Tämän iltaisen Kotoisan rintamamiestalo, mitä mieltä uudistuksesta?
Jaksossa rintamamiestalo uudistettavana. Mielestäni kivoja juttuja löytäneet :)
Kommentit (12)
Keittiöstä varsinkin tykkäsin, ne vihreät kaakelit oli just sellaiset, joista oon itsekin haaveillut. Kiva kun ei ollut niitä nykyajan moderneja ja pelkistettyjä valkoisia kiiltäviä kaapistoja, joita näkee ainakin joka toisessa kodissa.
Minua huvitti, että värejä toivonut perhe sai sen standardimallisen musta-valko-harmaan olohuoneen. Huonekasveissa ja hyllyn takaa pilkottavassa tapetissa vähän vihreää ja siinä kaikki.
Vihreet kaakelit aivan ihanat ja muutenkin hyvänoloinen remppa, mutta mihin ne värit jäi?
Aivan ihana lopputulos.Tykkäsin ihan kaikesta!
Vierailija kirjoitti:
Minua huvitti, että värejä toivonut perhe sai sen standardimallisen musta-valko-harmaan olohuoneen. Huonekasveissa ja hyllyn takaa pilkottavassa tapetissa vähän vihreää ja siinä kaikki.
Sama! Värit jäi niihin kaakeleihin.
Keittiön nahkavetimet -käytännöllisyyden huipentuma.
Se kirjahylly takaa pilkottavine tapetteineen näytti hienolta, kun hllyt olivat tyhjiä. Sit kun perheen oikeassa kirjahyllyssä olleet kirjat laittaa tähän hyllyyn, homma onkin ihan toinen.
Siellä oli myös aika paljon avohyllyjä ja entistä vähemmän vähän kaappelja perheelle. Joka aluksi sanoi, että tasoille kertyy tavaraa kun ei ole kaappitilaa.
Ja osa jälkeen-kuvista oli otettu laajakulmapanoraamalla, jotta näytäisi väljemmältä.
Kylppäristäkin taisi unohtua ne värit, vai oliko siellä jotain värikästä?
Kyllä tuosta rintamamiestalon tunnelma on kaukana. Jos haluaa modernia niin miksi ei osta sellaista taloa?
Keittiö oli ihana, mutta ne nahkavetimet ovat heti tahmaiset kun heillä on pienet lapset
Kirjat oli viety varastoon että tapetti näkyy kirjahyllystä
Ja valkoista tuli vaikka väriä toivottiin
Valkoinen on hyvä tausta väreille.Itse voi sitten lisäillä värejä halutessaan,tyynyjen ym.muodossa...
Vierailija kirjoitti:
Keittiö oli ihana, mutta ne nahkavetimet ovat heti tahmaiset kun heillä on pienet lapset
Kirjat oli viety varastoon että tapetti näkyy kirjahyllystä
Ja valkoista tuli vaikka väriä toivottiin
Kuviotapetti ei missään nimessä käy hyllyn taustaksi, ellei hylly ole tyhjä.
Tässäkin yksi kamala esimerkki:
https://static-sls.smf.aws.sanomacloud.net/kodinkuvalehti.fi/s3fs-publi…
Kerrakin remppaohjelma, jossa toteutetaan haaveet! Tykkäsin myös vihreistä kaakeleista, ihana sävy :)