Missä iässä on "noloa" olla neitsyt?
Itse olen 23v neitsyt enkä kyllä kehtaisi sanoa olevani.
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies on 21 ja vielä neitsyt niin ilman maksullista sellaiseksi tulee myös jäämään. Jos nainen ei tuohon ikään mennessä ole kelpuuttanut niin miehessä on jotain perustavanlaatuisesti pielessä.
Miksi ihmeessä pitäisikään vain antaa miehelle, koska hän pyytää?
Annatko pllua?
Ja naisen pitäisi antaa? Älä viitsi. Miehessä on todellakin vikaa ja paljon jos tuo on ainoa lähestymisrepliikki.
Sinä tulkitset nyt ihan omiasi. Jos mies ei pääse poikuudestaan niin siellä on kommunikaatiotaidot ym pielessä ja ulkonäkö ym käytöstavat hakusessa.
Niinhän just sanoin, että noilla lähestymisrepliikeillä ei tule irtoamaan.
Tätini on kohta 70v. neitsyt. Neitsyys ei katso ikää.
Kannattaa odottaa sitä jonka kanssa aikoo elämänsä viettää.
Eihän koko seksi ole mitään niin ihmeellistä.
Se nolous voi johtaa nuorella ihmisellä siihen ettei sitten kehtaa harrastaa sitä seksiä, kun pitäisi tunnustaa olevansa neitsyt... Ikävä noidan kehä.
Vierailija kirjoitti:
25 alkaa olemaan kyllä jo aika epätoivoinen luku varsinkin naisilla, miehillä joku 27 vuotta. Pitää olla aika pedon näköinen ja ikävä luonne (tai joku ihmeen outo vakaumus), jos ei ole ehtinyt/kiinnostunut seksistä tuohon ikään mennessä.
Tai sitten esimerkiksi narsistivanhemmat, jotka ovat estäneet kaikki muut ihmissuhteet.
Jos joku siitä tuntee noloutta, niin lähinnä ne aivan liian aikaisin sen menettäneet naikkoset.
Olen aika monen neitsytnaisen tavannut ja minä ainakin arvostan ja kohtelen muutenkin paljon kunnioittavammin, kuin naisia joille koko asia tuntuu olleen täysin yhdentekevää.
Ei ole noloa missään iässä.
Mitä se muille kuuluu.
Voi hyvänen aika. Se on jokaisen oma asia, eikä siinä ole mitään noloa.
Riippuu siitä keneltä kysyy. Kokeneelta 15-vuotiaalta kysyttäessä on ihan "sikanoloa" olla neitsyt 15-vuotiaana. 40-vuotiaalta neitsyeltä kysyttässä ei todennäköisesti ole mitään noloa olla siinä iässä neitsyt.
Eli turha kysymys. Se on noloa tai ei-noloa ihan missä tahansa iässä.
Sinä tulkitset nyt ihan omiasi. Jos mies ei pääse poikuudestaan niin siellä on kommunikaatiotaidot ym pielessä ja ulkonäkö ym käytöstavat hakusessa.