Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Anteeksipyyntökin voi olla ns. "retorinen".

Vierailija
02.03.2018 |

.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän se voi..

Vierailija
2/22 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni suosikki on "Olen pahoillani että susta tuntuu siltä" tai joku muunnelma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sori, jos mahdollisesti olen jotakuta jossakin loukannut."

Vierailija
4/22 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siskoni suosikki on "Olen pahoillani että susta tuntuu siltä" tai joku muunnelma.

Et ole mun siskoni sitte..

ap

Vierailija
5/22 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan se opitaan pienenä lapsena. Kun joku kiusaa toista, hänet pakotetaan pyytämään anteeksi, ei se oikeasti sydämestään tarkoita sitä.

Vierailija
6/22 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suorastaan v*ttuilua! :D

Vierailija
7/22 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johan se opitaan pienenä lapsena. Kun joku kiusaa toista, hänet pakotetaan pyytämään anteeksi, ei se oikeasti sydämestään tarkoita sitä.

Tai lapsena on oppinut, että virheiden myöntäminen on hirveä heikkous, ja erehdyksen paljastumisesta on aina seurannut kohtuuton rangaistus ja halveksunta.

Vierailija
8/22 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä pyysin anteeksi kiusaajaltani! :) Se ei tajunnut, että v*ttuilin TAI narsistina käytti tilaisuuden hyväkseen esittää itse uhria! :'D Joo häntähän onkin loukatu,mut melkein ajettiin kuolemaan..

ap

Vierailija
9/22 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tai jos joku vaatii jostain julkista anteeksipyyntöä, ja joku toinen siihen sitten kiristettynä suostuu. Silläkään ei ole mitään tekemistä todellisen anteeksi pyytämisen tai antamisen kanssa, vaan se on vain yksi tapa nöyryyttää ja päästä näyttämään kaapin paikka.

Vierailija
10/22 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillätavoin sain myös paljastettua sen, kuka musta törkyä ja valheita kirjoitteli. ;)

ap

Vierailija
11/22 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin tai jos joku vaatii jostain julkista anteeksipyyntöä, ja joku toinen siihen sitten kiristettynä suostuu. Silläkään ei ole mitään tekemistä todellisen anteeksi pyytämisen tai antamisen kanssa, vaan se on vain yksi tapa nöyryyttää ja päästä näyttämään kaapin paikka.

Miten ketään voi pakottaa tuollaiseen? Itse en suostuis. Siksi herätänkin vihaa monissa, kun tiedän ihmisarvoni.

ap

Vierailija
12/22 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en odota mitään julkista anteeksipyyntöä, koska senhän olis voinut kirjoittaa ihan kukatahansa ja voi olla jollekin ihan toisellekin. Yksityistä anteeksi pyyntöä en kaipaa. Ei sellaisia kai voi koskaan anteeksi antaa. Etkä sä edes ymmärrä vieläkään tekojes (sanojes) seurauksia..

Vihaa en kuitenkaan, koska se on kuluttava tunne.

ap

Vierailija
13/22 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimesi on kätketty viimeiseen kappaleeseen. Löydät sen sieltä kyllä. Kunnioitan netti-etikettiä.

ap

Vierailija
14/22 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Case closed.

ap

Vierailija
15/22 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampaiden välistä hiljainen kuiskaus, ei siihenkään kaikki pysty.

Vierailija
16/22 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin viimeiseen kappaleeseen viittaat ap?

Vierailija
17/22 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin viimeiseen kappaleeseen viittaat ap?

"Itse en odota mitään julkista anteeksipyyntöä, koska senhän olis voinut kirjoittaa ihan kukatahansa ja voi olla jollekin ihan toisellekin. Yksityistä anteeksi pyyntöä en kaipaa. Ei sellaisia kai voi koskaan anteeksi antaa. Etkä sä edes ymmärrä vieläkään tekojes (sanojes) seurauksia..

Vihaa en kuitenkaan, koska se on kuluttava tunne.

ap"

Vierailija
18/22 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi herran tähden ap. Tietääkö se ihminen edes mitä on aiheuttanut? Etkö voisi ilmaista sen hänelle, jos on niin tyhmä ettei tajua. Näytät kuitenkin kantavan kaunaa vieläkin.

Vierailija
19/22 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieshenkilö kyseessä! Ja psykopaatti pitää olla, jos ei itse muka tajua miten loukkasija haavoitti. Tänäoäivänä olen vahvempi, enkä välittäisi, mutta hän tiesi, että olin heikoilla. (Itseasiassa hänen itsensä netti mustmaalaamisen takia.) Ja silti hän iski mulle puukon selkään.

En enää ole niin kaunainenkaan, mutta maineeni on osin pilalla ja itsetuntoni vieläkin vähän heikko, niin haluaisin vaan että hän ymmärtäisi, ettei kenellekään ole lupaa noin tehdä. Siitä voi joutua maksamaankin.

ap

Vierailija
20/22 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmähän tuon täytyy olla. Kuitenkin mua paljon vanhempikin, että sinänsä huvittavaa.. En ota kantaa nimi arvailuihin. Hän itse tietää nimensä ja osaa sen tuolta poimia..

ap