Onko nykyään enää normaaleja, jalat maassa naisia jotka arvostaa ihmisiä, ei sitä mitä ihmisillä on?
Eli elämässä ei ole tärkeintä että naama, koti ja koko perhe pitää näyttää siltä että kehtaa laittaa facebookiin tai instaan? Olen ihan komea kivasti toimeentuleva kaveri mutta on suuri turn off jos nuo on ne elämän tärkeimmät asiat. Oon 37 ja olkoon nainen sitten nuori tai samanikäinen niin tuollainen ärsyttää. Ei kaiken tarvitse olla kultaa ja timantteja että voi esitellä. Tämän vuoksi luulen etten ikinä löydä ketään enää. Exäni oli normaali jos nyt voi niin sanoa, eikä uskoisi päällepäin kun on niin kaunis. Näyttää just face insta ihmiseltä muttei ole.
No, kai mulla sit vaan rima on noussut hänen myötä niin korkealle. Ihan normaalit naiset on ihania. Tuntuu vaan olevan kiven alla.
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Vain suurin osa.
Miten ap edes voisi nähdä tämän suurimman osan joka on hiljaa siellä somessa kun se on ilmeisesti ainut paikka jossa hän itse arvioi muita.
Vierailija kirjoitti:
Miksi exäsi on ex, jos hän kerran edusti juuri täydellistä naista?
Kaatui ihan normaaleihin juttuihin. Vaikka kaksi täydellistäkin ihmistä laitetaan yhteen, ei se välttämättä kestä. Tunteet vain hiipui ajan kanssa. Sovussa erottiin.
Ap
Ei ole.
Tältä palstalta olen oppinut, että himoan miehessä rahaa! Ryöstän omaisuuden, ja häivyn.
Niin me suomalaiset naiset teemme. Älä luota meihin.
Vierailija kirjoitti:
Eli sinä välität kumppanisi naamasta = pitää olla kaunis, mutta sinun naamaasi ei saa arvostella :D
Miksi on niin suuri asia jos tykkää kauniista naisista? Niin miehet kuin naiset haluaa puolison jota ns kestää katsellakin. Mitä väärää siinä on? Kyse on nyt kuitenkin luonteesta, asenteista, arvoista. Niitä on kauniillakin.
Oletko katkera suomivalas?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain suurin osa.
Miten ap edes voisi nähdä tämän suurimman osan joka on hiljaa siellä somessa kun se on ilmeisesti ainut paikka jossa hän itse arvioi muita.
Kyllä mä liikun ihan päivittäin ihmisten ilmoilla:)
Ap
Miehet nykyään narisee joka asiasta ja vaativat naiselta älyttömyyksiä eli ovat niin rasittavia neitejä, etten enää käy treffeillä enkä ota miestä.
Perisuomalaista miestä ei ole enää olemassakaan. MIehistä on tullut pinnallisia ulisijoita jotka urheilee ja valittaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole.
Tältä palstalta olen oppinut, että himoan miehessä rahaa! Ryöstän omaisuuden, ja häivyn.
Niin me suomalaiset naiset teemme. Älä luota meihin.
Kiitos tästä :D tällainen kuva mulle on tullutkin. Mut en tienaa sataatonnia vuodessa tai viitsi hakea liikaa lainaa, 200000 taloon ja 50000 autoon näyttääkseni rikkaalta. Olen mitä olen, oma itseni.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaatui ihan normaaleihin juttuihin. Vaikka kaksi täydellistäkin ihmistä laitetaan yhteen, ei se välttämättä kestä. Tunteet vain hiipui ajan kanssa. Sovussa erottiin.
Ap
Täydellisiä oltiin ja tunteet hiipui.... just joo.
Älä puhu soopaa.
Avioliitto on yhteinen yritys ja tahtotila. Sitä ruokitaan rakkauden teoilla ja kunnioituksella. Edellytyksenä on, että kumpikin käyttäytyy toista kohtaan niin, että rakkaus vahvistuu.
Ei se rakkaus omia aikojaan mihinkään hiivu.
Jaaha en ole ikinä ajatellut että niille somekiiltokuville ne asiat olisi kaikkein tärkeimpiä mitä siellä hehkuttaa vaan ovat ylpeitä niistä. Ja ettei niitä ainakaan kiinnosta mitä muilla on vaan mitä itse ovat saaneet.
Vierailija kirjoitti:
Jaaha en ole ikinä ajatellut että niille somekiiltokuville ne asiat olisi kaikkein tärkeimpiä mitä siellä hehkuttaa vaan ovat ylpeitä niistä. Ja ettei niitä ainakaan kiinnosta mitä muilla on vaan mitä itse ovat saaneet.
Mutta se ei ole Suomessa normaalia. Kel onni on se onnen piilottakoon.
Vierailija kirjoitti:
Miehet nykyään narisee joka asiasta ja vaativat naiselta älyttömyyksiä eli ovat niin rasittavia neitejä, etten enää käy treffeillä enkä ota miestä.
Perisuomalaista miestä ei ole enää olemassakaan. MIehistä on tullut pinnallisia ulisijoita jotka urheilee ja valittaa.
Oi kun pääsisikin treffeille. Kasvokkain tutustuminen on parhautta. Mut oon vähän ujo, en mee tosta vaan kysymään. Oo tutustunu naisiin tavallisissa tilanteissa. Esim. töissä, kaveripiireissä. Vähän tunnustellut siis ensin. Nykyään tuntuu et tarvitaan kovasti spontaaniutta. Mene ja tee siis. Siinä olen huono. Eli näkymätön, tiedän.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu. Me ollaan siellä tosielämässä, facen ja instan ulkopuolella.
Juuri näin. Me kivat ja normaalit naiset ollaan ihan muualla kuin esittelemässä omaa "täydellisyyttämme" somessa.
Kyllä tervejärkisiä ja kivoja naisia on vaikka miten paljon, älä ap luule että kaikki ovat niitä pinnallisia roolin vetäjiä ja materialisteja, ei oikeat naiset ole sellasia.
Huoh...mistä teidät löytää? Itsekin olen vähän näkymätön. Nykyään on kovaa valuuttaa että tule nähdyksi, ei hyvä minulle:D
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Täydellisiä oltiin ja tunteet hiipui.... just joo.
Älä puhu soopaa.
Avioliitto on yhteinen yritys ja tahtotila. Sitä ruokitaan rakkauden teoilla ja kunnioituksella. Edellytyksenä on, että kumpikin käyttäytyy toista kohtaan niin, että rakkaus vahvistuu.Ei se rakkaus omia aikojaan mihinkään hiivu.
Onpa kaikki sinulle itsestään selvää. Oletko ollut koskaan edes parisuhteessa? Tuollaisiin väkisinmyytyihin itsestäänselvyyksiin sen saa taatusti kaatumaan. Erilaisuus tekee sen että ei ole mitään kaavaa.
Ap
Niin no, jos on kauneuden ohella muita tiukkoja vaatimuksia, voi hyvin olla ettei sellaista ihmistä itselle tule vastaan. Olisit voinut jo alkuun kirjoittaa että mistä saa puolison joka on kaunis, olisi ollut vähän erilainen viesti.
Kauneus lisännee monesti pinnallisuutta, koska pinnallisuudella silloin "pärjää" elämässä. Jos huomaa esim. sunkaltaisten ihmisten olevan kiinnostuneita nimenomaan ulkonäön takia, kaipa sitä silloin alkaa siihen kiinnittää huomiota itsekin :D
On vähän ristiriitaista kysellä vain "normaalin ihmisen" perään jos ulkonäöltä odottaa automaattisesti muuta... Mitä sulla siis on tarjota kauneuden vastapainoksi?
Jokseenkin samassa tilanteessa olevana miehenä ymmärrän huolesi. Se on ihan validi huoli.
Uskoisin että muutos lähtee tässäkin asiasta itsestä; Ainakin omalla kohdallani se on tarkoittanut sitä, että olen opetellut tykkäämään enemmän luonnonkauniista naapurintyttömäisistä naisista, kuin keinotekoisista duckface-kamerahoroista. Kyllä, naisen ulkoinen kauneus on edelleenkin minulle tärkeää, mutta sen ei tarvitse olla keinotekoista, tai että pitäisin naista jonain näyttelyesineenä.
Vastaavasti minulle on ihan ok, että nainen arvostaa tekojani ja että olen taloudellisesti stabiili ja turvallinen - tekemättä siitä kuitenkaan sen suurempaa numeroa. En halua että pitäisi esittää jotain kiiltokuvaelämää ja rikkaampaa kuin mitä oikeasti on.
Toisen ihmisen aito kohtaaminen on hyvä perusta parisuhteen luomiselle.
