Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Edesmennyt kissani tuli moikkaamaan uneen

Vierailija
03.03.2018 |

20v kissani kuoli n vuosi sitten ja se on säännöllisesti unissani mukana seikkailuissa/"sivuhahmona". Pari kertaa olen nähnyt unta jossa tiedostan että näen unta ja kissa ei ole oikea, niissä unissa olen tyyliin itkien haistellut kissan turkkia ja tunnustellut kunnolla, katsellut silmiin toivoen ettei uni koskaan loppuisi.
Viime yönä taas tajusin että uneksin, kun otin kissan syliin. Ymmärsin missä asennossa nukun sängyllä ja että mieheni on hereillä vieressäni, toivoin ettei hän herätä minua, että saan olla kissan kanssa. Makoilin ja kissa makas päälläni peiton alla samaan tapaan kuin aina. Aloin herätä osittain ja kissa alkoi häilyä, tunsin sen kehon mutta en enää nähnyt kunnolla sen kasvoja. Lopulta kun heräsin tunsin tutun karhean kielen nuolevan poskeani monta kertaa, ennen kuin olin täysin hereillä.
Ihan mielettömän hyvä olo, kissalla on kaikki hyvin ja munkaan ei pitäisi enää itkeskellä ja surra. Unimaailmassa näköjään ikuisesti elossa täyden sielun voimin ja joskus ollaan taas yhdessä 💕

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jepjep.

Vierailija
2/6 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana, tuli ikävä puoli vuotta sitten kuollutta kissaani! Minustakin tuntuu usein, että kissa on luonani unessa, ne on uskomattoman kauniita ja todentuntuisia unia/hetkiä. ♥ Ei tosiaan haluaisi herätä, ja kissa tuntuu ihan samalta kuin ennenkin! Tuntuu välillä, että se on jopa lähempänä nyt henkenä.

Uskon, että se on todellista, koska sen kokee aitona ja todellisena. Kissan pieni sielu on yhä luonasi, ikuisesti. Pidä kiinni unistasi, muistoistasi. Kiitos koko sydämestäni, että jaoit tämän! Tuli tosi onnellinen olo. 😊

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

<3

Vierailija
4/6 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä siinä lähistöllä sellainen vanha intiaanien hautausmaa?

Vierailija
5/6 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime yönä mun kaksi jo edesmennyttä koiraa, tulivat leikkimään mun nykyisen koiran kanssa :D

Vierailija
6/6 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kissani on muuttaneet mukanani, vaikka ovat kuolleita. Jep. Mulla on nytkin kissoja, mutta joskus kuulen selvää kehräystä huoneesta, menen katsomaan eikä siellä ole mitään. Elävät kissat löytyvät ihan toisaalta. Joskus kuvittelen vaikka töissä kun on vaikeaa, että näkymättömät henkikissani istuvat vieressäni tai olkapäällä tai selkäni takana ja tukevat minua.

Jos tuo oli sinusta haihattelua, suosittelen silti kokeilemaan. Vaikka mielikuvaharjoituksena.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi