Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aivan järkyttävä nuha. Hakisitteko saikkua yövuorosta?

Vierailija
03.03.2018 |

Räkä valuu koko ajan ja aivastelen. Silmät vuotaa ja pientä päänsärkyä.
Meitä kuusi työntekijää yövuorossa pienessä huoneessa. Näin räkäisenä tartutanun luultavasti kaikki. Olisitteko saikulla vai menisittekö töihin tartuttamaan kaikki?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ja ihan pikku nuhan takia en pois olisi, mutta en muista milloin olisi näin kova flunssa ollut.

Vierailija
2/13 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saikulle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saikulle aina, kun ei tunne olevansa työkunnossa.

Vierailija
4/13 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yövuorossa en, päivävuorossa joo.

Vierailija
5/13 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakisin sairaslomaa tuossa kunnossa, tietysti.

Vierailija
6/13 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin työkaveritkaan innoissaan jos heidät menet tartuttamaan. Itse myös teen vuorotyötä ja kukaan tuskin huvikseen lintsaa la-su välisestä yövuorosta, josta tienaa tuplapalkan.

Vierailija
7/13 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hakenutkin. Hirveä nuha oli; kurkkukipu, lämpöä yritti nostaa. Olin pari päivää kotona ja tauti meni ohi.

Vierailija
8/13 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saikkua 3 kk

Vierailija
9/13 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietenkin haet saikkua. Itse haen tosi usein saikkua ja sairauteni on motivaation puute. Oikeasti en ole juuri koskaan sairaana, mutta pomo, työkaverit ja kaverit (ei lähimmät ystävät) ovat monesti ääneen pohtineet toistuvien "sairasteluideni" syytä sisäilmaoireista kaikenmaailman eläin- ja ruoka-aine-allergioihin, kroonisiin sairauksiin ja jotkut ovat pelänneet minulla olevan jonkun pahemmankin sairauden ensioireita. Huvittavaa.

Vierailija
10/13 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö jonkun oikeasti kysellä näin päivänselviä asioita? Voit kyllä olla tyytyväinen, että olet edes onnistunut saamaan töitä noilla ajattelijan lahjoillasi.

Vierailija
11/13 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, meilläkin pari hoitajaa sanoo aina, kun on inhottavat työt edessä, että hakevat sairaslomaa ja myös sitä saavat, joskus parikin viikkoa. Sitten on joitakin työntekijöitä, jotka ovat kuoleman partaalla, mutta eivät saa sairaslomaa. Joskus on esimieskin kertonut, että kielsi työterveyslääkäriä antamasta sairaslomaa, vaikka työntekijä oli ihan burnout. Siis näin pääkaupunkiseudulla.

Vierailija
12/13 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole työkunnossa, haetaan saikkua. Kukaan ei arvosta "työn sankaria", joka raahautuu puolikuntoisena paikalle niiskuttamaa ja tartuttamaan toiset.

Vierailija
13/13 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, meilläkin pari hoitajaa sanoo aina, kun on inhottavat työt edessä, että hakevat sairaslomaa ja myös sitä saavat, joskus parikin viikkoa. Sitten on joitakin työntekijöitä, jotka ovat kuoleman partaalla, mutta eivät saa sairaslomaa. Joskus on esimieskin kertonut, että kielsi työterveyslääkäriä antamasta sairaslomaa, vaikka työntekijä oli ihan burnout. Siis näin pääkaupunkiseudulla.

Tuo kun ei saa saikkua sairaanakaan on kyllä ihmetyttänyt minua aina. Jos osaa sanoa saikkutodistuksen antajalle oikeat sanat, niin ihan joka kerta saa saikkua.

Mitähän ne oikeasti sairaat siellä lääkärissä oikein puhuvat kun eivät saa saikkua?