Löydät lompakon kadulta. Mitä teet?
?
(niuhottajille: saat ihan vapaasti keksiä mitä sieltä lompakosta löytyy, ja trollatakkin jos mieli tekee. "öhöhöö sieltä löyty nukejen laukaisukoodit")
Kommentit (50)
Aika paljon varkaita tässä ketjussa. Ehkä joku kohtelee vielä teitä samoin.
Vierailija kirjoitti:
Minä näin kaupungilla, kun naiselta tippui lompakko laukusta, joka oli pyörän korissa.
Yritin huutaa perään, mutta hän ei kuullut.
Olin 18-vuotias ja ruokarahat olivat menneet
baariin.
En katsonut lompakon sisään, ettei tulisi kiusausta ja vein sen poliisiasemalle. Jätin tietoni.
Jo parin tunnin päästä soitettiin ja luvattiin palkkio. Lompakkoon oli nostettu ulkomaanmatkan rahat ja kaikki tallella. Sain makarooni ja jauheliha rahat löytöpalkkiona. :-DTarina on tosi.
Minä olisin ottanut naiselta palkkion luonnossa.
Vierailija kirjoitti:
Löysin kerran papereista päätellen venäläisen lompakon. Oli täynnä isoja seteleitä usean kymppitonnin arvosta. Vein poliisille.
Mä olisin kyllä ottanu ne.
Otan rahat itselleni ja lompakon vien lähimpään löytötavaratoimistoon tai poliisille.
Vierailija kirjoitti:
Aika paljon varkaita tässä ketjussa. Ehkä joku kohtelee vielä teitä samoin.
Mikäs ihmeen solvaaja se sinä olet? Me emme ole varkaita ennen kuin olemme jotain varastaneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä näin kaupungilla, kun naiselta tippui lompakko laukusta, joka oli pyörän korissa.
Yritin huutaa perään, mutta hän ei kuullut.
Olin 18-vuotias ja ruokarahat olivat menneet
baariin.
En katsonut lompakon sisään, ettei tulisi kiusausta ja vein sen poliisiasemalle. Jätin tietoni.
Jo parin tunnin päästä soitettiin ja luvattiin palkkio. Lompakkoon oli nostettu ulkomaanmatkan rahat ja kaikki tallella. Sain makarooni ja jauheliha rahat löytöpalkkiona. :-DTarina on tosi.
Minä olisin ottanut naiselta palkkion luonnossa.
Oli vanhempi nainen ja verovirastossa töissä, lisäksi minä hetero ja nainen.
Kerran raflassa joku keski-ikäisempi mies tuli istumaan meidän pöytään. Sönkötti siinä aikansa ja kun kukaan ei hänelle lämmennyt, niin otti ja haukku meidät kaikki. Jokaisen ulkonäöstä jotain, mikä hänelle ei sopinut. H*oriakin oltiin. Sitten se häippäs.
Hetken päästä huomasin, että sedän lompakko oli pudonnut lattialle. Siellä oli useita satasia, kullekin omansa "kivusta ja särystä". Jätin viisikymppiä, että pääsee sika taksilla kotiin tms. Vein narikkaan.
Myöhemmin kuulin tutulta pokelta, että oli napannut sen viisikymppisen "lohdutukseksi" ittelleen, kun setä oli ollut mahdollisimman hankala asiakas.
Sitä saa mitä tilaa ja pitäkööt ihmiset parempaa huolta omaisuudestaan.
Katson sisällön, jos löytyy henkkareita tm. tunnistettavaa vien poliisilla. Jos on vaan tyhjä lompa niin joutaa roskiin.
Löysin kerran papereista päätellen venäläisen lompakon. Oli täynnä isoja seteleitä usean kymppitonnin arvosta. Vein poliisille.