Poslarit sinkut, kysymys!
Mietin vaan, että miten saatte pimpsan pidettyä sängettömänä aina? Siis jos tulee tilaisuus spontaaniin seksiin jonkun kanssa, niin ei kait kehtaa sänki pistellen lähteä... vai...? Tuli vaan mieleen, kun ukkoni äsken valitti tuosta sängestä, oon olluna laiska... :)
Kommentit (16)
No kun minä jos ajelen sängen aamulla, niin illalla se taas jo tuntuu :/ Taitaakin olla mun karvankasvutahdissa vika. ap
ei kuule ne yhden yön miehet valita, vaikka joutuisivatkin höyläämään raavinrautaa ;)
Eikö häpykarvoitus olekaan ihan luonnollinen juttu? Haluatteko näyttää jälleen pikkutytöltä?
Kyselen siis ihan tosissani, kun en ymmärrä mitä pahaa alapään karvoituksessa on.
Vierailija:
Eikö häpykarvoitus olekaan ihan luonnollinen juttu? Haluatteko näyttää jälleen pikkutytöltä?
Kyselen siis ihan tosissani, kun en ymmärrä mitä pahaa alapään karvoituksessa on.
ja mies tahtoo vuorten taakse vaeltaa...
AJAKAA, AJAKAA, KAIKKI KARVAT POIS
Mä ajelen karvat pois häppäreistä, reisistä, persvaosta ;) mutta eteen jätän, en siis näytä pikkutytöltä (en tod. edes jalkojen välistä, tai jos joku pikkutyttö siltä näyttää niin sääliksi käy). Mulla on tosi runsas karvankasvu, ja luomuna hiiva vaivasi vähän väliä vaikka kuin yritti pitää paikat puhtaana. Kun karvat lähti, lähti tulehduksetkin. Ja kylläpä tuo seksi tuntuu kivemmalta näin...
Ei jotenkin vastaukseksi saakka tyydytä.
kuutonen
ja siinä samalla höyläs sängen pois, meni noin kaks minsaa.
Ei siis kovin aikaavievää hommaa...
Mä tahtoisin pitää posliinina, mutta mulle tulee tuohon häpykummulle punaisia näppyjä. Aina. Sit se ei oo kauheen nätti. Viimeksi koitin sinkki-voidetta (ehkä liian myöhään...?), ei juuri auttanu...
Ja tuohon et miksi ajaa karvat pois... makuasia. Musta se vaan on nätti ja se tuntuu itsestäki kivalta. Mun karvoitus on harva eikä välttämättä näytä niin nätiltä. Toisten posliini ei varmaan myöskään näytä niin nätiltä...
Ei tule näppyjä ollenkaan. Silloin alussa oli muutamia sisäänkasvaneita karvoja, mutta kuivaharjaus (sekä kuorinta) pitää ne loitolla.
Taas joku varmaan ihmettelee: siinä menee ikuisuus! Tosiasiassa 10-15 min./ viikko riittää hyvin. Silloin poistan (tai mies yleensä apuna) ne hentoiset uudet alut. Joten siisti sileä tulos jatkuvasti.
nainen 30+ vee.
Nykyään tosiaan menee ½h/vko kun nypin esiin kasvavat karvat pois - ja mulla karvoitus on vielä aika runsasta ja tummaa. Nypin siis tuosta häpykummun päältä, johon muuten tulisi näppyjä ja punoitusta. Jalkovälistä sheivaan, sieltä ei iho ole ärtynyt.
Niin ja mullakaan ei ole kokonaan posliini, jätän pienen alueen siistittyjä karvoja tuohon eteen : )
Olen aviossa oleva 2:n muksun äippä. Karvat olen pitänyt poissa teini-iästä aloittaen. Sheivaan säännöllisesti, eikä ongelmia ihon kanssa.
Silloin vielä ei sänki ehdi pistellä. Aikaa menee n. 2 minsaa, ja kainalotkin tulee samalla ajeltua.
Mutta posliini olen ollut varmaan jotain 8 vuotta. Tykkään olla ilman karvoja. Vahaan karvat 1½-2kk välein (sänki kasvaa siis suunnilleen tuossa ajassa takaisin mulle ja heti kun se ilmestyy, niin vahaan uudestaan). Tarpeeksi usein kun vahaa, niin ne karvatkin harvenee, kasvaa hitaammasti jne. Punaisia näppyjä ei tule, kun vahaamisen jälkeen käytän keltaista Aqualan apteekin rasvaa, enkä käytä tiukkoja housuja pariin päivään.
Pitää sullakin kiirettä! Joka toinen päivä?
Taitaa olla ylimääräistä aikaa ja paljonkin?