Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä tai elämänvaiheessa seksuaalinen halukkuutesi on ollut (tähän mennessä) korkeimmillaan?

Vierailija
02.03.2018 |

Oliko silloin seksiä vai olitko ilman miestä

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt nelikymppisenä sinkkunaisena.

Vierailija
22/31 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt 44v., muttei ole miestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys lienee ensisijaisesti naisille suunnattu, mutta vertailun vuoksi; kutkaisimmat ja aktiivisimmat ikävuodet lienevät olleet 24-26... mutta lähes yhtä kova kutka ja meininki on ollut viimeisen vajaan vuoden ajan, kun rouvani kanssa löysimme uuden yhteisen harrastuksen bdsm:n ihmeellisestä maailmasta... ;)

Yhdessä oltu 24v...

Mr48

Vierailija
24/31 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

26 v kun koin elämäni ensimmäisen kunnon manian. Tuolloin panetti niin paljon että menetin neitsyyteni ja miehiä tuli pantua lyhyessä ajassa lähes 30 kpl. Vituttaa. Haluaisin olla edelleen neitsyt ja harmittaa loppuelämäni että menin sairauden takia menettämään sen pelimiehelle enkä saa sitä koskaan takaisin.

Vierailija
25/31 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä ja taas nyt, 50+. N

Vierailija
26/31 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksihalut ovat olleet korkeimmillaan yli nelikymppisenä eli 40-45.

N45

Vierailija
27/31 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota tullut mietittyä ja seksin merkitystä itselle.  Aina on panettanut paljon ja aina ollut pakko saada pillua.  18v vanhana sain ensikerran ja  siitä eteenpäin on säännöllisesti vähintään kerran viikossa pillua saanut. Vielä nytkin 61v ikäisenä panetus alkaa heti 2 päivää edellisestä kerrasta.  Mikään ei ole vielä tähän mennessä muuttunut.  Onneksi ollut ymmärtäväinen vaimo, joka ei ole seksiä pihdannut.  Suuseksi on ihan hienoa välillä, muttei ole pillun voittanutta. 

Vierailija
28/31 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

16-45 vuotiaana. Olen nainen ja minulla on ollut vain tämä yksi mies. Haluan häntä vaikka monta kertaa päivässä edelleen. Seksi on ihanaa. Meillä on myös lapsia, mutta se ei ole koskaan haitannut seksi elämää.

Muistan kun vauva aikana miehen oli pakko nukkua olohuoneessa, koska vauva itki ja oli töihin meno.

Niin kävin sitten yöjalassa sekstailemassa, kun sain vauvan nukkumaan.

Nykyisin meillä on ollut jo varmaan 10v makuhuoneen ovessa lukko.

Voi harrastaa seksi ettei tule yllätyksenä lapsukaiset kurkkimaan.

Vierailija
29/31 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aktiivisimmillani olen ollut ikävuodet 18-30, mutta en halukkaimmillani. Silloin olin vain niin hukassa itseni kanssa ja varmaan hain hyväksyntää seksin kautta (sekä pitkässä suhteessa että jkv yhden illan jutuilla). 30:n iän jälkeen erottuani aloin vasta tuntemaan, arvostamaan ja rakastamaan itse itseäni ja sen myötä myös halukkuus on kasvanut ja tuntuu kasvavan vuosi vuodelta (nyt 39). En harrasta seksiä saadakseni hyväksyntää, vaan saadakseni nautintoa enkä epäröi toimia tavoin, joilla sen saan, ja siinä samalla nauttii kumppanikin. Voin toisaalta olla kuukausia ilmankin, jos ei ole otollista tapailua menossa, mutta nautin silloinkin "omasta ajasta" usein. 

En kuitenkaan ajattele, että kaikki yhden illan juttuja harrastavat ihmiset hakevat hyväksyntää enkä millään tavoin tuomitse sitä toimintaa.

Vierailija
30/31 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina 17v lähtien ollut halukas / seksuaalin. 35v lähtien vain haöut kasvaneet kokoajan. Nyt 49v 3 lapsen äitinä olen jo n.10 halunnut / tarvinnut seksiä päivittäin. Jos mieheni ei jaksa tai ole paikalla niin sitten tyydytän itse itseni ennen nukkumaan menoa. Kerran tai kaksi sormin tai erillaisilla sauvvoilla. Yhdellä tai joskus kahdella yhtäaikaa.

Vierailija
31/31 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt 49v nainen. Aviossa n.25v. Haluni / tarpeeni vaan kasvaa ja kasvaa. N.40 v ikävuoden jälkeen alkoi ja loppua ei ole näkyvissä. Lapsia on ja vain yhden miehen kanssa olen ollut. Nyt vain on niin ettei mieheni pysy tahdissani. Haluan tai siis tarvitsen seksiä kerran vuorokaudessa. Jos mies ei auta minua niin tyydytän itse itseni sormin dildoilla yms. Liukuvoide nopeuttaa tapahtumaa eli orgasmin saantia. Mutta ei ne oikeaa kalua ja koskestusta korvaa. 😢

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän