.
älä häpeä itseäsi, kukaan muukaan ei häpeä sua. tsemppiä!
Sienet syödään yleensä syksyllä. Niin cornia. Popcornia
Hauskaa! :D
Tuli sentään vähän viihdettä tänne ton itkemisen sijaan, tykkään!
Alma on lihava. Ei mulla muuta.
Vierailija kirjoitti:
"Ja hulluinta on, että Saara Aalto on palannut siihen lähtöpisteeseen, missä oli 10 vuotta sitten."
Mitä nyt kesällä on neljä keikkaa todella suositun pop-yhtyeen kanssa, mutta sekin on väärin sammutettu.
Neljä keikkaa? No on se enemmän kuin yksi keikka vuodessa. Tosin hän antoi ymmärtää että tulee 5 levyä ja hänestä tulee maailmantähti tyyyliin Lady Gaga. Näin Onko nää keikat siis jonkun Rihannan fiittausta vai kenen?
Almalla taitaa olla hiukka enempi kysyntää. Ainakin Briteissä, Ranskassa, Sveitsissä, Saksassa ja Jenkeissä. Mutku se ei kehu ja höpise tyhjää etukäteen levyistä joita ei koskaan tulekaan, mistä propsit.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko superfanit huomanneet, että Brian Friedman on jo luvannut että koreografiaa uudistetaan, ja Saara itsekin on vihjannut että haluaisi show'hun muutoksia.
He panostivat dominoon.
Brian ei tehnyt monsterssiin.
Vierailija kirjoitti:
Alma on lihava. Ei mulla muuta.
Nimenomaan. sulla ei ole mitään muuta :D
Suomessa ei ole ollut kunnon viihdealan naispuolista Diivaa sitten Ella Erosen ja Aino Ackten.
Saara on kovasti haluamassa sellaiseksi - hyvä.
Hei superfanit, minä uskon että Saara pystyy parempaan kuin eilen UMK:ssa. Saara osaa laulaa, sen tietävät kaikki, ja X-Factorissa hän selviytyi upeasti vaikeistakin koreografioista ja lyhyellä harjoitusajalla. Valitettavasti eilinen lavashow ei ollut niin hyvä kuin sen olisi pitänyt olla. Uskon että paremmalla lavashow'lla esityksestä saataisiin parempi, ja Saaran ääni pitäisi myös tuoda paremmin esille. Jos teidän mielestänne eilisessä ei ole mitään parannettavaa, ja jos teidän fanien mielestä eilinen oli parasta mihin Saara pystyy, olen pettynyt teihin, koska minä uskon että hän pystyy paljon parempaan.
Kyllä se ihan häikäseen kun Suamen likka mennä porskuttaa eikä pyytele anteeksi mitään. Ai että ottaa koville, minäpä haukun vähä lespoks jos sillä tämä pahin ketutus lähtis.
Ei perkele lähe, soatana likka kehvele
Vierailija kirjoitti:
Hei superfanit, minä uskon että Saara pystyy parempaan kuin eilen UMK:ssa. Saara osaa laulaa, sen tietävät kaikki, ja X-Factorissa hän selviytyi upeasti vaikeistakin koreografioista ja lyhyellä harjoitusajalla. Valitettavasti eilinen lavashow ei ollut niin hyvä kuin sen olisi pitänyt olla. Uskon että paremmalla lavashow'lla esityksestä saataisiin parempi, ja Saaran ääni pitäisi myös tuoda paremmin esille. Jos teidän mielestänne eilisessä ei ole mitään parannettavaa, ja jos teidän fanien mielestä eilinen oli parasta mihin Saara pystyy, olen pettynyt teihin, koska minä uskon että hän pystyy paljon parempaan.
Kauniisti sanottu, samaan uskon minäkin, Saarasta on parempaan
Ja arvaas mitä? Niin on Sinustakin vaikka mihin <3 :)
keijukeijo kirjoitti:
On kyl on yleiskriittinen objektiivisuus,what ever täällä tapissaan ..Savon oma pumpsero Alma Miettinen on mettämiehen,sorry amatsoni- metsurin olemuksella jo niin leevinneenä,turvonneina silmineen siinäsiinä,että saisiko sitä edes esitellä ilman sensuuria kuvissa=lippis kellastuneille rasvaisille leteille ja AINA lasit päässä,oih johan pomppas taas "rupikonna",ihan vaan krriitikin nimissä..ehheh!!
Likka petkele suuta soukemmalle siellä tai tulee tupen rapinat! :)
Vierailija kirjoitti:
Katselin pitkästä aikaa viime vuoden X-Factoria ja jokainen Saaran esitys pitäisi kyllä pistää kaikkiin taidealan kouluihin opetusmateriaaliksi, suoraan oppikirjasta kuinka hommat hoidetaan.
Tämä ei ole "vain mun mielipide" vaan tosiaan pyrstö nousi tasaisesti penkistä kaikilla tuomareilla ja usein yleisölläkin kun Aallon neiti pamahti paikalle laulelemaan. Hitto mikä muija :D
Kenenkään muun kohdalla se pyrstö ei noussu penkistä vai...eikun ootas...Aallon faneilla on joku pakkomielle esittää suosikkinsa universumin suurinpana tähtenä. Mitä hän ei ole.
Saara vastaa kriitikoille:
" SAITTE KUULE SEMMOSEN PÄIVÄN ERIKOISEN ETTEI LÖYDY EDES MENUSTA "
Vierailija kirjoitti:
Säälittävä kappale voitti. Siinä ei ole häivähdystäkään persoonallisuutta ja vielä lapsikuoro keräämässä pisteitä, joita ei kylläkään saada kovasta yrityksestä huolimatta. Myötähäpeää aiheuttava valinta kerrassaan.
Miten ihmeessä tämä ei mene jakeluun???? EI OLE LAPSIKUORO, vaan Saara itse ja Linnea Deb, joiden äänet on autotunetettu lapsellisesti lässyttäviksi:
http://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/201803042200786985_vd.shtml
Asiasta viidenteen. Kun Saaran ja Teemun erosta oli juttu lehdessä. Siinä luki, että Saara on matkustanut lontooseen jonkun elämäntapaohjaajan luokse. Siis Merikö ei ollutkaan messissä Saaran ja Teemun erotessa?