Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko nykyään enää normaaleja, jalat maassa naisia jotka arvostaa ihmisiä, ei sitä mitä ihmisillä on?

Vierailija
02.03.2018 |

Eli elämässä ei ole tärkeintä että naama, koti ja koko perhe pitää näyttää siltä että kehtaa laittaa facebookiin tai instaan? Olen ihan komea kivasti toimeentuleva kaveri mutta on suuri turn off jos nuo on ne elämän tärkeimmät asiat. Oon 37 ja olkoon nainen sitten nuori tai samanikäinen niin tuollainen ärsyttää. Ei kaiken tarvitse olla kultaa ja timantteja että voi esitellä. Tämän vuoksi luulen etten ikinä löydä ketään enää. Exäni oli normaali jos nyt voi niin sanoa, eikä uskoisi päällepäin kun on niin kaunis. Näyttää just face insta ihmiseltä muttei ole.

No, kai mulla sit vaan rima on noussut hänen myötä niin korkealle. Ihan normaalit naiset on ihania. Tuntuu vaan olevan kiven alla.

Kommentit (73)

Vierailija
1/73 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuu hakemaan mut kassalta.

Vierailija
2/73 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain suurin osa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/73 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä huomaat vain ne Naamakirjassa ja Instassa hehkuttavat naiset. Kuuluttamasi naiset ovat sinulle jostain syystä näkymättömiä. Olisiko peiliinkatsomisen paikka?

Vierailija
4/73 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostaa ihmisiä? Miksi ihmistä pitäisi arvostaa ilman, että katsoo hänen saavutuksiaan?

Vierailija
5/73 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole paljon hienompaa, jos ihmisillä "on jotain" kuin että ei ole?

Vierailija
6/73 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja millä lailla siis arvostit exääsi sillä, että hän on ihminen, etkä sillä, mitä hänellä on, kun piti mainita se, että hänellä oli hyvä ulkonäkö?

Vierailija
7/73 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuu hakemaan mut kassalta.

Kassat on kivoja, mut ootte silloin töissä kun teihin törmää ja asiakasjonoa perässä niin yritä nyt siinä:)

Ap

Vierailija
8/73 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä provoista huomaa, et mitä pitempi sepustus, niin sen enemmän niissä alkaa olla asioita, jotka sotivat toisiaan vastaan.

Vierailija
9/73 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Me ollaan siellä tosielämässä, facen ja instan ulkopuolella.

Vierailija
10/73 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellasella ihmisellähän just on jalat korkealla pilvissä joka ei huomioi realiteettejä.

Vierailija
11/73 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso ympärillesi kirjoitti:

Sinä huomaat vain ne Naamakirjassa ja Instassa hehkuttavat naiset. Kuuluttamasi naiset ovat sinulle jostain syystä näkymättömiä. Olisiko peiliinkatsomisen paikka?

Niitä siellä joo näkyy. Kyllä mä näkisin mutta taitavat olla piilossa niinkuin minäkin. Siinäpä se ongelmani. En kuitenkaan ole syrjäytynyt vaan taidan olla itsekin näkymätön.

Vierailija
12/73 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai on. Ei niitä pintaliitonaisia ole loppujen lopuksi kuin pieni vähemmistö, mutta tv-ohjelmien ja somen aikana on maalattu vaikutelma, että kaikki naiset (ja miehetkin) ovat pinnallisia idiootteja joilla vain mammona ja ulkonäkö merkitsevät ja huomiohuoraaminen. Pyh. Suomalaiset naiset on 94% normaaleja rehellisiä ja mukavia ihmisiä, eivät mitään ilkeitä harpyijoita.

Vierailija
13/73 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli elämässä ei ole tärkeintä että naama, koti ja koko perhe pitää näyttää siltä että kehtaa laittaa facebookiin tai instaan? Olen ihan komea kivasti toimeentuleva kaveri mutta on suuri turn off jos nuo on ne elämän tärkeimmät asiat. Oon 37 ja olkoon nainen sitten nuori tai samanikäinen niin tuollainen ärsyttää. Ei kaiken tarvitse olla kultaa ja timantteja että voi esitellä. Tämän vuoksi luulen etten ikinä löydä ketään enää. Exäni oli normaali jos nyt voi niin sanoa, eikä uskoisi päällepäin kun on niin kaunis. Näyttää just face insta ihmiseltä muttei ole.

