Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenen palstahullun kanssa haluaisit käydä kahvilla?

Vierailija
03.03.2018 |

En varmaan kenenkään :/ Tai ehkä official hullun kanssa.

Kommentit (75)

Vierailija
21/75 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivikissaäidin/äitihullun. Pitäis olla pitkä, kunnon kahvisessio, jonka aikana en syyllistäis, puolustais, en ottais mitään kantaa, vaan kuuntelisin ihan simppana mitä ihmettä hänellä olisi kerrottavaa. Äänittäisin kaiken puhelimella, ja analysoisin myöhemmin kaiken, mieluiten ammattilaisen kanssa. En kyllä tiedä olisko tästä mitään hyötyä yhtään  mihinkään :( 

Vierailija
22/75 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekis mieli höynäyttää Hopeakettua esittämällä 18-vuotiasta naista ja sopia treffit, mutta paikalle kuitenkin ilmaantuisi joku alaikäinen ylilautailija eikä mikään oikea setämies niin en viitsi.

Minä olen ainakin ihka aito setämies!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/75 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monet teidän mielestä "hullut" saattaa olla paljon teitä listaajia terveempiä. Vain keskinkertainen kireänuttura tekee tällaisia aloituksia, muuhun ei kyvyt riitä. Toisaalta mä säälin teitä, sillä teillä ei ole mahdollisuutta nousta kovin korkealle hierarkiassa, sillä kuten sanottu, kyvyt ei riitä.

Tai jos et ottaisi hulluutta niin vakavasti? Olen kirjahullu, eläinhullu, luontohullu, kuuhullu jne.. Ei se ole mikään virallinen diagnoosi...

Ymmärrän sun pointin ja tavallaan en otakaan, mutta...mä olen myös kohdannut niin paljon oikeasti tarkoituksellista mutta perusteetonta ilkeyttä tuon sanan käytössä että en välttämättä aina pysty ottamaan sitä kevyesti. Ihminen voidaan leimata tosi heppoisin perustein ja alkaa puhumaan ilkeään sävyyn. Seuraukset voivat olla joskus kaikkea muuta kuin "ei vakavat" joten...

Vierailija
24/75 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako Lidlistä jotain perunoita?

Vierailija
25/75 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kenenkään. Pysyn mieluummin kaukana. Ovat melko pelottavia tapauksia. Enkä jaksaisi kuunnella samaa jankkausta kuin mitä täällä harrastavat.

Vierailija
26/75 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan hulluja kaikki kun oikein silmiin katsotaan. Me ollaan hulluja elämän, ihan jokainen <3

Vierailija
27/75 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä! -tyypin kanssa. Aina sais ottaa hörpyt kun hän sanoisi TÄMÄ!

Vierailija
28/75 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen tunnistanut oikein niin tiedän kuka Terapeuttihullu on.

Vierailija
29/75 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesvihaajan palstalta. Panisin sen aivot pihalle ;)

Vierailija
30/75 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ammattivalittajan kanssa. Haluaisin niin nähdä sen ja meistä vois tulla jopa ystävät.

Miksi haluaisit nähdä?

Vierailija
31/75 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan haluu mua?

Vierailija
32/75 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kivikissaäidin/äitihullun. Pitäis olla pitkä, kunnon kahvisessio, jonka aikana en syyllistäis, puolustais, en ottais mitään kantaa, vaan kuuntelisin ihan simppana mitä ihmettä hänellä olisi kerrottavaa. Äänittäisin kaiken puhelimella, ja analysoisin myöhemmin kaiken, mieluiten ammattilaisen kanssa. En kyllä tiedä olisko tästä mitään hyötyä yhtään  mihinkään :( 

Et kestäis varmaan 10 minuuttia pidempään sen seurassa.

Vierailija
33/75 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ammattivalittajan kanssa. Haluaisin niin nähdä sen ja meistä vois tulla jopa ystävät.

Miksi haluaisit nähdä?

Miksi en haluais? Olis kiva nähdä ja kahvitella.

Vierailija
34/75 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustakin olis hauska kahvitella ammattivalittajan kanssa. Kiinnostaisi tietää, onko se livenäkin yhtä lakoninen ja ytimekäs. Yhden lauseen repliikkejä ilman mitään selityksiä.  :D

Vierailija
35/75 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monet teidän mielestä "hullut" saattaa olla paljon teitä listaajia terveempiä. Vain keskinkertainen kireänuttura tekee tällaisia aloituksia, muuhun ei kyvyt riitä. Toisaalta mä säälin teitä, sillä teillä ei ole mahdollisuutta nousta kovin korkealle hierarkiassa, sillä kuten sanottu, kyvyt ei riitä.

Tai jos et ottaisi hulluutta niin vakavasti? Olen kirjahullu, eläinhullu, luontohullu, kuuhullu jne.. Ei se ole mikään virallinen diagnoosi...

Ymmärrän sun pointin ja tavallaan en otakaan, mutta...mä olen myös kohdannut niin paljon oikeasti tarkoituksellista mutta perusteetonta ilkeyttä tuon sanan käytössä että en välttämättä aina pysty ottamaan sitä kevyesti. Ihminen voidaan leimata tosi heppoisin perustein ja alkaa puhumaan ilkeään sävyyn. Seuraukset voivat olla joskus kaikkea muuta kuin "ei vakavat" joten...

Ja voit aina tehdä sävyn tyhjäksi, eikö?

Vierailija
36/75 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesvihaajan palstalta. Panisin sen aivot pihalle ;)

= Raiskaus

Vierailija
37/75 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se joka ei kerro onko mies vai nainen kirjoitti:

Eikö kukaan haluu mua?

Ok, täs muutama kyssäri ennekun vastaan sulle. (Noi 7)

1. Ooks poika?

2. Ikä?

3. Laiha vai vähän laihaa luitten päällä?

4. Mitä toivot tytöltä?

5. Mitä et toivo tytöltä?

6. Lempiväri ja horoskooppi?

7. Minkä ikäinen olisin jos valitsisit?

PS. Kysy vaik samas kommentis multa sama tyyppisii, tai erilasii kussäreit.(vastaus voi tulla myöhässä)

Vierailija
38/75 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mustakin olis hauska kahvitella ammattivalittajan kanssa. Kiinnostaisi tietää, onko se livenäkin yhtä lakoninen ja ytimekäs. Yhden lauseen repliikkejä ilman mitään selityksiä.  :D

Ei ole vaan aika puhelias tyyppi.

Vierailija
39/75 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän sun pointin ja tavallaan en otakaan, mutta...mä olen myös kohdannut niin paljon oikeasti tarkoituksellista mutta perusteetonta ilkeyttä tuon sanan käytössä että en välttämättä aina pysty ottamaan sitä kevyesti. Ihminen voidaan leimata tosi heppoisin perustein ja alkaa puhumaan ilkeään sävyyn. Seuraukset voivat olla joskus kaikkea muuta kuin "ei vakavat"

Nii?!?!

Vierailija
40/75 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen, joka vihaa suuria ikäluokkia ja eläkeläisiä. Yrittäisin selvittää, mistä hänen käsityksensä ovat peräisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi