Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Milloin hait viimeeksi sairauslomaa terveenä?

Vierailija
03.03.2018 |

Miksi?

Minkä sairauden/vaivan kehitit?

Paljonko tuli saikkua?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä hakenut. Työelämää 18 vuotta.

Vierailija
2/21 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tammikuussa. Tuli samantien 3 kk. Kehitin tuki- ja liikuntaelinsairauden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole laiska kusipää eli en koskaan.

Vierailija
4/21 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selästä päivän, ettei tarvinnut ajaa tyhjän perässä. Kipeä oli tosin aina mutta kerran vain hyödynsin.

Vierailija
5/21 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä hakenut. Työelämää 18 vuotta.

Ja koit että aloituksen kysymys on esitetty sinulle koska...

Vierailija
6/21 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

38 vuotta sitten ja edelleen kannan siitä huonoa omatuntoa.

En ole kyllä enää samalla työnantajalla, olin silloin kesätöissä pankissa. Nykyisellä työnantajalla olen ollut 34 vuotta eikä ole tarvinnut koskaan valehdella. Saan vapaata jos tarvitsen.

Vierailija
7/21 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole myöskään hakenut, työelämässä 19 vuotta. Nämä turhaan saikuttajat ovat työelämän yksi suurimmista riesoista. Toinen vastaava on sellainen, jolla ei ole sairauden tuntua (esim. mt-ongelmaiset) ja he ovat silti töissä.

Ongelmansa kullakin. Terveiset esimiesasemasta.

Vierailija
8/21 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan hakenut saikkua turhaan. Itse asiassa en ole koskaan lähtökohtaisesti hakenut saikkua lääkäristä vaan ratkaisua miten voi parantua mikä ikinä onkaan ollut lääkärissä käynnin syy.

Vierailija
9/21 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu tapoihin.

Vierailija
10/21 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran hain 3 päivää terveenä, siis niin, että olisin periaatteessa olut työkuntoinen, mutta olin juuri saanut keskenmenon edellisenä viikonloppuna ja olin siitä niin surullinen ja itkuinen, etten oikeasti olisi pystynyt töihini. (Oltiin yritetty raskautta monta vuotta hoidoilla). En ole huijannut itselleni saikkua koskaan.

Vierailija
11/21 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin, olen ollut satoja kertoja sairaana töissä.

Vierailija
12/21 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan, enkä aio. Aina olen ollut oikeasti sairas, ja välillä kipeänäkin töissä. Vituttaa tollaiset tyypit.

Vierailija
13/21 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten typeryys ei lakkaa ihmetyttämästä minua. Suurin osa avaukseen vastanneista ei ole koskaan saikuttanut, mutta he luulivat jostain kumman syystä, että heiltä kaivattiin vastauksia avauksen kysymyksiin.

Vastaisuuden varalle neuvo kyseisille idiooteille: Jos avauksessa esitetään kysymys: "Milloin viimeeksi?", etkä ole ikinä tehnyt kyseistä asiaa, niin sinun tarvitse vaivautua vastaamaan.

Vierailija
14/21 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisten typeryys ei lakkaa ihmetyttämästä minua. Suurin osa avaukseen vastanneista ei ole koskaan saikuttanut, mutta he luulivat jostain kumman syystä, että heiltä kaivattiin vastauksia avauksen kysymyksiin.

Vastaisuuden varalle neuvo kyseisille idiooteille: Jos avauksessa esitetään kysymys: "Milloin viimeeksi?", etkä ole ikinä tehnyt kyseistä asiaa, niin sinun tarvitse vaivautua vastaamaan.

Eiköhän täällä saa vastata ihan miten ja mihin tahtoo.

En ole koskaan hakenut turhaan saikkua. Yritän kipeänäkin ensin pärjätä asian kanssa ja mennä töihin, toki nykyään tulee jo mietittyä sitäkin että ei ole järkevää tartuttaa muita.

Vierailija
15/21 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedoksi ettei täällä tarvitse lupaa kirjoittaa. Kuka vaan voi kirjoittaa mitä tahansa mihin tahansa.

Vierailija
16/21 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 12 vuotta sitten. En tosin ollut palkkatyössä, vaan työharjoittelijana ja kerran sain niin tarpeekseni siitä, että ei ollut mitään tekemistä vaan lojuin työpaikalla 8 tuntia tyhjänpanttina, että ilmoittauduin sairaaksi, vaikken ollutkaan. No, se kostautui ja viikon päästä tuli oikeasti mahatauti.

Vierailija
17/21 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi olla vuonna 1985...siis en kovin usein :)

Vierailija
18/21 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Minkä sairauden/vaivan kehitit?

Paljonko tuli saikkua?

En koskaan. Saikkua vain sairaana. Piste. 

Vierailija
19/21 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan alentunut moiseen.

Vierailija
20/21 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ollut turhanpäiten poissa työstä.