Kenen palstahullun kanssa haluaisit käydä kahvilla?
En varmaan kenenkään :/ Tai ehkä official hullun kanssa.
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olen tunnistanut oikein niin tiedän kuka Terapeuttihullu on.
Millä perusteella tunnistit? Kerro meillekin. :D
Kukaan ei voi tosiasiallisesti tunnistaa minua. :) Nimittäin totuudellisista seikoista huolimatta koko jutussa on useampi trolliaspekti, joten kukaan ei voi minua tai vielä vähemmän ihastustanikaan siitä mitenkään tunnistaa. Miten väität tunnistavasi minut?
T. Alkuperäinen ja oikea "terapeuttihullu"
No sen "lompakkoloinen"-hullun kanssa, sen joka syyttää naista heti vain rahan perään olevaksi jos tyypin pitäisi itsekin jotenkin osallistua yhteisiin kuluihin.
Olisi huvittavaa seurata miten se yrittäisi pummailla ja luovia ilmaiseksi, kuunnella niitä selittelyjä.
Ja jättää se lopuksi maksamaan oma osuutensa, ei enempää eikä vähempää.
Mies29.
Olisi mielenkiintoista saada live-käsitys miehestä, joka selostaa kilometriviestejä siitä, miten naiset käyttäytyvät. Olisi mielenkiintoista analysoida tyyppi. Veikkaan etukäteen, että neuroottisuuden huomaa olemuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terapeutti ei ole terapeutti ammatiltaan. Ja Terapeuttihullu ei suinkaan ole nainen vaan mies. En paljasta enempää.
Ukko35:n. Pistäisin sen tukehtumaan kahviinsa.
Palstan ainoan Saara Aalto-heitterin koska heitähän on vain yksi.
Sen jälkeen kissaööperin mutta vain mikäli hän on kahvitteluhetken aikana lepositeissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terapeutti ei ole terapeutti ammatiltaan. Ja Terapeuttihullu ei suinkaan ole nainen vaan mies. En paljasta enempää.
Kerro vielä, millä perusteella päättelit näin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ota tässä kantaa sen suhteen, osuiko oikeaan vai ei. Siinä koko jutussa on vain useita systemaattisia trollausaspekteja, vaikka se osin onkin totta. En ole niin hölmö, että kirjoittaisin tunnistettavasti henkilökohtaisista asioista.
T. Alkuperäinen ja oikea "terapeuttihullu"
Jatkan vielä: lisäksi ihastukseni on vahvasti laantumaan päin. Pian tämä hahmoni jää av:n epäviralliseen historiaan.
T. Edellinen
Vierailija kirjoitti:
Jatkan vielä: lisäksi ihastukseni on vahvasti laantumaan päin. Pian tämä hahmoni jää av:n epäviralliseen historiaan.
T. Edellinen
Hyvä jos noin on, sinun on aika keskittyä vaimoosi. Capiche?
Kutsuisin meille kahville jonkun näistä Jenni Vartiaista vihaavista mammoista, ehkä jopa Jenni-hullun itse. Soittaisin Jenni Vartiaisen koko tuotannon läpi kun olisin lukinnut ulko-oven ja ikkunat. Siedätyshoitoa.
Kiinnostaisi treffata (nykyään harvemmin palstalla näkyvä) loafer-hullu. Luulen, että meillä voisi olla hyvät keskustelut miesten pukeutumisesta.
Vierailija kirjoitti:
Ikis ei ole mikään ikäneito vaan hylätty vaimo. Mies jätti hänet löydettyään tilalle parikymppisen neidon.
Siis on ikäneito
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikis ei ole mikään ikäneito vaan hylätty vaimo. Mies jätti hänet löydettyään tilalle parikymppisen neidon.
Siis on ikäneito
Ikäneito = vanhapiika, nainen joka ei koskaan ole ollut naimisissa.
Ikis ei ole ikäneito vaan eronnut.
Itse sovin kerran tapaamisen yhden palstahullun kanssa, mutta lopulta jätin väliin ja hän haukkui minut täällä palstalla sen jälkeen :(