Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laura Hoitaa!

Vierailija
02.03.2018 |

Onpa hirveä renkutus! Voisiko tämän laulaa Vain Elämässä? Jonne Aaron voisi vetää tämän sellaisen kamalan (katrihelena) kaiun kanssa tyyliin "Jonne nysvää!"....

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sekoita Jonne Aaronia tähän.

Vierailija
2/8 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä sekoita Jonne Aaronia tähän.

Mutta kun ne molemmat on Vain Elämäässä, niin nehän laulaa toistensa lauluja - siksi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä hieman itseriittoinen kappale... Toiv. Sentään huumorilla tehty, pahoin vain pelkään ettei. Ärsyttää, lopettas vaa Hoitamisen! Se siitä. Tommoset ihmiset vaa luulee olevansa korvaamattomia, osaa kaiken, tekee kaiken, pätee kaikessa ja haluaa huomiota. Minä, minä, minä.....

Joo, ehkä flunssa ja kamala olo sai suhtautumaan tähän vähä liian tunteella 😀

Vierailija
4/8 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä hieman itseriittoinen kappale... Toiv. Sentään huumorilla tehty, pahoin vain pelkään ettei. Ärsyttää, lopettas vaa Hoitamisen! Se siitä. Tommoset ihmiset vaa luulee olevansa korvaamattomia, osaa kaiken, tekee kaiken, pätee kaikessa ja haluaa huomiota. Minä, minä, minä.....

Joo, ehkä flunssa ja kamala olo sai suhtautumaan tähän vähä liian tunteella 😀

Silloinhan Laura kävisi (nais)räppäristä. Laitetaan jokin myyvä englanninkielinen taiteilijanimi - vaikkapa Doubl Chin.

Vierailija
5/8 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaa jo nykyään että olen Laura. 

Olin sentään harvinainen vielä oman syntymäni aikoihin, muotinimi tosta tuli vasta paljon myöhemmin. Ja nyt kaikenlaiset vatipäät vielä pilaavat hyvää etunimeä.

Vierailija
6/8 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä jaksa ymmärtää. Naisella olisi ääntä ja laulunlahjoja ja sitten puskee esille tämmöistä?

Vierailija
7/8 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä jaksa ymmärtää. Naisella olisi ääntä ja laulunlahjoja ja sitten puskee esille tämmöistä?

Levy-yhtiön sedät käskee. Luuletteko oikeesti että artisti sais itte päättää jotain.

Vierailija
8/8 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naispuolinen Antti Tuisku.