Laura Hoitaa!
Onpa hirveä renkutus! Voisiko tämän laulaa Vain Elämässä? Jonne Aaron voisi vetää tämän sellaisen kamalan (katrihelena) kaiun kanssa tyyliin "Jonne nysvää!"....
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Älä sekoita Jonne Aaronia tähän.
Mutta kun ne molemmat on Vain Elämäässä, niin nehän laulaa toistensa lauluja - siksi!
On kyllä hieman itseriittoinen kappale... Toiv. Sentään huumorilla tehty, pahoin vain pelkään ettei. Ärsyttää, lopettas vaa Hoitamisen! Se siitä. Tommoset ihmiset vaa luulee olevansa korvaamattomia, osaa kaiken, tekee kaiken, pätee kaikessa ja haluaa huomiota. Minä, minä, minä.....
Joo, ehkä flunssa ja kamala olo sai suhtautumaan tähän vähä liian tunteella 😀
Vierailija kirjoitti:
On kyllä hieman itseriittoinen kappale... Toiv. Sentään huumorilla tehty, pahoin vain pelkään ettei. Ärsyttää, lopettas vaa Hoitamisen! Se siitä. Tommoset ihmiset vaa luulee olevansa korvaamattomia, osaa kaiken, tekee kaiken, pätee kaikessa ja haluaa huomiota. Minä, minä, minä.....
Joo, ehkä flunssa ja kamala olo sai suhtautumaan tähän vähä liian tunteella 😀
Silloinhan Laura kävisi (nais)räppäristä. Laitetaan jokin myyvä englanninkielinen taiteilijanimi - vaikkapa Doubl Chin.
Vituttaa jo nykyään että olen Laura.
Olin sentään harvinainen vielä oman syntymäni aikoihin, muotinimi tosta tuli vasta paljon myöhemmin. Ja nyt kaikenlaiset vatipäät vielä pilaavat hyvää etunimeä.
En kyllä jaksa ymmärtää. Naisella olisi ääntä ja laulunlahjoja ja sitten puskee esille tämmöistä?
Vierailija kirjoitti:
En kyllä jaksa ymmärtää. Naisella olisi ääntä ja laulunlahjoja ja sitten puskee esille tämmöistä?
Levy-yhtiön sedät käskee. Luuletteko oikeesti että artisti sais itte päättää jotain.
Vierailija kirjoitti:
Naispuolinen Antti Tuisku.
Älä sekoita Jonne Aaronia tähän.