Ilkeät naiset
Mulle sanottiin että olen ns ilkeä nainen. Siis deittimies sanoi.
Ja olen kuullut saman ennenkin. Exältä ja kavereilta.
Vähän hämää tämä nyt kyllä.
Mitä pitäis ajatella?
Kommentit (12)
Että olet varmaan ilkeä, jos useampi kerran sanoo niin.
Tai no, riippu missä tilanteissa. Useimmat ihmiset eivät siedä totuutta, he suorastaan vihaavat sitä. Joten jos ei yhdy tavanomaisiin valheisiin, muut voivat pitää ilkeänä.
Taustatietoa tarvitaan.
Oletko saattanut loukata miestä jotenkin? Esim. ensin vaikuttanut mukavalta ja kiinnostuneelta ja sen jälkeen välinpitämättömältä?
Vierailija kirjoitti:
Tai no, riippu missä tilanteissa. Useimmat ihmiset eivät siedä totuutta, he suorastaan vihaavat sitä. Joten jos ei yhdy tavanomaisiin valheisiin, muut voivat pitää ilkeänä.
Annoin sulle plussan. Sanoin esim kaverille että on ruma ja tyhmä läski. Sitten hän suuttui minulle vaikka niin asia on.
Vierailija kirjoitti:
Missä tilanteessa sanoivat noin?
Yleensä. Miksi eivät halua olla tekemisissä.
Vierailija kirjoitti:
Niin just. Jos joku on vaikka ruma.
Vierailija kirjoitti:
Taustatietoa tarvitaan.
Oletko saattanut loukata miestä jotenkin? Esim. ensin vaikuttanut mukavalta ja kiinnostuneelta ja sen jälkeen välinpitämättömältä?
Ei ollut ainoastaan mies
Joko olet ilkeä tai he tulkitsevat käytöksesi ilkeäksi.
Minä olen ilkeä, mutta en osaa ottaa kantaa sinun tilanteeseesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annoin sulle plussan. Sanoin esim kaverille että on ruma ja tyhmä läski. Sitten hän suuttui minulle vaikka niin asia on.
Ohis. Sillä lailla, ja vielä ihmettelet että sanoi sua ilkeäksi?
Oletko sinä myös hieman yksinkertainen vai teeskenteletkö vain?
Et hyväksy itseäsi sellaisena kuin olet, minkä vuoksi projisoit pahan olosi muihin ihmisiin ilkeilemällä heille (tai heidän selkänsä takana).
Katso peiliin ja mieti, rakastatko vai vihaatko itseäsi.
Sanon siis kavereille ja sukulaisille. Ootte vanhoja ja rumia.
Missä tilanteessa sanoivat noin?