Eihän kuvailemasi normaali nainen ole normaali, jos sellaista ei kerran meinaa millään löytää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli elämässä ei ole tärkeintä että naama, koti ja koko perhe pitää näyttää siltä että kehtaa laittaa facebookiin tai instaan? Olen ihan komea kivasti toimeentuleva kaveri mutta on suuri turn off jos nuo on ne elämän tärkeimmät asiat. Oon 37 ja olkoon nainen sitten nuori tai samanikäinen niin tuollainen ärsyttää. Ei kaiken tarvitse olla kultaa ja timantteja että voi esitellä. Tämän vuoksi luulen etten ikinä löydä ketään enää. Exäni oli normaali jos nyt voi niin sanoa, eikä uskoisi päällepäin kun on niin kaunis. Näyttää just face insta ihmiseltä muttei ole.
No, kai mulla sit vaan rima on noussut hänen myötä niin korkealle. Ihan normaalit naiset on ihania. Tuntuu vaan olevan kiven alla.
Olet selvästi aivan liian korkeatasoinen mies pilattavaksi suomalaisen naisen kanssa. Ryhdy välittömästi etsimään naista vaikka Filippiineiltä. Takaan, ettet tule katumaan. Siellä naiset ovat ystävällisiä, iloisia, kauniita, perhekeskeisiä, normaalipainoisia, uskollisia, luotettavia, naisellisia ja yhden miehen kunniallisia naisia.
Minulla on todella kaunis ja 18v nuorempi vaimo ja lapsemmekin on aivan uskomattoman kaunis. Ensimmäistä kertaa elämässäni olen todella onnellisessa suhteessa ja rakkaus on syvää, sekä molemminpuoleista.
Eivätkä ole mitään noista, vaan rahan perässä juoksevia, teeskenteleviä ex-maksullisia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Tapasin oman mieheni vuosia sitten arkisessa tilanteessa. Hän oli erittäin komea ja hyväkäytöksinen joten ihmettelin (ja yhä ihmettelen joka päivä) että mitä hän minussa oikein näkee. Siskoni oli nimittäin mukana ja hän on hemaiseva kaunotar, minä ihan tavallinen. Yleensä miehet aina sivuuttavat minut ja puhuvat siskolleni. Siskoni on se kauniisti meikkaava, erittäin huoliteltu insta-nainen ja minä taas luonnonkaunis tavis jota et huomaa joukosta.
Tutustuimme ja pian kävi ilmi että tämä mies on varastotyöläinen. Hän asui hyvin vaatimattomasti ja ajoi hyvin vaatimattomalla autolla. Mitäpä tuosta, tiesin että hän on minun kultani ja ajattelin että hän tulee kyllä fiksuna miehenä menestymäänkin jos haluaa. Sitäpaitsi olin oikein hyvin menestynyt uranainen ja ajattelin että kyllä me pärjätään.
Muutimme pian rakastuneina yhteen ja aloin odottaa esikoistamme. Kävi ilmi että mieheni omistaa sen firman missä oli muka varastomiehenä. Hän ei ollut kertonut totuutta koska oli etsinyt vaimoa, hyväsydämistä kultaista ihmistä jonka kanssa perustaa perhe rakkaudesta ja viettää loppuelämä yhdessä. Nykyään elän kotirouvana kartanossa, ajan hienolla autolla ja nautin hemmotellusta elämästä.
On vaikeaa yhä ymmärtää mitä hän minussa näki ja tuntuu niin hämmentävältä kun hän kertoo miten on niin hienoa kun hänellä on vaimo josta voi olla ylpeä. Luulen että hän yhä näkee minut kuten sinä päivänä jona tavattiin ja lasten ja vuosien jälkeenkin olemme yhä rakastuneita.
Jos etsit muuta kuin insta naista niin mene muualle kuin tinderiin tai yökerhoon ja kun näet naisen joka hymyilee arkisessa tilanteessa ja tekee jonkin hyvän teon, kenties maksaa vanhuksen ostokset tai avaa toiselle oven niin pysähdy. Siinä on sinun elämäsi nainen ja onnen täyttämät vuodet edessäsi. Ja jos ulkonäkö on vaatimaton? Vie shoppailemaan ja meikkaajalle jos tämä on tärkeää. Ulkoinen kauneus saattaa rapistua, mutta sisäinen kauneus pysyy.