Saara Aalto show OFFICIAL
Tänne keskustelu klo 19.00 alkavasta Saara Aallon showsta, jossa valitaan Suomen edustuskappale Euroviisuihin! :)
Kommentit (1042)
Järkyttävä, HURJA määrä verorahoja käytetty yhden ihmisen egon vahvistamiseen. Käsittämätöntä! ja älkää luulkokaan, että tämä riittää Saaralle; on sen tyylinen, aina kaikkeen tyytymätön ihminen, ettei riitä mikään.
Monstersia hiotaan vielä, kertoo Saara juuri Areenassa.
Vierailija kirjoitti:
Madafakin year.
Eiiii..
Ala-arvoista. Mitä brititkin tuosta sanovat? Miettikää, miten törkeää kielenkäyttöä. Ei mitään tasoa.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä toi Saaran asu monstersissa ei ollut edes paha! Ihan hyvä se oli.
Todellakin, mun pahin pelko oli koko ajan, että se lähtee sinne taas uikkareissa mitkä ei mitenkään sovi sille.
Vierailija kirjoitti:
Saaralle voisi hienovaraisesti neuvoa, ettei esittelisi sitä biisiään negatiivisuuden kautta siellä kisoissa. Ei kukaan tykkää negatiivisista ja katkerista ruikuttajista.
Laittakaa se johonkin positiivisuuskouluun.
Toivottavasti ottaa oppia sinun positiivisuudestasi. Ja Nicolen kautta löytyy varmasti apuja.
Se oli hieman kiusallista kun se ranskalaismies antoi äänet ja yritti ehdotella Kristalle ja Krista oli vähän että "wtf?, anna nyt vaan ne äänet". Krista meni vähän puihin siinä.
jännätpaikat kirjoitti:
Mua niin jännittää et voittaako Saara vai jääkö se toiseks tänään..
Jäi kolmanneksikin tänään mikä on ihan ennenkuulumatonta häneltä. 😳
Onko homoja mainostettu ja hehkutettu nyt tarpeeksi ylellä, edes vähäksi aikaa?
Alas on vajottu.
Vierailija kirjoitti:
Saaralle voisi hienovaraisesti neuvoa, ettei esittelisi sitä biisiään negatiivisuuden kautta siellä kisoissa. Ei kukaan tykkää negatiivisista ja katkerista ruikuttajista.
Tämä tosiaan. Kaikilla on negatiivisia kokemuksia. Se että Saara märehtii niissä on luotaantyöntävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Madafakin year.
Eiiii..
Ala-arvoista. Mitä brititkin tuosta sanovat? Miettikää, miten törkeää kielenkäyttöä. Ei mitään tasoa.
Totta, kun otetaan huomioon, että Suomen euroviisukarsinta on kuitenkin Britannian katsotuimpia ohjelmia.
Olipa jotenkin hätäisen oloinen umk.
Krista oli illan todellinen tähti, veti hienosti läpi oman osuutensa! Vaikka ärsyttävä onkin, on annettava pisteet tästä juontokeikasta kyllä!
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä toi Saaran asu monstersissa ei ollut edes paha! Ihan hyvä se oli.
Mä tykkäsin siitä musiikkivideolla olleesta hapsuhameesta. Heilu kivasti tanssiessa, siitä tuli mukava bailufiilis. Ja se selkärankakoru oli huikea.
... Äänentoisto tuntui olevan retuperällä kun musiikki ja laulaminen tuntui olevan toisistaan erillään? Ja olisi paremmat taustalaulajatkin voinut valita. kuin kuuntelisi kissan mouruamista.
Saaralla on hyvä kroppa nykyään!
Vi tun äänestäjät ette ees varmasti kattonu showta. Domino olisi ollut päivänselvä voittaja. Omasta mielestä jo Tuben perusteella.
Ja ainoa näistä joka kulkee duurissa.
Vierailija kirjoitti:
Olipa jotenkin hätäisen oloinen umk.
Mahtavaa, että jaksoit kuitenkin katsoa koko lähetyksen ja kommentoida.
Hiton hyvä biisi euroviisuihin. Mutta oli kyllä pska livenä. Mikään ei toimi, koreografiassakin vain alisuoriuduttu.
Illan paras oli kyllä Saaran ”kerrankin mä voitin jotain” -kommentti. 😂