mä en kestä tota viiltäjä ohjelmaa enää..
Kommentit (8)
Maailma kaikkia hulluja täys ja sit tollasta näytetään... Olkoonkin kuinka vaan " vaan" tv-ohjelma ja fiktiivinen, mutta silti! HYI HITTO!
oli pakko kattoa muualla ku se toinen alko katkoon penistä ja toinen kättä. Miten siinä kävi, ne vissiin sai ainaki sen yhden hullun äijän tapettua?
Ei ollu noin väkivaltainen kun seurasin sitä.
nyt en ole enää pitkään aikaan katsonut kun tuleekin niin myöhään ja on muuttunut aivan oudoksi kauhistukseksi!!!
Ohimennen olen sitä vilkaissut, mutta kunnolla en ole enää jaksoja katsonut.
ja sen sisko, " kumppani" , on se kyttä.
voi helvata.. oli kyllä sika-raaka jakso, hyi helv..
miksähän sillä vauvalla muuten on? jäi vaivaamaan.. varmaanjotenkin pahasti vammainen tai jotain.. kun otti sen ukonkin takas..
mitä viiltäjäohjelmaa?????