Missä iässä on "noloa" olla neitsyt?
Itse olen 23v neitsyt enkä kyllä kehtaisi sanoa olevani.
Kommentit (70)
jotkut ovat hautaan asti neitsyitä. esim erittäin vammaiset
Minä olen edelleen neitsyt (nyt 25v), koska en halua seksiä sellaisten kanssa joista en ole kiinnostunut. Ihastun aina yksipuolisesti esimerkiksi miespuolisiin kavereihini, ja sitä saattaa jatkua vaikka kuinka kauan, kun kuitenkin näen kavereitani säännöllisesti...
"kehtaisi sanoa"
Onko sitä syytäkään ja tarvettakaan sanoa kellekään, kuin sille vakavaksi tarkoitetun seurustelun kumppanille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on "noloa" ainoastaan suunnilleen 15 ja 25 ikävuoden välillä, kun ihmiset on täysin siinä loukussa, että pitää olla kuin muut ja jos ei onnistu jossain se on kamalaa. Sen jälkeen ihmiset aikuistuvat, heille voi odottaa kehittyvän järkeä ja empatiaa ja ymmärrystä erilaisia elämänkulkuja ja olosuhteita kohtaan, ja itsetuntokin kasvaa niin että uskaltaa olla yksilöllinen. Moni myös alkaa tulkita tuollaisen niin, että se on oma valinta.
Mä olin 22 kun sain ekaa kertaa. Olin jo monta vuotta valehdellut kaikille asiasta. Nyt tuntuu huvittavalta että tuntui ikinä tarpeelliselta. :D ihan välittömästi oli selvää, että mikään ei muuttunut millään tavalla ja että koko asia oli aivan turhaa stressin aihe.
Mitenköhän isolle osalle ihmisistä tällainen aikuistuminen koittaa?
Mututuntumana ehkä korkeintaan muutamalle pomillelle.
En ole halunnut seksiä ja neitsyys on oma valintani. Se ei ole noloa missään iässä. Seksitouhut vaan ei ole minun juttuni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on "noloa" ainoastaan suunnilleen 15 ja 25 ikävuoden välillä, kun ihmiset on täysin siinä loukussa, että pitää olla kuin muut ja jos ei onnistu jossain se on kamalaa. Sen jälkeen ihmiset aikuistuvat, heille voi odottaa kehittyvän järkeä ja empatiaa ja ymmärrystä erilaisia elämänkulkuja ja olosuhteita kohtaan, ja itsetuntokin kasvaa niin että uskaltaa olla yksilöllinen. Moni myös alkaa tulkita tuollaisen niin, että se on oma valinta.
Mä olin 22 kun sain ekaa kertaa. Olin jo monta vuotta valehdellut kaikille asiasta. Nyt tuntuu huvittavalta että tuntui ikinä tarpeelliselta. :D ihan välittömästi oli selvää, että mikään ei muuttunut millään tavalla ja että koko asia oli aivan turhaa stressin aihe.
Mitenköhän isolle osalle ihmisistä tällainen aikuistuminen koittaa?
HUOM! Siinä sanotaan "voi odottaa kehittyvän" ei "heille kehittyy". On olemassa päälle 30-vuotiaita ihmisiä, jotka elävät elämäänsä aivan "tyytyväisinä" 13-16–vuotiaan ajatus- ja arvomaailman mukaisesti. Minkäänlainen oman maailmankuvan ja -katsomuksen laajentaminen tai kehittäminen ei kiinnosta pätkän vertaa. Jos toinen ihminen ajattelee ja on kiinnostunut samantyyppisistä asioista kuin minä, hän on "normaali". Ja jos ei ajattele kuin minä, hän on "outo". Black n' white.
Vierailija kirjoitti:
Mä menetin neitsyyteni jollekkin tuntemattomalle kusipäälle 17-vuotiaana. Ajattelin silloin olevani hirveen vanha ja häpesin neitsyyttäni. Voikun olisin silloin ajatella järkevästi. Ei neitsyydessä mitään noloa ole ja kannattais menettää se vasta kun rakastuu ekan kerran oikeasti. Joillain siihen menee kauemmin aikaa, mutta ei se oikeasti mitään haittaa, jos on neitsyt. Tyhmempää panna jotain randomia, että älkää olko yhtä tyhmiä kuin minä olin.
