Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

oliko sinun miehesi viime lauantaina baarissa, helsingissä?

Vierailija
18.04.2006 |

tapasin oikein mukavan tuntuisen miehen, tumma, melko pitkä, sami oli hänen nimesä, ikää vajaa 30v.

tarjosi minulle juoman, kun samaan aikaan tiskillä olimme, tanssitti minua ja meillä oli kivaa, pussailtiin, halailtiin, mentiin luokseni yöksi.

puhuimme aamuyöstä ja sovimme tapaavamme ja vaihdoimme numeroita, hän lähti silloin aamuyöstä kotiin.

no sitten soiteltiin tossa maanantaina, eilen ja selvisi että hän on varattu!!! ja kahden pienen lapsen isä!!!! pyysi silti saada edeelln tavata minua, ja puhuii kauniita ja kuinka hänen vaimonsa ei anna huomiota ollenkaan hänelle ja heidän parisuhde on niin pliisu ja plää plää plää. en halua häntä todellakaan tavat, enkä olla yhteydessä! poistin numeronsakin jo, sanoi että valehteli olevansa sinkku, koska ihastui minuun ja tunsi löytäneensä toisen puoliskonsa!!!

harmi, oikein mukava mies, mutta minä en varattuja ota, olen 25 v yh äiti ja miestä etsin ;) eli itsekäänm en sisi baarissa ketään pettänyt.

samin vaimolle tai avovaimolle, että laita miehesi aisoihin, koska minä en kuitenkaan ole ainoa nainen helsingin yössä...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

rukalla? helsingin baarissa, studio 51. ja onnela, olimme molemmissa illan aikana. mikä tää ruka juttu oli?

Vierailija
2/2 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sen kondylooma taas ollut onnelan yössä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi