Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juoko muiden 1-2-vuotiaat kahvia/teetä?

Vierailija
18.04.2006 |

Meidän 1,5-vuotias pyytää aina saada maistaa ja jos annamme, maiskutellen hyvällä halulla juo niin paljon kahvia/teetä kuin vain annetaan. Emme tietenkään desikaupalla anna vaan ehkä noin pari teelusikkaa muutamia kertoja viikossa, joten tuskin on suurempaa haittaa, mutta ihmetyttää, miten teen tai etenkin kahvin maku voi miellyttää noin pientä...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maistaa välillä mun kupista,joskus saa n. 0,5dl omaan kuppiin, jossa puolet maitoa.

Vierailija
2/6 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmosen pari senttiä mukinpohjalla kahvia ja paljon maitoa joukossa. Minun mielestäni hieman outoa. Miksi antaa lapselle kahvia vaikka pyytäisikin. Se on aikuisten juoma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan kerran annoin vähän maistaa siinä toisella vuodella, ja siitä lähtien aina kärkkymässä pohjia... annan usein tilkan maistiksi. Tuskin tuo kovin vaarallista on.

Vierailija
4/6 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä ei ole teiiniä. Varsinkin pienempi juo sitä janojuomana.

Esikoinen joi jo vauvana, siitä lähtien sitä on ollut tarjolla.

Vierailija
5/6 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistelen lukeneeni joskus jostain, että ihan pienille lapsille ei pidä antaa kofeiinipitoisia juomia, koska lapsen keho ei vielä ole kypsä käsittelemään kofeiinia. Ikävä kyllä en muista mitään sen tarkempaa.

Vierailija
6/6 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotona ei koskaan ole pyytäneet, meillä vain mies juo...



harmittaa vaan se että mummi ei tajua sanaa ei!

eli kun minä kiellän illalla ottamasta kahvia enempää kun yhden lusikallisen,

niin ei tajua. antaa vaan kun muksu pyytää!!!

pelkään että kuitenkin vaikuttaa siihen unen tuloon...

on siis anoppini... ;(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi