Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vitsi miten epävarmaksi ihmisten tuijotus saa minut

Vierailija
03.03.2018 |

Vaikea selittää mutta huomaan että ihmiset tuijottaa minua paljon, aina tulee tunne onko naamassa jotain vialla tai jotain. Yleensä tuijottajat on miehiä mutta myös naisetkin. Moni myös juttelee niitä näitä tai hymyilee, ensin ei tule fiilis että jotain on vialla mutta vähän ajan päästä se fiilis sitten iskee.

Eilenkin kirpparilla jonkun miehen kanssa kohdattiin monessa kohtaa ja lopulta mies alkoi hymeskellä. Pari päivää sitten olin syömässä perheen kanssa ja aloin pyyhkiä vieressä istuvan lapsen kasvoja ja takana istuva mies tuijotti minua ja havahtui kuin unesta kun katsoin häneen, korjasi asentoaan ja oli kuin ei mitään. Näitä esimerkkejä olisi tuhansia, mieskin huomauttelee näistä tuijottelijoista.

Miksi ihmiset tekee noin? Tulee hirveän epävarma oli itsestä. Olen ihan normaali, kohta keski-ikäinen nainen.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uo

Vierailija
2/6 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Sama juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enimmäkseen miehiä, hymyilevät ja ovat kuin jossain hypnoosissa. Kuulostaa siltä, että olet viehättävän näköinen.

Minuakin joskus tuijotetaan, mutta ei tuolla tavalla, vaan "ilmeettömän" epäkohteliaalla wtf-ilmeellä. Eikä tuijottajat ole vain miehiä. Mulla ei myöskään ole miestä, koskaan ollutkaan.

Vierailija
4/6 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Havahtui kuin unesta"...? Onkohan tämän aloituksen tarkoitus kalastella sen tyyppisiä kommentteja, että "olet tietämättäsi vain niin poikkeuksellisen kaunis, että ihmiset eivät voi olla tuijottamatta sinua, ap"?

Vierailija
5/6 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Havahtui kuin unesta"...? Onkohan tämän aloituksen tarkoitus kalastella sen tyyppisiä kommentteja, että "olet tietämättäsi vain niin poikkeuksellisen kaunis, että ihmiset eivät voi olla tuijottamatta sinua, ap"?

Ei ole, itsellekkin tuo sanamuoto oli vaikea jättää tuohon mutta ajattelin että ehkä sen ymmärtää paremmin kuin murresanat kuten säpsähti, hätkähti tms. Täälläpäin sanotaan myös että tuli ”hetkinen” kun jotain jää katsomaan eikä siitä ”herää”.

Vaikka koskaan kukaan ei ole sanonut mitään ilkeää ja ilmeisesti minulle on helppo jutella, kaikki tuo saa oloni vain vaivautuneeksi. Kukaan ei ole sanonut kännissäkään mitään ääliötä. Ei minua isketä kovinkaan paljoa, kaikki on asiallisia. Juttuseuraa saan helposti ja osaankin jutella takaisin mutta nämä hymiskelijät ja tuijottelijat saa fiiliksen että olenko jotenkin niin typerän näköinen että minua pitää tuijottaa.

Vierailija
6/6 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sinut tekee sitten niin epävarmaksi? Oletko omasta mielestäsi ruma?

Mä katselen yleensä ihmisiä ihan vaan itseni viihdykkeeksi, ei se sinänsä mitään tarkoita. Kaikissa ihmisissä on jotain katsottavaa.