Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksei kukaan mies halua minun kanssa platonista ystävyyttä?

Vierailija
03.03.2018 |

Minun on hyvin vaikea uskoa niitä naisia jotka väittää, että heillä on miespuolisia hetero ystäviä. Voiko todella olla hetero miehiä jotka ei ajattele pillua naisen nähdessään? Minä en Ole ikinä tavannut semmoista miestä. Olenko sitten jotenkin niin hyvännäköinen ja seksikäs vai mistä johtuu. Toki jos olisin rumannäköinen ja puhuisin kokoajan kalastuksesta ja auton moottoreista niin olisin 'yksi jätkistä'.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen mies. Miesten kanssa en halua mitään, en ole heidän kanssaan missään tekemisissä. Naisilta haluan vain sänkytouhuja. Keneltäkään en halua mitään platonista, kenenkään kanssa en tahdo puhua mistään.

:D tää menee sille hämmentävälle vyöhykkeelle missä on aivan mahdotonta sanoa onko kirjoittaja vakavissaan vai parodioiko kuvaamaansa asennetta.

Joo, olen huomannut että tragedia usein vaikuttaa parodialta. Se on vissiin mun kohtalo: olen se surullinen tapaus joka saa muut nauramaan. Ihan tosissani tuon ekan viestini kirjoitin.

Voi sua, on toi kyllä kova kohtalo. Itseaiheutettu, mutta kova. Voimia!

Vierailija
22/30 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

luonto se vaan kirjoitti:

Joskus olen yrittänyt olla naisten kanssa platonista kaveria, mutta siinä käy aina huonosti. Joko jossain vaiheessa alkavat hiplaamaan tai muuten ehdottelemaan ja sitten se ei olekaan platonista, tai sitten alkavat äksyilemään ja ei olla kavereita enää.

Pari hyvää päivää kaveria on ollut vuosia, mutta ne keskustelut on enempi semmoisia "moikka, olipa pakkassta" tasolla. Mitään syvällisempää ei voi mennä keskustelemaan, muuten alkaa em. konfliktit taas.

Kun ei naimisissa olevana viitsi ruveta sähläämään vaikka välillä se houkuttelee. Tulee pyörittyä sellaisissa piireissä että jatkuvaan tapahtuu.

Mitähän tämä hiplailu tarkoittaa? Tuli vaan mielee ett jos jotkut ei sitte tykkää musta ton takia! Pitääkö hiplauksen olla jotenkin "vihjailevaa" vai onko pelkkä tavallinen kosketus jo hiplailua? Itse tykkään olla kaikkien kanssa fyysisesti hyvin läheinen :/ En kuitenkaan omasta mielestä mitenkään lääpi mutt toivottavasti kukaan nyt ei oo luullu toisin ja ahdistunut..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se totta että rumemman kanssa voi platonisoitua herkemmin. Kauniin naisellisen naisen kanssa yleensä menee helpommin flirtiksi. Silti parasta on kun on samalla aaltopituudella, ja välillä pannaan kuin eläimet.

Vierailija
24/30 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mitäs jos se mies haluu panna sua mutta sinä et häntä????  olisko silloin sulle mahdollista olla vain miehen kanssa kavereita??

Vierailija
25/30 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Aina haluaa nusasta :/

Vierailija
26/30 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on monia ystävänaisia. Kaikki heistä ovat myös seksikkäitä, sekä minun että muiden mielestä. Ei tässä mitään ristiriitaa ole.

Vierailija
27/30 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no mitäs jos se mies haluu panna sua mutta sinä et häntä????  olisko silloin sulle mahdollista olla vain miehen kanssa kavereita??

Tämähän on käytännössä jokaisen sukupuolten välisen ystävyys/kaverisuhteen perustila. Ei se muillekaan ongelma ole.

Vierailija
28/30 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, koska sellainen tieto pilaa ystävyyden kokonaan.

ohis

Vierailija
29/30 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se on biologiaa, mutta olen mies ja haluan vain panna kaikkia kohtaamiani 15-50 vuotiaita naaraita.

Vierailija
30/30 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, koska sellainen tieto pilaa ystävyyden kokonaan.

ohis

Voin kertoa sinulle sen tiedon nyt.

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000000501312.html

http://bleske-rechek.com/April%20Website%20Files/Bleske-Rechek%20et%20a…

Miehet haluavat seksiä ja toivovat enemmänkin. Ei siinä mitään pahaa ole, varsinkaan naisen näkökulmasta. Nainenhan on kuskin paikalla, kun saa päättää, tapahtuuko enempää vai ei.