Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sarah Jessica Parkerin näyttelijäntaidot

Vierailija
03.03.2018 |

Katsoin eilen elokuvan Muuttohaluton poikamies. Tuota poikamiehen deittiä näytteli SJP. Ihan kuin olisi katsonut ennennäkemätöntä Sinkkuelämää-elokuvaa, niin samanlainen rooli ja samanlaista näyttelyä SJP:llä oli kuin Satcissakin.

Miten joku voi olla niin yksipuolinen näyttelijänä?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallinen ilmiö näyttelijöissä, menepäs nyt tekemään lapsille aamupalaa, äläkä aloita taas puhumaan muista pskaa.

Vierailija
2/16 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin eilen elokuvan Muuttohaluton poikamies. Tuota poikamiehen deittiä näytteli SJP. Ihan kuin olisi katsonut ennennäkemätöntä Sinkkuelämää-elokuvaa, niin samanlainen rooli ja samanlaista näyttelyä SJP:llä oli kuin Satcissakin.

Miten joku voi olla niin yksipuolinen näyttelijänä?

No esim kaikki suomalaiset näyttelijät on yksipuolisia paitsi Franzen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

SPJ:tä vaivaa liian vahva leimautuminen Carrien rooliin. Häntä on vaikea nähdä muina kuin hänenä, vaikka ei edes esittäisi häntä. Tämä on tavallinen ongelma muillekin näyttelijöille, joilla on jokin tietty vahva rooli, jota ovat esittäneet.

Vierailija
4/16 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan tavallinen ilmiö näyttelijöissä, menepäs nyt tekemään lapsille aamupalaa, äläkä aloita taas puhumaan muista pskaa.

Mulla ei ole lapsia. Sulla on aika erikoinen näkemys paskanpuhumisesta, jos näyttelijän kritisoiminen näyttelijäntaidoistaan on paskanpuhumista.

Ap

Vierailija
5/16 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttelijän taitoihin en ota kantaa mut sitä ihmettelen miten vääräsääristä pidetään erityisen kauniina.

Vierailija
6/16 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole lapsia. Sulla on aika erikoinen näkemys paskanpuhumisesta, jos näyttelijän kritisoiminen näyttelijäntaidoistaan on paskanpuhumista.

Ap

No mitä muuta sä haluat kuin puhua pskaa SJP:stä, tuskinpa asia sinua muuten millään lailla vaivaa.

Vierailija
7/16 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämässä yleensäkin riittää että olet super super hoikka ja omaat pitkät (vaaleat) hiukset. Ei siinä sitten enää naamalla tai taidoilla ole niin väliä.

Vierailija
8/16 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No mitä muuta sä haluat kuin puhua pskaa SJP:stä, tuskinpa asia sinua muuten millään lailla vaivaa.

Sinäkö et ole koskaan itse kritisoinut ketään, esim. laulajaa laulutaidostaan? Ja jos tällainen kritisointi on sinusta paskanpuhumista niin se kertoo enemmän sinusta kuin minusta.

Ap

Vierailija
9/16 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon nähny SJP:n esiintymässä livenä New Yorkissa teatterissa ja vaikutuin, osaa näytellä. Noi leffavalinnat on kyllä ollut joku rimanalitus

Vierailija
10/16 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sinäkö et ole koskaan itse kritisoinut ketään, esim. laulajaa laulutaidostaan? Ja jos tällainen kritisointi on sinusta paskanpuhumista niin se kertoo enemmän sinusta kuin minusta.

Ap

No sun aloituksesta nyt näkee, että halusit vain puhua pahaa SJP:stä eli siis en varsinaisesti kiistä sanomaasi, mutta meidän nyökyttelyhän se ois hoitanut sen mitä halusitkin, eli pskanpuhumisen SJP:stä. Varmaan esim. Cynthia Nixon on muuntautvaisempi näyttelijänä, ei siinä mitään.

Vierailija
11/16 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä siinä HBO:n uutuussarjassakaan ole minusta suoraa jatkoa Carrielle. Se on mulla ainoa muu sarja, jossa olen häntä nähnyt. Toki vanheneminen jo sinänsä tekee eroa itsessään. No, oliko tääkin nyt sitten vttuileva piikki, sorry SJP. Inhottaa, kun kaikkea pitää noidenkin näyttelijöiden kuunnella. Mulle tärkeintä on hyvä elämys sarjan parissa ja Sinkkuelämää oli sitä potenssiin triljoona.

Vierailija
12/16 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne vaan aina saa samanlaisia rooleja, missä ne joskus on loistaneet (tehneet leffan, josta on kilissyt paljon rahaa kassaan). 

Se Frendien Rachelkin näyttelee aina sellaista kilttiä tyttöystävää joka leffassa. Eipä ole juuri häntä minään terminaattori-vakooja-bitchinä näkynyt. Ja on ihan jees näyttelijä musta.

Vierailija
13/16 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän niinkuin Krisse salminen

Minttu mustakallio

Aku hirviniemi

Ja moni muu.

Ei minkäänlaista muuntautumiskykyä.

Vierailija
14/16 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarah oli nuorena söpö, eikä kai tuntenut tarvetta opetelle näyttelemään oikeasti, kun ulkonäöllä pääsi pitkälle. Nyt samat iänikuiset maneerit ei toimi samalla tavalla. Tyttömäinen hiustenheilautus, pään kääntely, jähmettynyt tuijotus ja kikatus ovat nykyään aika kärsimystä katsella. Jos SJP on pääosassa, vältän leffaa viimeiseen asti.

Vierailija
15/16 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

No sun aloituksesta nyt näkee, että halusit vain puhua pahaa SJP:stä eli siis en varsinaisesti kiistä sanomaasi, mutta meidän nyökyttelyhän se ois hoitanut sen mitä halusitkin, eli pskanpuhumisen SJP:stä. Varmaan esim. Cynthia Nixon on muuntautvaisempi näyttelijänä, ei siinä mitään.

Melko kovia olettamuksia. Toivottavasti osaat jatkossa asettautua kuulemasi kritiikin ulkopuolelle etenkin silloin kun kukaan ei sinua ole kritisoinut. Sinun ei tarvitse loukkaantua Sarah Jessica Parkerin puolesta. Hän varmasti jo hakiessaan näyttelijäkouluun tiedosti, että ihmisillä tulee olemaan mielipiteitä hänen näyttelijäntaidoistaan.

Ap

Vierailija
16/16 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmast SJP lukee vauva palstaa jännittäen onko hänet mainittu hyvässä vai pahassa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi