Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Penkooko mieheni henkilökohtaisia tavaroitani?

Vierailija
02.03.2018 |

Alkanut puhumaan siihen suuntaan että tietäisi asioista enemmänkin. Olen kertonut, että olen ollut työsuhteessa muutamia kertoja (plus kesätyöt) elämäni aikana. Työttömyydestäni en ole juurikaan puhunut, mutta olen kyllä kokenut pari pitempää työttömyysjaksoa. Mutta koskaan en peittele tai valehtele, joskaan en kerro yksityiskohtaisesti. Nyt mies riidan yhteyksissä sanoo että olen ollut lusmu, kun en ole juurikaan töissä viihtynyt ja jotain vikaa kun en ole saanut pitempiaikaista työtä. Ja ei ole koskaan kysynyt missä olen ollut töissä tai minkä aikaa. Tietää kyllä jutuistani että olen ollut esim. vaateliikkeessä ja kahvilassa töissä. Ja toki nykyisen työpaikkani kun ollaan oltu yhdessä. Mulla on kaapissa työtodistukset yms. Asutaan yhdessä ja on tietysti täällä välillä yksinkin. Mies ei ole koskaan ollut työttömänä mutta itse olin työtön kun tavattiin mutta kelpasin silti.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ne työtodistukset sun muut ovat niin yksityisiä? Meillä kaikki paperit ovat kaapissa, ihan molempien ulottuvilla.

Se on sitten eri juttu, onko muilla tuo mies mikään helmi, jos sinua lusmuksi haukkuu.

Vierailija
2/16 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä asuvilla ei ole henkilökohtaisia tavaroita. Mikäli jotain niin salaista on, tulee se laittaa lukkojen taakse.

Mitä jos miehesi vaan pitää sinua laiskana lusmuna ilman työtodistusten näkemistäkkn?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä yksityistä tommosissa on? Jos mulla ois mies, sais vapaasti penkoa kaiken läpi.

Vierailija
4/16 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteinen koti, yhteinen kaappi...

Vierailija
5/16 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiskana ei pidä kun oon tosi touhukas. Herään ennen häntä, teen paljon kotitöitä, käyn kaupassa, teen ruokaa, käyn lenkillä ja kuntosalilla yms. Katson telkkaria noin tunnin päivässä. Mies taas tykkää vaan maata/ nukkua, katsoa töllöä, eikä harrasta liikuntaa tai muutakaan, paitsi välillä soittaa kitaraa. Ap

Vierailija
6/16 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovinkaan terveellä suhde ei vaikuta penkki mies tavaroita tai ei joita et halua hänelle paljastaa. Salailu tuhoaa kyllä suhdetta ja johtaa helposti siihen että toinen haluaa tietää mitä ja miksi toinen salaa asioita. Yhtä varmasti suhteen tuhoaa myös epäkunnioittavaa ja arvostuksen puute.

Vierailija
7/16 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdessä asuvilla ei ole henkilökohtaisia tavaroita. Mikäli jotain niin salaista on, tulee se laittaa lukkojen taakse.

Erikoinen käsitys. Kyllä meillä molemmilla on ainakin omat työhuoneemme, omat tietokoneet, omat työtietokoneet ja omat paperit sun muut. Me olemme erillisiä ihmisiä, emme jokin kaiken jakava symbioosissa elävä yksikkö. Se ei tarkoita, että olisi jotain salattavaa tai olisi ikinä edes kielletty penkomasta, mutta olisihan se todella outoa jos mies tutkisi vaikka omia muistiinpanojani tai sivuhistoriaani tai lukisi päiväkirjaani. Kuka edes haluaa tehdä tuollaista kun voi vain kysyä?

Vierailija
8/16 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mieleesi tullut, että riitojen aikana mies saattaa kiukkuisena sanoa asioita miettimättä, mutta ei kuitenkaan tarkoita niitä? Helposti tulee tuollainenkin varmaan sanottua, ihan vain kun olet työtön. Ei se tarkoita, että olisi penkonut tavaroitasi ja tietäisi oikeasti, että työsuhteet eivät ole olleet pitkiä.

Vierailija
9/16 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laiskana ei pidä kun oon tosi touhukas. Herään ennen häntä, teen paljon kotitöitä, käyn kaupassa, teen ruokaa, käyn lenkillä ja kuntosalilla yms. Katson telkkaria noin tunnin päivässä. Mies taas tykkää vaan maata/ nukkua, katsoa töllöä, eikä harrasta liikuntaa tai muutakaan, paitsi välillä soittaa kitaraa. Ap

Tuon perusteella onnistuit saamaan mulkeron mieheksi :(

Vierailija
10/16 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erikoinen käsitys. Kyllä meillä molemmilla on ainakin omat työhuoneemme, omat tietokoneet, omat työtietokoneet ja omat paperit sun muut. Me olemme erillisiä ihmisiä, emme jokin kaiken jakava symbioosissa elävä yksikkö. Se ei tarkoita, että olisi jotain salattavaa tai olisi ikinä edes kielletty penkomasta, mutta olisihan se todella outoa jos mies tutkisi vaikka omia muistiinpanojani tai sivuhistoriaani tai lukisi päiväkirjaani. Kuka edes haluaa tehdä tuollaista kun voi vain kysyä?

Just näin.

Omituisen rajatonta porukkaa täällä.

Kyllä meillä on molemmilla omat reviirimme jonne ei noin vain mennä. Olemme naimisissa, ja mitään dramaattista salattavaa ei ole, mutta kumpikin tietää missä itse loppuu ja toinen alkaa.

Tiukassa symbioosissa eläminen ei ole tervettä. Ihmisellä on saatava olla oma tila, josta päättää saako sinne tulla vai ei.  Kauheaa jos ei voi toiseen luottaa niin ettei ole tarvetta penkoa ja nuuskia. Se ei ole terve suhde. 

Jos mieheni jättää kännykän pöydälle tai netin auki, ei tule mieleenkään mennä työntämään nenääni sinne! Eikä hänenkään puoleltaan. Toista on kunnioitettava ja toisen yksityisyyttä on kunnioitettava. Täytyy olla hyvin epävarma sen jolla on tarve tonkia toisen asioita.

Vierailija
11/16 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteistaloudessakaan ei sovi penkoa toisten asiapapereita kysymättä, junttipiirre.

Vierailija
12/16 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos miehesi vaan pitää sinua laiskana lusmuna ilman työtodistusten näkemistäkkn?

Vierailija
13/16 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa. Jos haluaa tietää niin voi kysyä saanko katsoa toisen työtodistuksia. MIten sattuukin niin, että sinun poissaollessasi käy kaapilla? Yhdessä asuminen eikä edes avioliitto ei tarkoita sitä, että voi laavata papereita toisen poissaollessa. 

Vierailija
14/16 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhteistaloudessakaan ei sovi penkoa toisten asiapapereita kysymättä, junttipiirre.

Tämä!

Vierailija
15/16 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No munko se pitäis tietää?

Vierailija
16/16 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen tavaraa ei parane tonkia ilman lupaa.