Hienoa että olet järkiintynyt.
Tämän sinun nykynäkemyksesi olisi erityisen hyvä lukea niiden kaikkien alle 25-vuotiaiden naisten ja erityisesti niiden alaikäisten tyttöjen joilla on samanlaisia vinksahtaneita luulemuksia kuin sinulla kerrot nuorempana olleen.
Ei missään iässä ole noloa. Se voi olla ennemmin vaikka hienoa. Se on täysin henkilökohtainen asia ja sopiva aika on yksilöllinen.
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo kieltämättä noloa. Jos asiasta on pakko keskustella jonkun kanssa, niin kannattaa valehdella ja ennemmin vaikka retostella panoillaan kuin tunnustaa nolo neitsyys.
Itse sain jo 13-vuotiaana pojankloppina 17-vuotiaalta lukiolaistytöltä ja olin silloin kyllä erittäin ylpeä saavutuksestani.
M 33
Vitsi vai? Ehkä vähän huono.
Tuo sun juttusi on ainoa oikeasti nolo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se olisi noloa? Onko joku elämän tarkoitus kokea yhdyntä? Minusta nolompaa on tuollainen ajattelutapa.
Kerropa ihan omin sanoin mistä kuvittelit tänne tulleesi? Haikara toi vai?
No, luonnonvalinta on kyllä olemassa juuri siksi että muutamat geenit ja niiden aikaansaamat mielipiteet häviävät kierrosta.
Eivät ole hävinneet tähänkään mennessä :p
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin kertoa että tässä 41 vuoden kypsässä iässä asia ei enää nolota, lähinnä huvittaa.
Miksi olet neitsyt?
Koska poika johon olin teininä ihastunut sanoi, että koeajo pitää suorittaa ennen avioliittoa.
-eri
Jos mies on 21 ja vielä neitsyt niin ilman maksullista sellaiseksi tulee myös jäämään. Jos nainen ei tuohon ikään mennessä ole kelpuuttanut niin miehessä on jotain perustavanlaatuisesti pielessä.
En kehdannut kertoa tuota ollenkaan nuorena, näin jälkikäteen ajateltuna aivan älytöntä. Älkää nuoret tehkä samaa virhettä. Jokaisella on oikeus pitää omista rajoistaan ja tahdistaan kiinni, lapsellisista naureskelijoista ei kannata välittää.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies on 21 ja vielä neitsyt niin ilman maksullista sellaiseksi tulee myös jäämään. Jos nainen ei tuohon ikään mennessä ole kelpuuttanut niin miehessä on jotain perustavanlaatuisesti pielessä.
Miksi ihmeessä pitäisikään vain antaa miehelle, koska hän pyytää?
Annatko pllua?
Ja naisen pitäisi antaa? Älä viitsi. Miehessä on todellakin vikaa ja paljon jos tuo on ainoa lähestymisrepliikki.
No eihän se ole noloa missään iässä, vaikka teininä niin luulee. Itsekin luulin olevani varmaan universumin vanhin neitsyt, kun 18-vuotiaana sen menetin. Jälkikäteen kyllä kävi ilmi, että monet kokenutta esittäneetkin olivat neitsyitä pitkälle yli kaksikymppiseksi.
Miksi sen pitäisi olla noloa? Elämässä on muutakin kuin seksi, joo joskus itseäni on harmittanut ja nolottanut että olen.
Mutta ainakin vanhempani ovat säästyneet mahdollisesti aviottomilta lapsenlapsilta ym huolilta. Ja omassa elämässäni on ollut niin paljon kaikkea että yksi menettämätön neitsyys ei paljoa paina siinä
No ei, voi olla muitakin syitä. Jotkut karsastavat yhden illan juttuja, ja haluavat löytää "sen oikean" ennen kuin alkavat seurustelemaan, silloin tämmöinen tilanne voi tulla eteen. Tai jotkut ovat nuorena tosi ujoja, eivätkä uskalla ottaa kontaktia kehenkään. Voi olla monia syitä, eikä välttämättä tarkoita, että henkilössä olisi jotain vikaa.