Pliide ei mitään miehiä korkkareissa Saaran taustatanssijoiksi viisuihin!
Nää femme-miehet on niinku jo NIIN nähty jo Madden aikoina vuosii sitte. Ettex tajuu Saaran taustajoukot.
Kommentit (5)
Joo, läskejä persuja hyllymään taustalle ilman paitaa. Koko kansa edustettuna.
Vaikka euroviisut onkin homojen juhla, niin ei siihen tarvita sitä leimaa lätkästä ja vielä painottaa, että nyt ollaan homojen juhlissa! - ihan lesbona vieläpä.
Saara yrittää liikaa olla queen ja siihen asemaan ei päästä itse pyrkimällä, vaan siihen valitaan.
Saaran videot olivat jo överit homosuitsutuksessa, joten toivottavasti todellakaan yhtäkään korkkarijätkää tule heilumaan lavalle. Voi myötähäpeä.
Vierailija kirjoitti:
Joo, läskejä persuja hyllymään taustalle ilman paitaa. Koko kansa edustettuna.
Vaikka niin koska sitten saattaisin huumorimielessä katsoa euroviisuja. Lapsesta asti niissä on mielestäni ollut vain huonoja tai tylsiä veisuja. Aikuisena olen pyrkinyt välttämään näkemästä niitä. Liian usein kuitenkin jonkun takia olen joutunut niitä katsomaan.
Ainoa poikkeus kun leluhevi porukka kissin kopio yllättäen voitti viisut. Muuten olen sitä mieltä että parasta antia viisuissa on naisten mahdollisimman paljastavat asut. Niitä surkeita veisuja ei edes onneksi muista kahta sekunttia esityksen jälkeen.
Ei Euroviisut ole mikään homojen oma juhla
Wannabee -teinikö se siellä kirjoittelee. Mamma vuosimallia 1971?