Sims 4, miten tuossa tehdään vauvoja? Pelehtiä voin. ..
Pelehtiä siis pystyy, mutta vauvanteko ei vaan tule valikkoon. Menin jo naimisiinkin, mutta ei. Kyseessä nuoret aikuiset, täytyykö nykyään olla vanhempi että onnistuu? Ei siis teinejä ole simit.
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Valikkoon tulee yritä vauvaa tai tee lapsi tms.. simien pitää olla tosi hyvissä väleissä ennen sitä. Naimisissa olo ei takaa vielä hyviä välejä.
Jos naimisiin pääsee niin simeillä pitää olla tietty ystävyys ja romanttisuus suhde ja kyllä aina naimisissa olevat simit pystyvät yrittää vauvaa. Vaikka simillä olisi pelkkä romanttisuus suhde korkeella ja ystävyyssuhdetta ei ollenkaa ni sillonki pystyy yrittää vauvaa. Yleensä ensisuudelman jälkeen pystyy saama lapsia
Luultavasti joku bugi. Kerran mun simit vaihtovat teineinä lupaussormukset ja sitten kun ne kasvoivat nuoriksi aikuisiksi niin ei tullut ollenkaa valikkoo että mene kihloihin/naimisiin D: vaikka noi suhteet oli kaikkein korkeimmalla mitä saa
Onko sulla joitain modeja sun pelissä? Tai oletko päivittänyt pelin? Kokeile poistaa väliaikaisesti mahdolliset modisi ja kokeile sitten. Uusin päivitys tuli viime viikolla, kannattaa päivittää! 😀
joo kyllä pystyy,mut pitää olla aikunnen ja naimisis.jos halut ne naimisiin niin tee uusi simi ja sille puoliso ne naimisiin klikkaa sänkyä niin niitten pystyä panna
frandue1209 kirjoitti:
joo kyllä pystyy,mut pitää olla aikunnen ja naimisis.jos halut ne naimisiin niin tee uusi simi ja sille puoliso ne naimisiin klikkaa sänkyä niin niitten pystyä panna
Ei tarvi olla aikuinen nuori aikuinen riittäö
En tiiä miks mut sun peli varmaan bugaa
Eihän sulla ole simien määrä talouksessa kahdeksan? Eli jos sulla on niin et voi saada lisää koska tuo on korkein määrä mitä simejä voi yhtä aikaa olla perheessä. (Lemmikkejä ei lasketa)
Kiitos avusta olen iloinen että saintietää koitan noita apuja😀
Miksi simissä en pysty pelehtimään? Olen naishahmolla yrittänyt montaa eri miestä mutta kun painaa pelehdi-toimintoa , simin pään ylle ilmestyy ajatuskupla jossa ”tiesulku” ja viittoo jotain, eikä suostu lopulta tekemään sitä. Onko bugi ja mitä pitäisi tehdä?
Miten haamu ja normaali simi voi tehdä lapsia
Voiko siä panna isotissistä latinohuaraa?
Vierailija kirjoitti:
Miksi simissä en pysty pelehtimään? Olen naishahmolla yrittänyt montaa eri miestä mutta kun painaa pelehdi-toimintoa , simin pään ylle ilmestyy ajatuskupla jossa ”tiesulku” ja viittoo jotain, eikä suostu lopulta tekemään sitä. Onko bugi ja mitä pitäisi tehdä?
Se on aseksuaali.
Oletko varma ettei simisi ole impotentti?
Valikkoon tulee yritä vauvaa tai tee lapsi tms.. simien pitää olla tosi hyvissä väleissä ennen sitä. Naimisissa olo ei takaa vielä hyviä välejä.