Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä teette TÄNÄÄN? :)

Vierailija
02.03.2018 |

Kertokeehan!

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen käymään naapurimiehen luona saunassa.

Vierailija
22/25 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vähän tylsähkö perjantai tulossa. Tulin juuri tervetyskeskusesta ja siinä olikin päivän ainoa meno. Ajattelin päivän mittaan vähän siivoilla. Miehen eilen tekemää lasagnea on vielä, joten ei edes tarvitse kokkailla. Mies tosiaan töiden jälkeen aikoi käydä kotona vaan syömässä ja lähtee sitten illaksi kavereidensa kanssa illanviettoon ja yöhön taatusti menee. "Lomanaloittajaiset" pelailun merkeissä.:D Ehdotti, että lähtisin mukaan, mutten viitsi mennä katselemaan kun toiset pelaa lautapelejä. Se on heidän harrastuksensa, ei minun. Kyse siis kaikenlaisista muutaman tunnin kestävistä fantasiatyylisistä peleistä yms. Minä ajattelinkin sitten oikein netflix-mässäillä. Sleepy Hollow oli saanut uuden kauden, joten voisi katsella sitä niin pitkälle kuin jaksaa. Ja tuleehan tänään telkkarista muutakin. Ja jos ottaisi jokusen olusen.

Toisaalta nyt tuon kirjotettuani, ei mulla nyt niin tylsä ilta ole tulossa.:) Yksi suosikkisarjoista tuoreine jaksoineen, olutta, ei kokkausvuoroa.^^ Me very happy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen koko aamupäivän tehnyt ruokia ja kohta lähdetään tyttären kanssa kirpparikierrokselle.

Vierailija
24/25 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoan, kastelen kukat, käärin puhtaat pyykit kaappiin, teen meille illaksi pitsaa. Päivän päätteeksi saunaan. Pitää myös pakata, meillä alkaa talviloma ja huomenna suunnataan viikoksi etelän lämpöön.

Vierailija
25/25 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokkaan päivälliseksi siskonmakkarakeittoa, sämpylöitä ja jälkkäriksi pannukakkua. Menen illaksi töihin. Sitä ennen käyn vielä kaupassa, raivaan kodinhoitohuonetta, etsin taimikasvatusvälineitä ja jos ehdin, laitan tomaatin ja purjonsiemenet multaan.