Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

21-vuotias tyttäreni on raskaana 13 vuotta vanhemmalle miehelle

Vierailija
02.03.2018 |

Ovat seurustelleet vasta noin vuoden ja raskaus oli vahinko. Molemmille kuulemma on selvää, että lapsi pidetään.

Tyttö on ihan liian nuori aikuistumaan ja perustamaan perheen. Korkeakouluopinnotkin ihan alussa vasta.

Ei olisi pitänyt hyväksyä seurustelua noin paljon vanhemman miehen kanssa, arvasin että näin siinä sitten käy.

Mies on varmaan jotenkin manipuloinut tytön luulemaan että haluaa lapsen. Mitä ihmettä oikein teen?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulun voi suorittaa loppuun lapsesta huolimatta, tiesitkös, että nykypäivän äideillä on perheen lisäksi myös urat!

Vierailija
2/11 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta näiden provojen suoltaminen ja käy vaikka ulkona happihyppelyllä, Ritva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mitään. Parempi saada lapsi nuorena kuin vanhana. Sitten kun valmistuu, pääsee paremmin uraputkeen, kun lapsi jo tehtynä eikä painetta rakentaa uraa ja saada lapsia samanaikaisesti.

Miehen vaihtaa todennäköisesti jossain vaiheessa nuorempaan, mutta sehän on vain elämää. 

Vierailija
4/11 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea. 😍 Opiskeluja voi jatkaa lapsen syntymän jälkeen, nykyään myös mies voisi hoitaa vauvaa kotona, vanhempi mies varmasti ottaa myös vauvasta enemmän vastuuta 😊

Vierailija
5/11 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikis se vaan porskuttaa😄

Vierailija
6/11 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolololoooooooooo

Vierailija
7/11 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hommasit itse lapsen, jos noin paljon vastustat tyttäresi äidiksi tulemista? Tyttö on jo täysikäinen ja saa tehdä mitä haluaa. Jos et tätä halunnut, niin katse peiliin - olet totaalisen epäonnistunut tyttäresi kasvatuksessa, kun kerran tytär toimii eri tavoin kuin mitä oot häneltä odottanut. Anna tyttären nyt elää omaa elämäänsä ja keskity nyt vain omaasi.

Vierailija
8/11 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuli mummi vuosi sitten ja olen 41 vuotias. Mieheni naureskelee, kun ollaan mummi ja vaari ja ikää 41v. Aluksi olin vastaan koko raskautta jne, mutta samalla kun lässytin, niin mieheni sanoin että oltiin samanikäsiä itse, kun tuo tyttö syntyi. Minulle on edelleen outoa koko tilanne, kun taas mieheni on innoissaan ja ostelee kaikenlaista sille lapselle, mikä on siis vaan hyvä asia. Olen iloinen tietenkin, mutta jotenki en ole osannut vielä asennoitua. Mieheni kun on talvilomalla, niin on lapsenlapsen kanssa ulkoillu, että tytär saa nukkua ja kerätä voimia. On hienoa nähdä että mies on hullaantunut siitä pojasta ja tykkää viettää aikaa.

Vierailija
9/11 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. No mitä sitten? 21-v on jo aikuinen. Kylläpä holhoat vielä noin vanhaa. Päästä irti.

Vierailija
10/11 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä siitä lapsesta kasvaa isona yhtä terhakka trolli.

Vierailija
11/11 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikis se vaan porskuttaa😄

Ihmismieli on hauras. Niin hauras.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä