Saara Aalto show OFFICIAL
Tänne keskustelu klo 19.00 alkavasta Saara Aallon showsta, jossa valitaan Suomen edustuskappale Euroviisuihin! :)
Kommentit (1042)
Vierailija kirjoitti:
Onko Saara missään kertonut omaa suosikkia?
Queens
Miksi ei Monsterssissa samantytlinen lavashow kuin videolla? Siinä oli hyvät värit, suht hyvät tyyli.
Miksi munkki/kirjavaan mäkihyppypukuun pukeutunut Saara.
Vierailija kirjoitti:
Apua. Olin vielä tänään sitä mieltä, että äänestän ehdottomasti Monsterseja viisuihin. Mutta tuo lavaesitys oli aivan karmiva värimaailmasta asuihin ja tanssipoikien sulkasiipiin asti. Aivan hirveää. Kuka helvetti nämä lavaesitykset on suunnitellut?
Samaa mietin. Monsters on hyvä
biisi mutta tuo esitys... kamala!
Mitä Kristalla on nyt päällä tai päässä??
Ajattelin kun kuulin Monstersin että no nyt! Ei, pitihän sekin pilata.
Vierailija kirjoitti:
Ihan ku jossain yläasteen konsertissa.
Juuri näin. Todella kornia katsottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Laulukaan ei sujunut. Saara lausui tosi leveästi englantia, aivan kuin savon murre olisi paistanut läpi. Olen tosi pettynyt.
No mutta sinähän voi puhua Nicolen kanssa sujuvaa englantia.
Mulle tulee mieleen vaan wannabe-Lady Gaga... ei voi mitään. Kaikki liikkeet/käsien ja jalkojen asennot on kopioitu Gagalta. Ja ääni ei ollu Monstersissa se kaikista parhain, ehkä jännittää liikaa.
Onko Meri laihtunut? Ei ollu nyt niin kamalan näköinenkuin muistin. Ihan söpö. Vaikka muuten en hänestä pidäkään.
Mitä paskaa tää koko "show", oon todennu jo ainakin 20 kertaa itekseni wtf! Ja voisko jostain nyt kaivaa juontajan, jonka ei oo pakko koko ajan viljellä tota finglishiä, puolestakaan puheesta saa mitään selvää.
Tää Monstershan on Saaran inhokki. Siks se julkastiin ekana ja lavashow tehtiin tahallaan surkeeksi. Queensista yritetään tehdä väkisin voittaja. Älkää menkö tähän lankaan, vaan äänestäkää monsteria. Lavashown voi suunnitella kisoihin uudelleen.
Hyvä laulu, huono esitys. Monsters...
Mikollakin menee laulut sekaisin.
Pitkä tukkainen Thomas G:son istuu sohvalla, osallistuu joka vuosi Ruotsin karsintoihin.
En kyllä tykkää yhtään tästä, että biisit on teetätetty Ruotsissa. Menee maku aina kaikkia tätä harrastavia maita kohtaan.
Saaran ääni todella kireä ja mitäänsanomaton.
Ei ei dominokaan. Ääni ei kuulosta hyvältä
Minkä takia ylellä on AINA näin huonoa juttua?? :D Tää Alex Stubb.........