Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saara Aalto show OFFICIAL

Vierailija
03.03.2018 |

Tänne keskustelu klo 19.00 alkavasta Saara Aallon showsta, jossa valitaan Suomen edustuskappale Euroviisuihin! :)

Kommentit (1042)

Vierailija
501/1042 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

epävireistä huonoa "laulantaa"

Mieti epävireistä ja huonoa “uraasi” ja vedä hanskaan. Rinse and repeat.

En ole tuo jolle kommentoit, mutta silti: 

On eri asia olla esiintyvä taiteilija ja joku tavis. Ihan sama mitä minun urani on, mutta sen, joka lähtee Suomen viisuedustajaksi, sen on parasta osata laulaa.

Monstersissa ei nyt parasta Saaraa kuultu eikä nähty. Saaraa vastaan ei mitään, mutta tuo ei ollut parasta mihin hän pystyy.

Vierailija
502/1042 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäkihyppypukumonsters

Niin, ajatella. Hän on siellä mäkihyppypuvussa ja sinä olet näytön takana nihkeässä vuokrayksiössäsi.

Ajatella - olen Lissabonissa pari viikkoa myöhemmin. Suosittelen kaikille - aivan mahtava kaupunki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/1042 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän shöy ole sitten Lissabonissa parempi, kun miksaukset on kunnossa ja esitystä toivottavasti hiottu.

Vierailija
504/1042 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä tää biisi oli ihan tarpeeksi hyvä livenäkin ja varmasti se paranee toukokuuhun entisestään. Hyvä tarttuva biisi! Kyllä tämä oli ainoa oikea valinta! 😊

Oli kyllä oikea valinta. Ongelma on nyt se, että ilmeisesti lavashown ja vaatteiden pitää olla nää umk:ssa nähdyt. Ei saa siis vaihtaa niitä parempiin.

Vierailija
505/1042 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lissabonissa tämä Monsters tulee olemaan todella hyvä ja viimeisen päälle kaikin puolin! Äänentoistot ja kaikki varmasti hyvin Lissabonissa.

Vierailija
506/1042 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ainakin erotan eri äänet ja nuotit toisistaa koska olen koulutettu muusikko. Jos menisin edustamaan maatamme, olisin aika varma etten menisi nolaamaan suomea huonoilla taidoilla tai hutiloinnilla. Ennemmin jättäisin menemättä jos palaute olisi sen mukaaista ,.Narsisiti ei ota palautetta vastaan, vaan uskoo sen olevan "kateellisten panettelua" ja "kiusaamista". Ei ole. Vaan neuvoja jotka kasvattaa tekemään muutoksia.

Vierailija
507/1042 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäkihyppypukumonsters

Niin, ajatella. Hän on siellä mäkihyppypuvussa ja sinä olet näytön takana nihkeässä vuokrayksiössäsi.

Ajatella - olen Lissabonissa pari viikkoa myöhemmin. Suosittelen kaikille - aivan mahtava kaupunki.

Aivan mahtavaa. Sä olet jotenkin niin kansainvälinen.

Vierailija
508/1042 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tossa lopussa se Monsters kuulosti taas hyvältä kunne naiset lauloi sitä kuoroääntäkin siinä mukana. Oliko se sama esitys mikä alussa näytettiin?

Ehkä Saara lauloi sen nyt rennommin kun tajusi päässeensä jatkoon.

Vierailija
509/1042 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näillä kuteilla se menee Lissaboniin, kokovartalotrikoot

Vierailija
510/1042 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä toi Saaran asu monstersissa ei ollut edes paha! Ihan hyvä se oli.

Vierailija
511/1042 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti näkövammainen Silver ei stailaa Lissaboniin. Mustat vaatteet mustaa taustaa vasten.... hoh hoijaa. Sen lapsikuoron kun saisi vielä mukaan... kuuluu biisiin ja toimii. Hyvä Saara!!!👍🏻

Vierailija
512/1042 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tuo jolle kommentoit, mutta silti: 

On eri asia olla esiintyvä taiteilija ja joku tavis. Ihan sama mitä minun urani on, mutta sen, joka lähtee Suomen viisuedustajaksi, sen on parasta osata laulaa.

Monstersissa ei nyt parasta Saaraa kuultu eikä nähty. Saaraa vastaan ei mitään, mutta tuo ei ollut parasta mihin hän pystyy.

Jos kommentoi, pitää kestää vastakommentit. Ihan sama, mitä kenenkin ura on.

Vierailija
513/1042 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäkihyppypukumonsters

Aivan mahtavaa. Sä olet jotenkin niin kansainvälinen.

Niin oonki, ensi viikollakin olen Lontoossa ja Tukholmassa ❤️

Vierailija
514/1042 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lissabonissa tämä Monsters tulee olemaan todella hyvä ja viimeisen päälle kaikin puolin! Äänentoistot ja kaikki varmasti hyvin Lissabonissa.

voi raukka. Kun se ei siellä ole yhtään erilaista. Mitään maagista äänentoistoa ei siellä ole, tai mitään mikä muuttaisi epävireisen laulun muuksi. Se on mikin toisesta päästä kiinni.

Vierailija
515/1042 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavat setan juhlat<3 Kyllä huomaa mikä ylelle on tärkeintä

Vierailija
516/1042 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saaralla on todella yliampuva ja jotenkin halvanoloinen vaatemaku. Alaosa on aina liian paljastava. Biisissä mikä voitti oli housut jalassa - kannattais ehkä useammin..

Vierailija
517/1042 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti näkövammainen Silver ei stailaa Lissaboniin. Mustat vaatteet mustaa taustaa vasten.... hoh hoijaa. Sen lapsikuoron kun saisi vielä mukaan... kuuluu biisiin ja toimii. Hyvä Saara!!!👍🏻

Musta-musta-yhdistelmä oli varmaankin sitä hehkuvärikohtaa varten.

Vierailija
518/1042 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä tää biisi oli ihan tarpeeksi hyvä livenäkin ja varmasti se paranee toukokuuhun entisestään. Hyvä tarttuva biisi! Kyllä tämä oli ainoa oikea valinta! 😊

Oli kyllä oikea valinta. Ongelma on nyt se, että ilmeisesti lavashown ja vaatteiden pitää olla nää umk:ssa nähdyt. Ei saa siis vaihtaa niitä parempiin.

Viisusäännöt ei mitenkään määrää että pitää olla samat, mutta ilmeisesti joko Yle tai Saaran oma tiimi on sitä mieltä, että näillä mennään.

Ja halpa monsters-pökäleshow sieltä sitten saatiin.

Vierailija
519/1042 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Saara ei pärjää viisuissa niin voi syyttää Suomen kansaa väärästä valinnasta

Ainahan siellä on ollu huono ehdokas.. Silloinkin kun Lordi voitti, niin oli olevinaan niin huono ja surkea ehdokas sinne. Suomen kansa valittaa AINA! Ihan sama kuka sinne laitetaan, niin hirveää valitusta palstat täynnä.

Ja suurin osa niistä valittajista ei edes oikeasti seuraa Euroviisuja, saati oo tykänny edellisvuosien voittajista!

Joka ikinen vuosi sama homma! :D

Vierailija
520/1042 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tuo juontaja oli? Luki paperista ja sammalsi...

Kiinnitimme huomiota samaan. Oliko hän humalassa vai aineissa?

Ketju on lukittu.