No, kai mulla sit vaan rima on noussut hänen myötä niin korkealle. Ihan normaalit naiset on ihania. Tuntuu vaan olevan kiven alla.

Olet selvästi aivan liian korkeatasoinen mies pilattavaksi suomalaisen naisen kanssa. Ryhdy välittömästi etsimään naista vaikka Filippiineiltä. Takaan, ettet tule katumaan. Siellä naiset ovat ystävällisiä, iloisia, kauniita, perhekeskeisiä, normaalipainoisia, uskollisia, luotettavia, naisellisia ja yhden miehen kunniallisia naisia.

Minulla on todella kaunis ja 18v nuorempi vaimo ja lapsemmekin on aivan uskomattoman kaunis. Ensimmäistä kertaa elämässäni olen todella onnellisessa suhteessa ja rakkaus on syvää, sekä molemminpuoleista.

Vierailija
14/73 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vain haluaa tällaisen, JOLLA ON kaikkea, mitä instassa esitellään, mutta ettei nainen siis esittele niitä instassa. Ei arvota ihmistä ihmisenä. Ja miksi arvottaisikaan, parempi ottaa parasta MITÄ SAA, eli sen jolla on eniten.

Vierailija
15/73 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet selvästi aivan liian korkeatasoinen mies pilattavaksi suomalaisen naisen kanssa. Ryhdy välittömästi etsimään naista vaikka Filippiineiltä. Takaan, ettet tule katumaan. Siellä naiset ovat ystävällisiä, iloisia, kauniita, perhekeskeisiä, normaalipainoisia, uskollisia, luotettavia, naisellisia ja yhden miehen kunniallisia naisia.

Minulla on todella kaunis ja 18v nuorempi vaimo ja lapsemmekin on aivan uskomattoman kaunis. Ensimmäistä kertaa elämässäni olen todella onnellisessa suhteessa ja rakkaus on syvää, sekä molemminpuoleista.

Kolme kaunista nin lyhyessä viestissä. Siinä on hyvä perusta syvälle rakkaudelle.

Vierailija
16/73 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja millä lailla siis arvostit exääsi sillä, että hän on ihminen, etkä sillä, mitä hänellä on, kun piti mainita se, että hänellä oli hyvä ulkonäkö?

Mainitsin ulkonäön joo mutta ihmisenä oli juuri sellainen mistä pidän. Arvosti minua, eikä mitään mitä minulla on. Mainitsin ulkonäön koska monesti kaunista ihmistä pidetään pinnallisena. Hän ei ollut.

Vierailija
17/73 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sinä välität kumppanisi naamasta = pitää olla kaunis, mutta sinun naamaasi ei saa arvostella :D

Vierailija
18/73 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu. Me ollaan siellä tosielämässä, facen ja instan ulkopuolella.

Juuri näin.  Me kivat ja normaalit naiset ollaan ihan muualla kuin esittelemässä omaa "täydellisyyttämme" somessa.

Kyllä tervejärkisiä ja kivoja naisia on vaikka miten paljon, älä ap luule että kaikki ovat niitä pinnallisia roolin vetäjiä ja materialisteja, ei oikeat naiset ole sellasia. 

Vierailija
19/73 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katso ympärillesi kirjoitti:

Niitä siellä joo näkyy. Kyllä mä näkisin mutta taitavat olla piilossa niinkuin minäkin. Siinäpä se ongelmani. En kuitenkaan ole syrjäytynyt vaan taidan olla itsekin näkymätön.

Parisuhteen löytämiseksi on (miehen) aina pitänyt nähdä vaivaa ja se tuntuu nykyisenä some-aikana unohtuneen. Mennä ihmisten ilmoille ja olla aloitteellinen. Pakeista ei pidä ottaa itseensä vaan jatkaa sinnikkäästi kohti päämäärää. Harvoin ketään kotoa tullaan hakemaan, eikä naiset työpaikallakaan syliin tunge.

Vierailija
20/73 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se ole paljon hienompaa, jos ihmisillä "on jotain" kuin että ei ole?

Ei. Mut jokainen eläköön vaatimustensa kanssa. On niitä mullakin. Mut nuo arvot ei niitä ole. Minua kiinnostaa itse ihminen, miltä hän näyttää(kyllä, luitte oikein, saarnatkaa mun puolesta), millainen hän on, ei se mitä hänellä on. Olkoon vaikka köyhä vuokralla asuva yh äippä niin ei haittaa jos kokonaisuus natsaa.

Ap