Presidentti Niinistön lapsi ei mene päiväkotiin!
Kuukausiliitteessä Saulin päivähoitolinjAustralia vuodelta -98.
Kyseessä oli subjektiivinen oikeus päivähoitoon. Sale sanoi: jos minä olisin lapsi ja äitini tai isäni joka aamu veisi minut päivähoitoon, kyllä minä kysyisin,että kun sinä jäät kotiin, miksi minä en saa jäädä. Minä en ymmärrä ollenkaan sellaista asennetta, että lapsista pitää välttämättä päästä eroon." Sale oli silloin valtiovarainministeri.
Kommentit (13)
Sauli oli silloin myös sitä mieltä, että kirjastojen pitää periä maksu lainauksista. Hän oli kova poika säästämään. Tai olisi ollut, mutta ei saanut tahtoaan aina läpi.
Miksikäs Niinistön lapsen pitäisi mennä päiväkotiin?
Osaatko lukea? Sale ei ymmärrä, miksi lapsi menee päiväkotiin, mutta isä tai äiti tai peräti molemmat jäävät kotiin viettämään ns.omaa aikaa. Sinustako presidentti loikoilee kotona kaiket päivät?
Ennen vauvan syntymää ip-lehdissä pohdittiin mihin päiväkotiin lapsi menee. Oli kartoitettu alueen päiväkodit.
Tästä syystä varmaan joku nokkela toimittaja löysi tämän lainauksen Saulin kommentista Tuula Haataiselle. Oli myös hauska kuva Saulista, kun hän polttaa sikaria eduskunnan kuppilassa.
Salella oli muutenkin aika erikoisia mielipiteitä kuin tuo päivähoitolinja Australia. Silloin kun hän ei yrittänyt olla koko kansan presidentti.
Ei sinne kukaan järkevä ilman totaalista pakkoa lapsiaan laitakaan.
Jos/kun Jenni synnytti alsteitse, imettäisi eikä veisi lastaan päiväkotiin, hän olisi täydellisen epätäydellisen av-mammojen uusi inhokki! :D
Vierailija kirjoitti:
Salella oli muutenkin aika erikoisia mielipiteitä kuin tuo päivähoitolinja Australia. Silloin kun hän ei yrittänyt olla koko kansan presidentti.
Mikä kumman päivähoitolinja Australia?? Sama sana alotuksessakin? Ei ymmärrä.
päivähoito muutenkin vain työläisluokan touhua, paremman väen lapset on kotona ja on palkattu hoitaja ja/tai kotiopettaja
Sorry! Huomasin vasta nyt, että aloituksessani lukee jostain syystä Australia. T. Ap.
Tuossahan on ollut kyse subjektiivisen päivähoito-oikeuden käyttämisestä ja siitä, että äiti ja /tai isä JÄÄ KOTIIN vaikka lapsi on hoidossa. Ei siitä, että vanhemmat ovat töissä ja lapsi menee päiväkotiin.
Ap voisi ehkä opetella lukemaan ja ymmärtämään lukemansa.
Vierailija kirjoitti:
Tuossahan on ollut kyse subjektiivisen päivähoito-oikeuden käyttämisestä ja siitä, että äiti ja /tai isä JÄÄ KOTIIN vaikka lapsi on hoidossa. Ei siitä, että vanhemmat ovat töissä ja lapsi menee päiväkotiin.
Ap voisi ehkä opetella lukemaan ja ymmärtämään lukemansa.
Kyllä minä sen ymmärsin. Lainasin vain mitä päivän Kuukausiliitteessä oli.
Lehdessä oli myös alastonkuva Aku Hirviniemestä. Aika hyvä kroppa. Selvästi kuntosalilla hankittu
Niinpä varmaan moni lapsi nykyisinkin ihmettelee. Tietenkin jos on jotain ongelmia pärjäämisessä, niin se on ymmärrettävää.