Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harkitsen kännien vetämistä siivouksen aikana, kannattaako?

Vierailija
02.03.2018 |

Siis sellaiset pienet sievät 😉. Eka kertaa. Kannattaako tuollainen, juon todella harvoin.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran kävi niin että heräsin sohvalta. Ensimmäinen kerta kun olen sammunut. Sohvakin oli vaihtanut paikkaa. Asunto suorastaan kiilsi puhtautta. Muistan vielä ihan hyvin sen kun moppasin. Sitten alkaa olla hämärän peitossa. Oikeasti hämmästelin siivouksen perusteelisuuta. Ei mitään muistikuvaa sälekaihtimien putsaamisesta.

Toinen mikä jää yleensä pintapuolimiseen siistimiseen oli uuni. Sitä olisi voinut luulla uudeksi. Ei tahran tahraa ja ritiläkin näytti ettei sitä ole ikinä käytetty. Sokeripaloja oli kadonnut niin paljon että niillä sen olin hionut.

Sitä teoriaa tuki sormien päät, jossain hommassa ne oli kuluneet.

Oikein tyytyväisenä itseeni keitin aamukahvit. Leipiä rupesin tekemään niin jääkaapista löytyi vati jossa pesurätti. Ei paha mutta huvitti sillä hetkellä.

Ja mä luulin olevani kova muija kun viimeksi olin kännipäissäni pessyt kaikki seinät (miksi, kuka tietää). Sä oot mun idoli.

Vierailija
22/24 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen. Siivous on silloin paljon mukavampaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista, nyt olisi mietinnässä vielä mitähän ihmettä sitä joisi. Pidän kaljasta

punkusta ja kuoharista, valkkari kiinnostaa (en tiedä hyvää). Myös viinakset kiinnostaa. Ei vaan viittis perseitä eikä eri lajeja vetää. Ap

Vierailija
24/24 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä idea. Siivous varmaan olisi hauskempaa pienehkössä sievässä. Ainakin itse kokatun pitkän viini-illallisen sujuu astioiden tiskaus aivan heittämällä (suosittelen, seuraavana päivänä ei taatusti huvita). Varovainen pitää olla siivouksessa ettei hajota tai naarmuta mitään, tai putoa tikkailta jos pyyhkii pölyjä jostain korkealta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi