Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Te, jotka "joudutte" vastailemaan työsähköpostiin omalla ajalla, iltaisin yms. onko se asia oikeasti niin tärkeä?
01.03.2018 |
Eri asia kansainvälisisissä tehtävissä olevat, jotka aikaeron vuoksi joutuvat olemaan yhteydessä meidän työajan ulkopuolella. Mutta sähköpostien lähettäminen on niissäkin eri asia kuin puhelinkontaktit.
Itselle tulee viestejä, jotka ovat iltaisin kirjoitettuja. Äärimmäisen harvassa on sellaista asiaa, etteikö se olisi voinut odottaa seuraavaan päivään tai jopa myöhempään. Joulupäivänä kirjoitettu viesti tavoitti vasta loman jälkeen 2.1, ja asian ehti hyvin hoitaa.
Aika paljon tässä on vain kyse itsensä tärkeäksi tekemisestä, minä näen sen tehottomuuttena.
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Kyllä opettajat itse luovat tämän kuvitelman itselleen. Kun omat lapset oli vielä koulussa, oli pakko kirjoittaa illalla ne viestit opettajalle, koska olen päivät töissä, eikä ole aikaa wilmaa vilkuilla. Oletin, että viesti on valmiina opettajaa odottamassa seuraavalle päivälle.
Mutta ei, opettaja raivosi, että häntä illalla vaivataan wilmaviesteillä. Ne pitäisi kirjoittaa hänelle päivällä, eikä vaivata häntä illalla.
Ihmettelin kyllä pari kertaa kyseiselle opettajalle, että miksi aukaiset wilman illalla, koska sehän on oma häpeäsi, jos näin teet. Vastata ehdit kyllä seuraavana päivänä