Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies on vihainen koska olen sairas

Vierailija
02.03.2018 |

Tiuskii, kiukuttelee ja paiskoo tavaroita koska olen toista päivää influenssan kourissa. Olen jaksamisen mukaan yrittänyt siivota ja laittaa ruokaa.
Ymmärtääkö joku syytä, sillä minä en?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa yhtä mukavalta kuin täällä!

Olen myös yli 39 kuumeessa ja vatsataudissa, isäntä oli päättänyt pyytää lauman kavereitaan saunomaan ja istumaan iltaa. mukava tässä sitten käydä vessassa huutooksentamassa kun kymmenen ukkoa pyörii pitkin taloa

Vierailija
42/45 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso vain, ettei raajasi katkea tms. Hän voi vihata heikkouttasi niin, että potkii rapuista alas (tositarina uutisista).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku nainen voi oikeasti olla noin tyhmä?

Vierailija
44/45 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten joku nainen voi oikeasti olla noin tyhmä?

Ei miehelle alistuminen ole aina tyhmyyttä, osalla saattaa olla ihan lapsuudenkodista opittu tapa tai sitten alistajamiehen tuhoama itsetunto.

Vierailija
45/45 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sama juttu. Olen flunssassa ja mies turhautunut ja vihainen, kun en jaksa juosta lasten perässä, enkä tehdä mitään kovin raskasta. Pyykkiä olen pessyt ja vähän siivoillut. Miestä asia ärsyttää, kun ei pysty tekemään omia juttujaan, kun pitää vahtia lapsia. Mutta kun mies on kipeä, niin hän saa sairastaa, eikä tarvitse tehdä yhtään mitään. En voi ymmärtää, miksi mies toimii noin??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi