Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä tai elämänvaiheessa seksuaalinen halukkuutesi on ollut (tähän mennessä) korkeimmillaan?

Vierailija
02.03.2018 |

Oliko silloin seksiä vai olitko ilman miestä

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

41-44, alkuun oli kyllä mies, mutta huono. Siksi halusinkin eroon, koska en kestänyt sitä jatkuvaa surkeaa touhua ja pettymystä.

Vierailija
2/31 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

18-24

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

27-31v. olin sinkkutyttö, mutta tapailin paljon miehiä ja olin ajoittain 6kk-1,5v. kestävissä suhteissakin. Tyydytin seksinnälkäni ohella myös läheisyyden- ja rakkaudentarpeitani ja seksillä sainkin paikattua tunnevajettani tuonne saakka. Sitten alkoi vähitellen vaakamambo tuntua yhä tyhjemmältä ja tyhjemmältä, sillä huomasin kaipaavani aitoa rakkautta. Kun sen löysin, seksuaalisuuteni on tasapainoisempi, eli libido on yhä naiseksi korkea, mutta nykyisin osaan osoittaa ja ottaa vastaan hellyyttä ja rakkautta myös ilman seksiä.

Vierailija
4/31 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina, parin ekan kerran jälkeen, monen miehenkin ohittanut haluissa :D Edes pikkulapsi+vauva -vaihe ei tehnyt minusta pihtaria.

Vierailija
5/31 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmilla naisilla se taitaa osua johonkin kolmenkympin kieppeille. Luulisin.

Vierailija
6/31 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

17 v. Ei miestä, ei seksiä paitsi omaa. Olin tajuttoman rakastanut.

Vierailija
7/31 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan sanotaan, että naisilla halukkuus lisääntyy iän myötä. En tiedä pitääkö paikkaansa, mutta mulla on kyllä halut lisääntyneet jostain 35-v lähtien, nyt 47 v ja korkealla on halut edelleen. On onneksi mieskin! 

Vierailija
8/31 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

20-vuotiaana, kun muutettiin tyttö- (vai naisystävän) kanssa kimppaan. Pantiin kuin kanit pari ensimmäistä vuotta.

Vierailija
9/31 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaana (poikaa odottaessa), ylivoimaisesti korkeimmat halut. Muutoin on ”ihan normaalit halut” olleet aina, niin että pari krt viikossa tekee mieli, paitsi hormonaalisen ehkäisyn oli että aikaan max kerran kuussa/ei koskaan tehnyt sillä lailla mieli että ”haluttaa”, vaikka toki seksi silloinkin tuntui hyvältä.

Vierailija
10/31 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

45 +. On mies.

Vierailija
11/31 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

50+. Syynä ehkä rakastaja jonka kanssa kemiat vaan toimii. Aina olen ollut seksuaalisesti aktiivinen mutta tämä vie kyllä jalat alta. Kokonaisvaltaisesti täydellinen, osaa (ja haluaa) halata, suudella, kosketella ja silitellä. Ei pelkkää panoa vaan syliä ja läheisyyttä myös. Ainoa jonka kanssa olemme jääneet hetkeksi nautiskelemaan lusikkaan ja nukahtaneet. Omalla miehellä on aina kiire johonkin.

Vierailija
12/31 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt 50-vuotiaana, ja osin varmaan johtuu siitä että on upea mies joka huomioi minut aina.

Olen ollut halukas muissakin elämänvaiheissa, alkaen tuolta 17-vuotiaasta, mutta kun ei ole ollut sopivaa eikä taitavaa kumppania, se on ollut kauhean turhauttavaa.

Vierailija
13/31 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

50+. Syynä ehkä rakastaja jonka kanssa kemiat vaan toimii. Aina olen ollut seksuaalisesti aktiivinen mutta tämä vie kyllä jalat alta. Kokonaisvaltaisesti täydellinen, osaa (ja haluaa) halata, suudella, kosketella ja silitellä. Ei pelkkää panoa vaan syliä ja läheisyyttä myös. Ainoa jonka kanssa olemme jääneet hetkeksi nautiskelemaan lusikkaan ja nukahtaneet. Omalla miehellä on aina kiire johonkin.

Tätä minäkin tarkoitin. Mies joka haluaa ja jaksaa suudella, silitellä ja halailla, vaikka olemme olleet yhdessä jo monta vuotta. Ei vain pano ja se on siinä. Sellaisesta ei saa mitään ja lakkaa kiinnostamasta. Tämän miehen haluan heittää sänkyyn heti kun hän astuu ovesta.

12

Vierailija
14/31 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 20-vuotiaana +/-3v. Vauvakuume vain pahensi asiaa.

Halut loppuivat raskauteen ja alkoivat jälleen vauvakuumeen siivittämänä imetyksen loputtua mutta loppuivat jälleen raskauteen. Parisuhde ei taida kestää enää kolmatta raskautta :D.

Vierailija
15/31 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

15-25. Myös sen jälkeen kausittain, mutta oi sitä seksin ajattelun, onanoinnin ja seksin harrastamisen määrää. Olin parisuhteissa kolmen eri miehen kanssa tuona aikana, lisäksi väleissä irtoseksiä ja panokaverisuhde. Ja paljon, paljon runkkaamista.

Vierailija
16/31 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt 29-vuotiaana. Edellisen miehen kanssa seksi oli ikävä velvoite kerran parissa kuukaudessa, jos silloinkaan. Se ei kiinnostanut tippaakaan.

Nykyisen mieheni kanssa voisin harrastaa sitä koko ajan. Tämä mies on niin täydellinen kaikin puolin ja seksi on ihanaa hänen kanssaan. En olisi uskonut että koskaan kokisin tällaista vetovoimaa ja sähköä kenenkään kanssa. Nytkin on ihana lämmin olo ja perhosia vatsassa, kun häntä ajattelen.

Vierailija
17/31 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina keväisin. Ikä ei vaikuta.

Vierailija
18/31 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävuodet 20-35. Oli pääasiassa kaksi (avio)miestä, vaihdoin suhteita käytännössä lennosta. Ei yhdenyön juttuja. Molemmat puolisot olleet parin ensimmäisen vuoden jälkeen vähemmän halukkaita ja ensimmäinen siksi myös mustasukkainen. Toinen on osannut suhtautua huumorilla ylikierroksiin.

Panetus oli tuskallista pakotusta, ja sain orgasmeja myös unissani, ellei seksiä ollut. Parisuhdeseksin lisäksi jouduin turvautumaan omaan apuun käytännössä päivittäin. En ole koskaan käyttänyt hormoniehkäisyä, ja äidiksi tuli 22-vuotiaana, ei vaikutusta haluihin. Nyt olen 39 ja pystyn jo Luojan kiitos ajattelemaan jotakin muutakin.

Vierailija
19/31 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt 50-vuotiaana, kun olen ollut kolme vuotta parisuhteessa kuusikymppisen miehen kanssa. Monipuolista, lämmintä ja intohimoista seksiä.

Vierailija
20/31 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittuako se hyödyttää jos ”on mies”, jos se mies ei halua seksiä?!

Aina on ollut kovat halut 19-vuotiaasta alkaen paitsi kun erehdyin pitkään käyttämään hormonaalista ehkäisyä. Silloin ei kunnon haluja ollut lainkaan. N38

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä