Miten ilmaista ulkonäkötoiveet deittiprofiilissa?
Luonnostelen profiilia deittipalveluun ja mietin miten ilmaista ulkonäkötoiveet. Minulla ei ole mitään suuria ulkoisia kriteereitä sillä jos persoonat kohtaa melkein mikä vain näyttää hyvältä. Mutta luulen, etten pääsisi kumppanin huomattavasta ylipainosta yli millään. Miten ilmaista asia ystävällisesti profiilissa? En ihan oikeasti pidä itseäni pinnallisena sikana, mutta en usko voivani viehättyä huomattavasti ylipainoisesta treffikumppanista. Mitä sanamuotoja kannattaisi käyttää?
Paskamyrskyä odotellessa.
Kommentit (30)
Yleensähän tuo ilmaistaan jotenkin "pidät itsestäsi huolta ja olet urheilullinen" tms.
"toivon sinun olevan sopusuhtainen" ?
Hmm..kuvat ei välttämättä paljasta..jos sopiva kuvakulma.
Määrittele painorajat, hyvä mies.
Kerro ensin oma pituutesi ja painosi. Lisää edelliseen senttejä ja vähennä jälkimmäisestä reilusti kiloja. Pidä lippalakkia, jos olet kaljuuntunut. Valehtele ikäsi 20-35 vuotta nuoremmaksi, koska uskot olevasi nuorekas ja hyvännäköinen.
Naisten painon pitää ehdottomasti alkaa viitosella, vaikka pituutta olisi 190 senttiä.
Oma paino voi oikeasti olla kolmenumeroinen, vaikka kuva ei mahtuisi peiliin.
Ilo oli kokonaan minun puolellani.
Toivottavasti itsekin olet normaalipainossa. Nimittäin treffipalstoilla on aika paljon lihavia miehiä ja naisia, jotka toivovat kumppanilta hoikkuutta/urheilullisuutta.
Olen ollut kaksilla treffeillä, jossa miehen kriteereihin on kuulunut urheilullisuus. Kun olen paikalle saapunut on mies ollut jotain ihan muuta, kuin urheilullinen. Ei sitä naamakuvista pysty kovin helposti arvoimaan.
Mitä muuta ajattelit kirjoittaa ja miten kerrot itsestäsi? Jos etsit ystävää lenkkipolulle ja Lapin vaelluksille, niin eiköhän siinä karise ylipainoiset tyypit. Jos taas itse olet sohvaperuna, niin tuskinpa löytyy kovin montaa laihaa sohvaperunaa.
Kirjoita että kultainen kolmio= pitkä, komea ja tumma
Ei mitenkään vaikuttamalta nirsolta ja törpöltä. Mutta kuuluttelu terveisiin elämäntapoihin tai hikilajien harrastukseen voi karsia ylipainoisia, ei toki välttämättä jos toinen on vasta aloittanut elämäntaparemontin.
Voit ilmaista myös treffitoiveen tavata salilla, lenkillä tms. liikunnan parissa. Tämä karsii ainakin sunnuntailiikkujia pois, koska vähemmän liikkuvista on ajatus hikisenä tapaamisesta epämukava, kun taas liikkujien mielestä hiki kuuluu asiaan.
Itse harrastan liikuntaa mutta en silti olehoikka.
Mulla on yks frendi (n) joka on n 20 kg ylipainoinen..vaikka ratsastaa (hepalla), lenkkeilee usean kerran viikossa, käy vesijumpassa, käy lapissa patikkaretkillä. Siinä urheilullinen läski. Toki kiinteemmässä kuosissa kuin sohvis-läskit.
Laitat siihen vatsanympäryksen. Avioehtoon sitten sama.
Vierailija kirjoitti:
Olen kiinnostunut hoikista tai normaalipainoisista miehistä, joten pyydän, ettei 66 prosenttia suomalaismiehistä ota minuun yhteyttä.
Ole hyvä.
Mene muualle jankkaamaan.
Tutkimuksissa on yleisesti havaittu, että positiivisuus ilmoituksessa on aina parempi, kriteerit kannattaa ilmaista sen kautta. Eli joku "etsin urheilullista ja rentoa kumppania, jonka kainalossa makoilla yhteisen lenkin jälkeen" mieluummin kuin "en ole kiinnostunut lihavista enkä nipottajista".
Jos et halua urheilullista kumppania, vaan juttu on nimenomaan normaalipaino, se on vaikeampi ilmaista. Yksi taktiikka voisi olla ihan vain se, että et mainitse ilmoituksessa, mutta kuvien perusteella jätät menemättä pullukoiden kanssa, ja jos treffeillä huomaat että joku on liian iso, et vaan mene seuraaville treffeille.
Eihän ekat treffit ole sitoumus alkaa deittailla.
Älä laita ulkonäkötoiveita, olet sen jälkeen huono ihminen. Ainakin palstamammojen mielestä.
Ehdottamasi paskamyskyä odotellessa on ihan käypänen ilmaus.
Vierailija kirjoitti:
Yleensähän tuo ilmaistaan jotenkin "pidät itsestäsi huolta ja olet urheilullinen" tms.
Tätäkään ei kannata tehdä jos ei halua menettää yhteydenottoja/vastauksia asiasta mainitsemisen takia.
Ei kannata yrittää urheilullisuuden kautta ilmaista, jos oikeasti ei ole väliä miten se on aikaansaatu, kunhan on hoikka.
Minä olen semmoinen ei-urheileva hoikka. Jos ilmoituksessa haetaan urheilullista naista, jätän väliin.
Joku "itsestä huolta pitävä" olisi jo ihan ok.
Toi on kyllä vaikee, koska kiertoilmaisut voi päteä myös ylipainoisen kohdalla ja sekin riippuu ihmisestä mikä on kenenkin mielestä hoikka.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitenkään vaikuttamalta nirsolta ja törpöltä. Mutta kuuluttelu terveisiin elämäntapoihin tai hikilajien harrastukseen voi karsia ylipainoisia, ei toki välttämättä jos toinen on vasta aloittanut elämäntaparemontin.
Voit ilmaista myös treffitoiveen tavata salilla, lenkillä tms. liikunnan parissa. Tämä karsii ainakin sunnuntailiikkujia pois, koska vähemmän liikkuvista on ajatus hikisenä tapaamisesta epämukava, kun taas liikkujien mielestä hiki kuuluu asiaan.
Itse harrastan liikuntaa mutta en silti olehoikka.
Harrastaako ap edes liikuntaa tai tavallista terveellisempää elämäntapaa? Jos lähtee vain sellaisia hakemaan olematta itse karsiutuu lopulta heidän listataan itse pois.
Vierailija kirjoitti:
Mitä muuta ajattelit kirjoittaa ja miten kerrot itsestäsi? Jos etsit ystävää lenkkipolulle ja Lapin vaelluksille, niin eiköhän siinä karise ylipainoiset tyypit. Jos taas itse olet sohvaperuna, niin tuskinpa löytyy kovin montaa laihaa sohvaperunaa.
Ei karise.
t. urheilullinen läski
Vierailija kirjoitti:
Minä en pidä itsestäni huolta enkä ole urheilullinen. Olen laiha. Jättäisin siis vastaamatta aplle joka vain toivoi ettei toinen ole läski.
Ei tuollaista asiaa kannata eikä tarvitse laittaa profiiliin. Näethän muiden kuvista, onko heillä liikapainoa vai ei.