Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Q-teatterin Arki ja kauhu

Vierailija
02.03.2018 |

Ehdin jo ostaa liput yhteen huhtikuun näytökseen, mutta nyt olen miettinyt onko tuo sittenkin liian pelottava.
Onko kukaan käynyt katsomassa? Mielipiteitä?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anyone?

Vierailija
2/15 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla eka kerta, kun tällä palstalla jää ilman vastausta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan ylös ja toivon, että nyt lauantaiaamuna löytyisi joku, joka olisi jo ehtinyt käydä katsomassa näytelmän.

ap

Vierailija
4/15 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen menossa katsomaan sen 10.3., voin tulla sitten raportoimaan, jos löydän vielä ketjun 🌞

Vierailija
5/15 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen menossa katsomaan sen 10.3., voin tulla sitten raportoimaan, jos löydän vielä ketjun

KIITOS - itse löysin eilisen ketjuni yksinkertaisesti laittamalla hakukenttään q-teatteri.

ap

Vierailija
6/15 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt vuosia sitten käynyt katsomassa jonkin q-teatterin esityksen ja pidin kovasti. Tuo kuulostaa todella hyvältä!

Vierailija
7/15 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävin katsomassa Kaspar Hauserin - ja sen innoittamana ostin liput huhtikuulle ennen ensi-iltaa. Nyt nuo arviot näyttävät siltä, että kauhua voi olla enemmän kuin tohdin katsoa. Siksi täällä kyselen kokemuksia.

ap

Vierailija
8/15 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko paikalla joku, joka oli eilisessä esityksessä?

Vierailija
9/15 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ollut ja menee ohi aloituksen aiheen mutta kiinnostuin tuosta Kaspar Häuserista, olisiko esityksensä mennyt läpi nykyaikana?

Ilmiselvä huijaushan se oli.

Vierailija
10/15 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaspar Hauser oli parempi. Tekijöiden pointit jäi Arki ja kauhussa hahmottumatta. Hauskoja kohtia oli mutta en saanut sisällöstä kiinni. Kauhu on esityksessä lähinnä hassuttelua ja ihan lopussa vähän shokkiarvon kalastelua.

Vierailija
11/15 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta mielestäni tämä oli parempi kuin Kaspar Hauser! Oli selkeämpi, syvällisempi ja surullisempi. Ei ollut liian pelottava, vaikka joitakin inhottavia kohtia oli.

Vierailija
12/15 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei esityksissä ole aina “pointtia”. Näin kyllä aikoinaan myös Kaspar Hauserin ja pidin siitä, mutta tykkään kun ei ole yliselkeää.

Vierailija
13/15 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kertyneistä arvioista. Nostan ylös, jos vielä löytyisi lisää.

ap

Vierailija
14/15 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut liikaa kauhua. Ainakaan mulle. Kauhuleffoista en tykkää.

Vierailija
15/15 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä viestin 4 kirjoittaja. Kävin eilen katsomassa enkä pitänyt ihan hirveästi. Siinä oli hyviä, jopa erinomaisia kohtauksia, mutta vähän valju fiilis jäi.

Oli jännittävä ja paikoitellen ällöttävä, mutta ei pelottava. Joku pyörtyi toisella puoliajalla, mikä saattoi liittyä runsaaseen tekovereen.

Rohkeasti vaan, ap!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä