Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä seuraavan kerran tunnistan epäempaattisen miehen kun he aina aluksi antavat aivan eri vaikutelman?

Vierailija
02.03.2018 |

Mistä tällaiset tunnistaa? Ei kiinnostaisi käyttää aikaa. Olen itse perusluonteelta toiset huomioonottava enkä muita kovin herkästi tuomitseva ja olen ollut lapsesta saakka , eikä minulla ole aikomusta alkaa muuttumaan joksikin muuksi. En ole mielyttämishaluinen, enemmän haluaisin että kaikilla olisi kivaa. Ystäviä on riittänyt. Mutta vedän puoleeni näitä 'helmi- miehiä. Jotka osoitatutuvat ensin mukaviksi, sitten ihastun. Sitten alan kokea etten kelpaa. Homma loppuu ja myöhemmin tajuan millainen paska tyyppi on ollut ja minä taas venynyt kaikkeen ja harmittaa.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/43 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian hyvää ollakseen totta -neuvo usein auttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo sama.

Vierailija
4/43 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti jos joku suhde tuntuu jotenkin peliltä, ota etäisyyttä. Helpommin sanottu kuin tehty, tiedän. Jotkut ihmiset ovat tosi kavalia.

Jos se ei pidä yhteyttä, älä säkään yritä. Jos sille tulee kiire aina rynniä johonkin "ku kaveritkin on siellä", jätä se heti. Jos se katselee muita naisia seurassasi - yök mikä tyyppi.

Jos tuntuu että sun pitää esittää jotain, olla erilainen kuin olet - huono merkki.

On kyllä hirveesti kivojakin miehiä. Oikean kohdalla ei pitäisi olla yhtään mitään vääntöä.

Vierailija
5/43 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro kumppanille asioista jotka merkitsee sulle paljon ja pyydä pieniä juttuja jotka edellyttää mieheltä vaivannäköä joka menee hieman mukavuusalueen ulkopuolelle. Sillon kun kukaan ei pyydä mitään on helppo olla hurmaava, vasta silloin kun joutuu jotain tekemään on helppo nähdä kiinnostaako muu kuin oma napa.

Sellainen ihminen joka ei koskaan pyydä mitään ja antaa paljon on uhreista helpoin koska se ettei kiinnosta antaa mitään takaisin saattaa jäädä vuosiksi huomaamatta.

Vierailija
6/43 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakka kantensa valitsee...

Vierailija
7/43 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten tuossa jo yksi edellisistä sanoikin, anna sen toisen olla aktiivisempi osapuoli. Jos miestä kiinnostaa se kyllä etsiytyy seuraasi. Jos ei tosissaan kiinnosta niin saattaa pitää jotain lämmikettä minimiteholla yllä mutta ae on vain juuri sitä miltä kuulostaakin, etsii parempaa siinä samalla.

Ajattelin ennen että tuo on ihan typerää ja kiinnostuksen voi kyllä näyttää itse reippaasti jos sitä on. Mutta elämä on tuntunut osoittavan että miehille on erikseen ne naiset jotka kiinnostavat heitä itseään ja ne joita voi käyttää sen aikaa kun tekevät itseään tykö tai ovat helposti höynäytettävissä eli käytettävissä vaikka itse ei laita tikkua ristiin.

Vierailija
8/43 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vakka kantensa valitsee...

Juu, voi olla. Edellinen ihastus onnistui esittämään seurassani ystävällistä ja hyväksyvää ihmistä. Siis oletan nämä sellaiksi piirteiksi, että ihminen soveltaa niitä kaikkiin ihmisiin? En voinut uskoa korvia kun kuulin miten hän oli puhunut eräälle toiselle naiselle josta hän ei pidä.

ap

Vierailija
9/43 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heti jos joku suhde tuntuu jotenkin peliltä, ota etäisyyttä.

Tuo on niin totta. Tälläkin hetkellä eräs mies ei tajua, että peli on loppunut ja jatkaa pelleilyä, eli yrittää tehdä mustasukkaiseksi ja on täysi idiootti.

Toinen varoitusmerkki on, jos mies itse kehuu olevansa liian kiltti. Aina, siis aina se on päinvastoin.

Vierailija
10/43 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakka kantensa tunnista. Niin että katse vaan peiliin ap.

Vierailija
11/43 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta itse nalkuttaminen.

Vierailija
12/43 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, huomaatko ristiriidan tekstissäsi? Et ole miellyttämisenhaluinen, mutta kuitenkin venynyt kaikkeen ja harmittaakin...

Vierailija
13/43 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle riittää jo siinä vaiheessä kun tapailumies haukkuu rumasti kenet tahansa. Ei tarvi odottaa, että tulee oma vuoro.

Tuo oli muuten hyvä ohje; jos mies ei pidä aktiivisesti yhteyttä, ei kannata kiltin naisen viestitellä väliaikoina.

Välillä tulee jo mieleen, että jos JOKU kiinnostuu minusta, se on liian hyvää ollakseen totta. Eli ei jatkoon, ketään...

Vierailija
14/43 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, huomaatko ristiriidan tekstissäsi? Et ole miellyttämisenhaluinen, mutta kuitenkin venynyt kaikkeen ja harmittaakin...

Ei ole ristiriitaa. Ap yritti selittää olevansa toiset huomioonottava, kiltti ihminen. (Mikä olisikin ideaalia ihan jokaiselle.)

Se on eri asia kuin miellyttämisenhaluinen.

Vierailija
15/43 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tuttua. Miehet vaan nyt tuppaavat olemaan itsekkäämpiä. Liekö naisten äitiys ja hoivavietti joka tekee empaattisemmaksi,en tiedä. Jokainen mies suhteessa on ollut itsekeskeinen..

Vierailija
16/43 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja vetää puoleensa pellejä, jotka ei mitään muuta teekkään kuin tarjoavat huomiota- ja mielistelyä pillu mielessä.

Vierailija
17/43 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En huomaa. Harmittaa siis oma venyminen jälkeenpäin kun sillä energialla ym. olisi voinut tehdä muutakin.  En tunnista sitä niissä tilanteissa venymiseksi. ap

Vierailija
18/43 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Empaattisuutta ja tunne-elämää voisi selvittää tekemällä suoria kysymyksia asiasta.

Mies ehkä pelästyy ja hämmentyy, mutta sekin kertoo paljon.

Voi kysellä esim. Itketkö? milloin olet viimeksi itkenyt? Onko miehellä ollut menetyksiä (ystävän/(iso)vanhemman/lemmikin kuo!ema)? Miltä se tuntui?

Tiedän, nämä ovat aika intiimejä aiheita. Mutta itse olen ajatellut tulevaisuudessa seuloa jyvät akanoista jo ennen ekoja treffejä.

On helppo jutella puhelimessa ja viesteissä kevyitä juttuja, puutaheinää, päivän tapahtumia. Mutta se ei auta tutustumaantoisen persoonaan.

Vierailija
19/43 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä siitä että hän ei malta olla käyttämättä herkullista tilaisuutta kertoa jonkun töppäyksestä.

Alussa voi tuntua tarpeelliselta joskus uskoutua, yleensä vaan vaietaan omankin hienouden tähden.

"Totta kai puhutaan" merkitsee usein sitä että myös itse joutuu kohtaamaan samaa.

Vierailija
20/43 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisihan sitä toki itsekin heittäytyä vain palveltavaksi jos ei olisi tosissaan suhteen kanssa mutta en minä siitä itselleni saa mitään. Mutta olisiko se sitten parempi?  Ehkä olen yliyrittänyt. ap