Mistä seuraavan kerran tunnistan epäempaattisen miehen kun he aina aluksi antavat aivan eri vaikutelman?
Mistä tällaiset tunnistaa? Ei kiinnostaisi käyttää aikaa. Olen itse perusluonteelta toiset huomioonottava enkä muita kovin herkästi tuomitseva ja olen ollut lapsesta saakka , eikä minulla ole aikomusta alkaa muuttumaan joksikin muuksi. En ole mielyttämishaluinen, enemmän haluaisin että kaikilla olisi kivaa. Ystäviä on riittänyt. Mutta vedän puoleeni näitä 'helmi- miehiä. Jotka osoitatutuvat ensin mukaviksi, sitten ihastun. Sitten alan kokea etten kelpaa. Homma loppuu ja myöhemmin tajuan millainen paska tyyppi on ollut ja minä taas venynyt kaikkeen ja harmittaa.
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pettikö mies ap:n luottamuksen? Millä tavoin? Eikö mies olisi saanut luottaa siihen, että ap tuntee omat rajansa?
Näin minunkin työhullu yrittäjäni on yrittänyt asiat esittää. Että ei hän ole minulle mitään velkaa jos olen ollut niin hölmö, etten omia rajojani ymmärrä. Samaan aikaan kun on kiukunnut minulle, jos en ole täysin hänen käytettävissään. Tämä kuitenkin oudosti häneltä unohtuu.
Ottaa aikansa ymmärtää, että joko on tullut suoraan höynäytetyksi tai sitten toinen on liian itsekeskeinen parisuhteeseen. Oli miten oli, niin kun itsekeskeinen ihminen on koko ajan vahtimassa, etteivät muut vain käytä hyväksi, niin sellaisen ihmisen mielestä aapeen tai itseni kaltainen hyväntahtoinen hölmö ansaitseekin kuritusta. Eli pitää saada rankaista viattomuutensa säilyttänyttä, koska oma on kadotettu.
En nyt tiedä siitä viattomuutensa säilyttäneiden kiusaamisesta. Joskus itseäni entisenä kilttinä yksinkertaisesti kyllästyttää vääntää rautalangasta heille että sokea rajaton raataminen jonkun muun pussiin on yleensä kaikille enemmän pahasta kuin hyvästä koska siinä ylläpidetään status quoa eikä opita puolin eikä toisin mitään. Eli se mitä itse yleensä teen on että vetäydyn tilanteesta jolloin kiltti yleensä jatkaa sitä ylisuorittamista kunnes oppii itse. Ei mitään tekemistä viattomuutesi kanssa, ei vain kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro kumppanille asioista jotka merkitsee sulle paljon ja pyydä pieniä juttuja jotka edellyttää mieheltä vaivannäköä joka menee hieman mukavuusalueen ulkopuolelle. Sillon kun kukaan ei pyydä mitään on helppo olla hurmaava, vasta silloin kun joutuu jotain tekemään on helppo nähdä kiinnostaako muu kuin oma napa.
Sellainen ihminen joka ei koskaan pyydä mitään ja antaa paljon on uhreista helpoin koska se ettei kiinnosta antaa mitään takaisin saattaa jäädä vuosiksi huomaamatta.
Kiitos tästä vastauksesta!❤ tämä kertoo aivan kaiken suhteestani, vaikka 23 vuotta hain vikaa itsestäni, että miksen heti tajunnut.
❤️ On kamalaa ymmärtää ettei jollakin omalla ihmissuhteella ole ollut mitään tekemistä keskinäisen kunnioituksen kanssa. Mutta samalla ihanaa että tietää että jatkossa pystyy tunnistamaan keskinäisen kunnioituksen ja sen puutteen.
Kiitos tästä vastauksesta!❤ tämä kertoo aivan kaiken suhteestani, vaikka 23 vuotta hain vikaa itsestäni, että miksen heti tajunnut.